Page 8 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 8

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Η Yamaha εξερευνά την χρήση πιο οικολογικών καυσίμων


               Ευρωπαϊκή Ένωση και άλλες δυτικές χώρες  αγώνα». Οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετω-
               σκοπεύουν όλα τα οχήματα που θα πωλού- πίσουν οι εταιρείες με το υδρογόνο, αφορούν κυρί-
        Η νται από το 2035 και μετά να ανήκουν στην  ως την έλλειψη χώρου, αφού απαιτείται ο τριπλά-
        κατηγορία μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τι σημαί- σιος όγκος σε σχέση με ένα συμβατικό ρεζερβουάρ
        νει αυτό; Ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογονοκίνητα  ώστε να έχει μία μοτοσυκλέτα υδρογόνου ικανοποι-
        οχήματα. Για αυτό τον λόγο οι εταιρείες έχουν στρα- ητική  αυτονομία.  Παράλληλα,  αν  σκοπός  ήταν  να

        φεί στα καύσιμα του μέλλοντος.                        χρησιμοποιηθεί στην υγρή μορφή του, θα δημιουρ-
          Την θέση της Yamaha αναφορικά με το πλάνο  γούνταν προβλήματα με το βάρος της μοτοσυκλέτας
        αυτό αποκάλυψε σε συνέντευξη ο Πρόεδρος της  αφού θα έπρεπε να αποθηκευτεί με χρήση κρυογο-
        εταιρείας για την Ευρώπη, Eric De Seynes. Από τον  νικής τεχνολογίας διότι το σημείο βρασμού του βρί-
        Μάιο η εταιρεία είχε ανακοινώσει την κοινοπραξία  σκεται στους -252,9°C.
        της με την Suzuki, την Honda και την Kawasaki με       “Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που σχημα-
        στόχο  την  ανάπτυξη  κινητήρων  εσωτερικής  καύ- τίστηκε αυτή η κοινοπραξία (για την υδρογονοκίνη-
        σης υδρογόνου, με επιπλέον υποστήριξη από την  ση), είναι αρκετά προχωρημένη τεχνολογία και είναι
        Toyota  και  την  Kawasaki  Heavy  Industries  (KHI).  καλύτερο  να  μοιραζόμαστε  τις  γνώσεις  που  απο-
        Στις  αρχές  του  Δεκεμβρίου  ανακοίνωσε  επίσης  κτούμε αναφορικά με αυτήν. Είναι η λογική κίνηση

        ότι θα παρουσιάσει έναν πρωτότυπο V8 κινητήρα  να συνεργαζόμαστε μέχρι να είναι έτοιμη η αγορά να
        υδρογόνου στο International Boat Show του Miami  δεχθεί τις μοτοσυκλέτες υδρογόνου. Βραχυπρόθε-
        στις 15 με 18 Φεβρουαρίου. Ο De Seynes αναφέ- σμα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης αποτελούν την
        ρει:  «Το  υδρογόνο  είναι  προφανώς  η  τεχνολογία  πιο ανεπτυγμένη τεχνολογία για τον καταναλωτή, και
        της επόμενης γενιάς αλλά προϋποθέτει την παρα- αυτό είναι γεγονός.» προσθέτει ο κύριος De Seynes.
        γωγή περισσότερης πράσινης ενέργειας, πιο καθα-        O  Πρόεδρος  πιστεύει  πως  η  χρήση  συνθετικών
        ρής ενέργειας. Γνωρίζουμε πώς να κατασκευάσου- καυσίμων  θα  συνέβαλλε  σημαντικά  στην  συνολι-
        με ένα scooter υδρογόνου αλλά το να μετατραπεί  κή μείωση των εκπομπών ρύπων (με την διατήρηση

        σε βιώσιμη λύση για τους πελάτες μας είναι μία άλ- των ίδιων κινητήρων εσωτερικής καύσης αλλά την
        λη ιστορία. Δεν είμαστε όμως μόνοι μας σε αυτό τον  μείωση της ρύπανσης που δημιουργείται κατά την
                                                                                παραγωγή  και  την  επεξεργασία
                                                                                της  βενζίνης).  Η  Ιαπωνική  Ένω-
                                                                                ση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων
                                                                                έκανε  μία  έρευνα  αξιολόγησης
                                                                                των οφελών της χρήσης συνθε-
                                                                                τικών καυσίμων σε σύγκριση με
                                                                                τα  ορυκτά,  η  οποία  αποκάλυψε
                                                                                ότι το αποτύπωμα διοξειδίου του

                                                                                άνθρακα μπορεί να μειωθεί κατά
                                                                                50% χωρίς μάλιστα να συνυπο-
                                                                                λογίζεται και η μείωση των εκπο-
                                                                                μπών ρύπων από την χρήση των
                                                                                καυσίμων.


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13