Page 12 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 12

NEWS

                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Με 95 άλογα και 3 riding modes το νέο Daytona 660 της Triumph

               Triumph παρουσίασε την ολοκαίνουρια για  δύνσεις  για  την  ενημέρωση  άλλων  χρηστών  του
               το 2024 Daytona 660, μία μεσαία σπορ μο- δρόμου, ενώ στο διπλό εμπρός προβολέα, σήμα κα-
        Ητοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων και ποιότη- τατεθέν του ονόματος Daytona, τοποθετείται στην μέ-
        τας κατασκευής με πλούσιο εξοπλισμό. Εφοδιάζε- ση ένας αεραγωγός. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο

        ται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 660cc με διάταξη  (που είναι καλυμμένο) τοποθετείται εμπρός ένα ανε-
        240°  στον  στρόφαλο,  που  αποδίδει  πλέον  95  ίπ- στραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χλστ της Showa με 110
        πους στις 11.250 σαλ και 69 Nm ροπής στις 8.250  χλστ διαδρομή ενώ πίσω βρίσκεται ένα ρυθμιζόμενο
        σαλ το 80% της οποίας έρχεται ήδη από τις 3.125  ως  προς  την  προφόρτιση  RSU  monoshock  αμορτι-
        σαλ καθιστώντας την εύχρηστη σε αστικό περιβάλ- σέρ της Showa με διαδρομή 130 χλστ. Οι δυνατότη-
        λον και χαμηλές ταχύτητες, ενώ στροφάρει μέχρι  τες της πέδησης δεν θα σας προδώσουν, με τετραπί-
        και τις εντυπωσιακές 12.650 σαλ όπου έρχεται ο κό- στονες δαγκάνες σε δύο δίσκους 310 χλστ εμπρός με
        φτης. Η Daytona έχει 17% περισσότερη ισχύ αλλά και  σωληνάκια υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 220 χλστ

        9% περισσότερη ροπή από το Trident ενώ η εξάτμισή  πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και σύστημα ABS
        της είναι ανασχεδιασμένη με διάταξη 3 σε 1 και φινίρι- της Continental. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου με
        σμα από ανοξείδωτο ατσάλι ώστε να παράγει έναν πο- πέντε  ακτίνες  κρατούν  την  περιστρεφόμενη  μάζα
        λύ ευχάριστο για τον αναβάτη «αγωνιστικό» ήχο.        σε χαμηλά επίπεδα ενώ τα ελαστικά πρώτης τοπο-
          Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξατάχυτου κιβω- θέτησης Power 6 της Michelin εμπνέουν εμπιστο-
        τίου ταχυτήτων ενώ ο συμπλέκτης με Torque Assist  σύνη στον αναβάτη σε στεγνό αλλά και βρεγμένο
        της Triumph εγγυάται προοδευτική και ελαφριά αί- οδόστρωμα. Η Triumph προσφέρει 2 χρόνια εγγύ-
        σθηση στο χέρι και βελτιώνει τον χειρισμό του πίσω  ηση άνευ χιλιομετρικού περιορισμού ενώ τα σέρ-
        τροχού σε συνθήκες απότομων επιβραδύνσεων για  βις της Daytona γίνονται ανά 16.000 χιλιόμετρα ή
        πιο καλές εισόδους σε στροφές. Το ride-by-wire γκάζι  ετησίως αν αυτά δεν έχουν διανυθεί. Η έγχρωμη

        έχει μία ομαλή και ακριβή απόκριση ενώ διαθέτει και  TFT οθόνη είναι ενσωματωμένη σε μία LCD οθόνη
        τρία riding modes: Sport, Road και Rain. Κάθε χάρτης  και είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες φωτι-
        έχει διαφορετική απόκριση γκαζιού και διαφοροποιεί- σμού. Το ύψος της σέλας του αναβάτη στα 810 χλστ
        ται η επέμβαση του Traction Control με το Sport Mode  σε συνδυασμό με το στενό της προφίλ, την καθι-
        να έχει την πιο άμεση απόκριση για έντονες βόλτες ή  στούν προσβάσιμη και διαχειρίσιμη για τους περισ-
        προπονήσεις στην πίστα. Το Traction Control μπορεί  σότερους αναβάτες, παράλληλα υπάρχει και η επι-
        και να απενεργοποιηθεί πλήρως για όσους αναβάτες  λογή χαμηλής σέλας που ρίχνει το νούμερο αυτό

        το επιθυμούν. Παράλληλα διαθέτει σύστημα αυτόμα- στα 785 χλστ. Υπάρχουν για την μοτοσυκλέτα πε-
        της ενεργοποίησης των Alarm σε απότομες επιβρα- ρισσότερα από 30 γνήσια αξεσουάρ της Triumph τα
                                                                          οποία έχουν δοκιμαστεί με τα ίδια υψη-
                                                                          λά στάνταρ της εταιρείας και συμπερι-
                                                                          λαμβάνονται στην διετή εγγύηση. Ανά-
                                                                          μεσά τους το My Triumph Connectivity
                                                                          App, Triumph Shift Assist για αλλαγές
                                                                          ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας
                                                                          του  συμπλέκτη,  θερμαινόμενα  γκριπ,
                                                                          σύστημα  ελέγχου  της  πίεσης  ελαστι-

                                                                          κών, βαλιτσάκι 20 λίτρων και άλλα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17