Page 12 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 12
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Με 95 άλογα και 3 riding modes το νέο Daytona 660 της Triumph
Triumph παρουσίασε την ολοκαίνουρια για δύνσεις για την ενημέρωση άλλων χρηστών του
το 2024 Daytona 660, μία μεσαία σπορ μο- δρόμου, ενώ στο διπλό εμπρός προβολέα, σήμα κα-
Ητοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων και ποιότη- τατεθέν του ονόματος Daytona, τοποθετείται στην μέ-
τας κατασκευής με πλούσιο εξοπλισμό. Εφοδιάζε- ση ένας αεραγωγός. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο
ται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 660cc με διάταξη (που είναι καλυμμένο) τοποθετείται εμπρός ένα ανε-
240° στον στρόφαλο, που αποδίδει πλέον 95 ίπ- στραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χλστ της Showa με 110
πους στις 11.250 σαλ και 69 Nm ροπής στις 8.250 χλστ διαδρομή ενώ πίσω βρίσκεται ένα ρυθμιζόμενο
σαλ το 80% της οποίας έρχεται ήδη από τις 3.125 ως προς την προφόρτιση RSU monoshock αμορτι-
σαλ καθιστώντας την εύχρηστη σε αστικό περιβάλ- σέρ της Showa με διαδρομή 130 χλστ. Οι δυνατότη-
λον και χαμηλές ταχύτητες, ενώ στροφάρει μέχρι τες της πέδησης δεν θα σας προδώσουν, με τετραπί-
και τις εντυπωσιακές 12.650 σαλ όπου έρχεται ο κό- στονες δαγκάνες σε δύο δίσκους 310 χλστ εμπρός με
φτης. Η Daytona έχει 17% περισσότερη ισχύ αλλά και σωληνάκια υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 220 χλστ
9% περισσότερη ροπή από το Trident ενώ η εξάτμισή πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και σύστημα ABS
της είναι ανασχεδιασμένη με διάταξη 3 σε 1 και φινίρι- της Continental. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου με
σμα από ανοξείδωτο ατσάλι ώστε να παράγει έναν πο- πέντε ακτίνες κρατούν την περιστρεφόμενη μάζα
λύ ευχάριστο για τον αναβάτη «αγωνιστικό» ήχο. σε χαμηλά επίπεδα ενώ τα ελαστικά πρώτης τοπο-
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξατάχυτου κιβω- θέτησης Power 6 της Michelin εμπνέουν εμπιστο-
τίου ταχυτήτων ενώ ο συμπλέκτης με Torque Assist σύνη στον αναβάτη σε στεγνό αλλά και βρεγμένο
της Triumph εγγυάται προοδευτική και ελαφριά αί- οδόστρωμα. Η Triumph προσφέρει 2 χρόνια εγγύ-
σθηση στο χέρι και βελτιώνει τον χειρισμό του πίσω ηση άνευ χιλιομετρικού περιορισμού ενώ τα σέρ-
τροχού σε συνθήκες απότομων επιβραδύνσεων για βις της Daytona γίνονται ανά 16.000 χιλιόμετρα ή
πιο καλές εισόδους σε στροφές. Το ride-by-wire γκάζι ετησίως αν αυτά δεν έχουν διανυθεί. Η έγχρωμη
έχει μία ομαλή και ακριβή απόκριση ενώ διαθέτει και TFT οθόνη είναι ενσωματωμένη σε μία LCD οθόνη
τρία riding modes: Sport, Road και Rain. Κάθε χάρτης και είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες φωτι-
έχει διαφορετική απόκριση γκαζιού και διαφοροποιεί- σμού. Το ύψος της σέλας του αναβάτη στα 810 χλστ
ται η επέμβαση του Traction Control με το Sport Mode σε συνδυασμό με το στενό της προφίλ, την καθι-
να έχει την πιο άμεση απόκριση για έντονες βόλτες ή στούν προσβάσιμη και διαχειρίσιμη για τους περισ-
προπονήσεις στην πίστα. Το Traction Control μπορεί σότερους αναβάτες, παράλληλα υπάρχει και η επι-
και να απενεργοποιηθεί πλήρως για όσους αναβάτες λογή χαμηλής σέλας που ρίχνει το νούμερο αυτό
το επιθυμούν. Παράλληλα διαθέτει σύστημα αυτόμα- στα 785 χλστ. Υπάρχουν για την μοτοσυκλέτα πε-
της ενεργοποίησης των Alarm σε απότομες επιβρα- ρισσότερα από 30 γνήσια αξεσουάρ της Triumph τα
οποία έχουν δοκιμαστεί με τα ίδια υψη-
λά στάνταρ της εταιρείας και συμπερι-
λαμβάνονται στην διετή εγγύηση. Ανά-
μεσά τους το My Triumph Connectivity
App, Triumph Shift Assist για αλλαγές
ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας
του συμπλέκτη, θερμαινόμενα γκριπ,
σύστημα ελέγχου της πίεσης ελαστι-
κών, βαλιτσάκι 20 λίτρων και άλλα.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 12