Page 14 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 14
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
ΚΤΜ 1390 SMT: Πιάστηκε από τον κατασκοπικό φακό
H
KTM κυκλοφόρησε την 890 SMT το 2023, νεργές από την WP, ανεστραμμένο πιρούνι μπρο-
παίζοντας με έναν 17” τροχό μπροστά σε στά) να έχουν μικρότερη διαδρομή. Ενδεικτικά,
μια Adventure βάση. Τώρα το επόμενο μέ- στην έκδοση Adventure αυτές έχουν διαδρομή
λος της οικογένειας, το 1390 SMT πιάστηκε από 200mm, ενώ στην 890 SMT (και πιθανότατα στην
τον κατασκοπικό φακό με τον ίδιο 17» τροχό μπρο- 1390 SMΤ) θα έχουν 180mm εμπρός και πίσω.
στά, δείχνοντας ότι η ΚΤΜ ετοιμάζει τη «ναυαρχί- Στα φρένα εντοπίζονται τετραπίστονες δαγκάνες
δα» των SMT και – όπως περιμέναμε – αμέσως Brembo Stylema που πιάνουν στα δύο δισκόφρε-
αξιοποιεί τον ολοκαίνουριο κινητήρα των 1350cc να μπροστά.
για περισσότερα μοντέλα. Εμφανισιακά, η 1390 SMT ακολουθεί τη νέα
Ο κινητήρας λοιπόν μας είναι γνωστός εδώ και νόρμα της ΚΤΜ, με τους δύο προβολείς μπροστά
λίγο καιρό και έχει ήδη παρουσιαστεί στο 1390 να εγγράφονται στη νέα μάσκα που έχουμε δει σε
Superduke. Πρόκειται για έναν κινητήρα που βα- όλες τις κατασκοπικές φωτογραφίες των ΚΤΜ των
σίζεται στον LC-8 Twin του 1290, με τη διάμετρο τελευταίων μηνών. Αλλαγή εντοπίζεται στο ψαλί-
των κυλίνδρων να αυξάνεται στα 110mm (2mm δι, καθώς η νέα διάταξη του καταλύτη και της εξά-
περισσότερα από πριν), ενώ πλέον προστίθεται τμισης (πλέον συμβατά με τις Euro5+ απαιτήσεις)
και μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων. Η ιπποδύνα- χρειαζόταν μια νέα χωροδιάταξη. Όπως είδαμε και
μη αγγίζει τα 190 άλογα, ενώ η ροπή τα 145 Nm, σε προηγούμενα μοντέλα που πιάστηκαν σε κα-
κάνοντας το σύνολο άκρως επιθετικό. τασκοπικές φωτογραφίες, το ψαλίδι πλέον ανα-
To πλαίσιο φαίνεται να έρχεται από το Super γκάζεται να «λυγίσει» για να περάσει πάνω από
Adventure S, με τις αναρτήσεις όμως ( εδώ ημιε- το σωλήνα της εξάτμισης. Δεν είναι ξεκάθαρο ακό-
μα αν το 1390 SMT θα υιο-
θετήσει το μεγάλο ντεπόζιτο
των 23 λίτρων, όμως το βά-
ρος του αναμένεται να είναι
περίπου 220 κιλά «στεγνό».
Στο κομμάτι του εξοπλισμού
αναμένεται να φέρει όλα τα
βοηθητικά συστήματα που η
ΚΤΜ χρησιμοποιεί στα μεγά-
λα μοντέλα της, ενώ πολύ πι-
θανό είναι να δούμε μια με-
γαλύτερη οθόνη (από την 7”
που χρησιμοποιούταν πριν)
και μπορεί να είναι και αφής.
Ακόμα δεν γνωρίζουμε πό-
τε θα κυκλοφορήσει το νέο
1390 SMT, όμως είναι πολύ
πιθανό να το δούμε μέσα στο
2024.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 14