Page 18 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 18
NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία
δώ και πολλά χρόνια (όπως είναι λογικό άλ- λής εκκεντροφόρους και λόγο συμπίεσης 12,3:1. Η
λωστε), όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν μια Ninja ZX-4R ζυγίζει 188 κιλά πλήρης υγρών, οπότε
Ε«βάση» (έναν κινητήρα και ένα πλαίσιο) για με την αφαίρεση των πλαστικών μπορούμε να περι-
περισσότερα από ένα μοντέλα, προσπαθώντας – μένουμε μια μικρή μείωση βάρους. Γίνεται αμέσως
και καταφέρνοντας – να φτιάξουν μια μοτοσυκλέ- εμφανές ότι η Z400 RS (αν οι φήμες αληθεύουν και
τα για όλα τα γούστα. Έτσι έχουμε ένα «σπορ» μο- βγει στην παραγωγή) δεν θα είναι απλώς μια ρε-
ντέλο, ένα «γυμνό» μοντέλο, ίσως ένα Scrambler τρό μοτοσυκλέτα που θα έχει ως βασικό της όπλο
ή ένα ρετρό μοντέλο, με το κόστος ανάπτυξης και το στιλ, καθώς οι επιδόσεις ακολουθούν από κοντά.
εξέλιξης να έχει ήδη «πληρωθεί». Η Kawasaki προ-
φανώς ακολουθεί και αυτή την ίδια τακτική όπως εί- Εδώ τα πράγματα είναι κάπως πιο θολά. Αρχικά η
δαμε με τα Ninja, τα οποία ακολουθούσαν τα γυμνά εκτίμηση μιλούσε για 2-3 χρόνια μετά την εμφάνιση
Z και μετά τα ρετρό RS. του ZX-4R. Όμως οι πληροφορίες τώρα αναφέρουν
Όπως λένε οι φήμες από την Ιαπωνία και συ- ότι η Honda θα κυκλοφορήσει το CB400 με έναν
γκεκριμένα από τους συναδέλφους του Young ολοκαίνουργιο κινητήρα το 2025. Σε αυτές τις περι-
Machine (οι οποίοι έχουν μια πολύ καλή «μύτη» για πτώσεις, το ποιο μοντέλο θα βγει πρώτο στην αγο-
τέτοιες προβλέψεις), κάτι τέτοιο θα συμβεί και στην ρά είναι σημαντικό για τις πωλήσεις και η Kawasaki
περίπτωση του Ninja ZX-4R, το οποίο θα ακολουθή- θεωρητικά έχει το προβάδισμα (έχοντας ήδη τη βά-
σει το ρετρό γυμνό Z400 RS, χτυπώντας σε μια κα- ση της μοτοσυκλέτας). Θα πιέσουν λοιπόν οι «πρά-
τηγορία που γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη τα τελευ- σινοι» για να κυκλοφορήσουν το Ζ400 RS μέσα στο
ταία χρόνια. 2024; Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε περισσότερες
Η διαφορά της Kawasaki εδώ είναι ότι η βάση πληροφορίες.
της είναι πολύ πιο «επι-
θετική» από τις βάσεις
που έχουμε συνηθίσει
στα νεορετρό. Ενώ οι
περισσότεροι εκεί παί-
ζουν μπάλα στην κατη-
γορία Α2, προσελκύο-
ντας νέους αναβάτες, η
Kawasaki χρησιμοποι-
εί τον κινητήρα και το
πλαίσιο του Ninja ZX-
4R. Μιλάμε λοιπόν για
έναν υγρόψυκτο, τετρα-
κύλινδρο εν σειρά κινη-
τήρα 77 ίππων (που στο
Ninja φτάνει τους 80
με Ram-Air) και 42 Nm
ροπής, με 2 επικεφα-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18