Page 18 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 18

NEWS
                                                     l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
        Kawasaki Z400 RS στα σκαριά; Έτσι ακούγεται στην Ιαπωνία


              δώ και πολλά χρόνια (όπως είναι λογικό άλ- λής εκκεντροφόρους και λόγο συμπίεσης 12,3:1. Η
              λωστε), όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν μια  Ninja ZX-4R ζυγίζει 188 κιλά πλήρης υγρών, οπότε
        Ε«βάση» (έναν κινητήρα και ένα πλαίσιο) για  με την αφαίρεση των πλαστικών μπορούμε να περι-

        περισσότερα  από  ένα  μοντέλα,  προσπαθώντας  –  μένουμε μια μικρή μείωση βάρους. Γίνεται αμέσως
        και καταφέρνοντας – να φτιάξουν μια μοτοσυκλέ- εμφανές ότι η Z400 RS (αν οι φήμες αληθεύουν και
        τα για όλα τα γούστα. Έτσι έχουμε ένα «σπορ» μο- βγει στην παραγωγή) δεν θα είναι απλώς μια ρε-
        ντέλο, ένα «γυμνό» μοντέλο, ίσως ένα Scrambler  τρό μοτοσυκλέτα που θα έχει ως βασικό της όπλο
        ή ένα ρετρό μοντέλο, με το κόστος ανάπτυξης και  το στιλ, καθώς οι επιδόσεις ακολουθούν από κοντά.
        εξέλιξης να έχει ήδη «πληρωθεί». Η Kawasaki προ-
        φανώς ακολουθεί και αυτή την ίδια τακτική όπως εί-     Εδώ τα πράγματα είναι κάπως πιο θολά. Αρχικά η
        δαμε με τα Ninja, τα οποία ακολουθούσαν τα γυμνά  εκτίμηση μιλούσε για 2-3 χρόνια μετά την εμφάνιση

        Z και μετά τα ρετρό RS.                               του ZX-4R. Όμως οι πληροφορίες τώρα αναφέρουν
         Όπως  λένε  οι  φήμες  από  την  Ιαπωνία  και  συ- ότι η Honda θα κυκλοφορήσει το CB400 με έναν
        γκεκριμένα  από  τους  συναδέλφους  του  Young  ολοκαίνουργιο κινητήρα το 2025. Σε αυτές τις περι-
        Machine (οι οποίοι έχουν μια πολύ καλή «μύτη» για  πτώσεις, το ποιο μοντέλο θα βγει πρώτο στην αγο-
        τέτοιες προβλέψεις), κάτι τέτοιο θα συμβεί και στην  ρά είναι σημαντικό για τις πωλήσεις και η Kawasaki
        περίπτωση του Ninja ZX-4R, το οποίο θα ακολουθή- θεωρητικά έχει το προβάδισμα (έχοντας ήδη τη βά-
        σει το ρετρό γυμνό Z400 RS, χτυπώντας σε μια κα- ση της μοτοσυκλέτας). Θα πιέσουν λοιπόν οι «πρά-
        τηγορία που γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη τα τελευ- σινοι» για να κυκλοφορήσουν το Ζ400 RS μέσα στο
        ταία χρόνια.                                          2024; Ελπίζουμε σύντομα να έχουμε περισσότερες
          Η διαφορά της Kawasaki εδώ είναι ότι η βάση  πληροφορίες.

        της είναι πολύ πιο «επι-
        θετική»  από  τις  βάσεις
        που  έχουμε  συνηθίσει
        στα  νεορετρό.  Ενώ  οι
        περισσότεροι  εκεί  παί-
        ζουν μπάλα στην κατη-
        γορία  Α2,  προσελκύο-
        ντας νέους αναβάτες, η

        Kawasaki  χρησιμοποι-
        εί  τον  κινητήρα  και  το
        πλαίσιο  του  Ninja  ZX-
        4R.  Μιλάμε  λοιπόν  για
        έναν υγρόψυκτο, τετρα-
        κύλινδρο εν σειρά κινη-
        τήρα 77 ίππων (που στο
        Ninja  φτάνει  τους  80
        με Ram-Air) και 42 Nm
        ροπής,  με  2  επικεφα-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23