Page 78 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 78

TEST        EMOOV
                                                         V9
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        έχει άμεσο αντίκτυπο στην ευκολία χειρισμών και  37 μέτρα που χρειάστηκαν για την ακινητοποίηση
        την ευελιξία, ενώ σύμμαχός σου μέσα στην κίνηση  από τα 80 χλμ. / ώρα είναι μια μέτρια επίδοση. Οι
        είναι και το μαζεμένο πλάτος του τιμονιού.            αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες προς το μαλακό προ-
          Αν προέρχεσαι από μοτοσυκλέτα, θα χρειαστεί να  σφέροντας άνεση και καταπίνοντας με ευκολία τις
        κάνεις μερικά χιλιόμετρα προκειμένου ο εγκέφα- λακούβες, ενώ αυτό δεν συμβαίνει εις βάρος της
        λος να κάνει reset και να σταματήσεις κάθε τόσο  σπορ συμπεριφοράς, αφού το V9 παραμένει σταθε-
        να ψάχνεις τις ταχύτητες, το πεντάλ του πίσω φρέ- ρό εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε ανοιχτές
        νου και να συνηθίσεις το γεγονός ότι η αριστερή  καμπές στρίβοντας στην τελική του.

        μανέτα είναι φρένο και όχι συμπλέκτης.  Ανοίγο-
        ντας το γκάζι, το V9 επιταχύνει σβέλτα με τα πρώ-
        τα 50 χλμ. / ώρα από στάση να έρχονται 5,9 δευτε-
        ρόλεπτα ενώ από εκεί και πάνω συνεχίζει γραμμικά
        μέχρι την τελική του. Τα ανηφορικά κομμάτια και οι
        βόλτες με δεύτερο άτομο στη σέλα δεν προβλημα-
        τίζουν ιδιαίτερα τον ηλεκτροκινητήρα καθώς έχει

        την απαραίτητη ροπή ώστε να ανταπεξέλθει σε δύ-       Οι διακόπτες είναι ποιοτικοί και με καλή
        σκολες συνθήκες.                                      εργονομία.
          Τα ελαστικά της CST θέλουν λίγο προσοχή στο
        βρεγμένο, καθώς η άμεση απόκριση στο άνοιγμα
        του γκαζιού και η ισχύς του κινητήρα μπορούν εύ-
        κολα να «σπάσουν» την πρόσφυση του πίσω τρο-
        χού. Για να το αποτρέψεις αυτό είναι προτιμότερο
        να χρησιμοποιείς τα mode 1 και 2, αν δεν χρειάζε-
        σαι τη μέγιστη τελική ταχύτητα.
          Παρά το εντυπωσιακό και σπάνιο set up με τους

        διπλούς  δίσκους,  τα  μέτριας  ποιότητας  ελαστι-
        κά δεν αφήνουν τα φρένα να δείξουν το πραγμα-
        τικό τους πρόσωπο και έτσι η ωραία
        αίσθηση που αποκομίζεις στο πά-        Εξοπλισμός - τιμή                           Η σέλα έχει αρκετό
        τημα  των  μανετών  δεν  επιβεβαι-     ABS / Ρυθμ.               l/8       αφρώδες και είναι χαμηλά
                                                                                        τοποθετημένη οπότε ο
        ώνεται από τα νούμερα καθώς τα         Τraction Control / Ρυθμ.    8     αναβάτης πατά με ασφάλεια
                                               Immobilizer                 8             τα πόδια στο έδαφος.
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        8
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        8
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.          8/8
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                               Πλάγιο σταντ                l
                                               Κεντρικό σταντ              l
                                               Χειρολαβές / Σχάρα        l/8
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l           Εξοπλισμός αναβάτη
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται                                 Κράνος: Origine
                                                                                 Μπουφάν: Adrenaline (Inter Cars)
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83