Page 83 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 83

TEST         GPXRock
                                                         125
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι            Κινητήρας – Περιφερειακά
        το φτερό υπό συνθήκες απότο-
        μων επιβραδύνσεων.                                                     Εφοδιασμένο  με  έναν  αερό-
          Άνεση – Εργονομία–                  Τύπος       Ατσάλινο Σωληνωτό   ψυκτο,  μονοκύλινδρο  κινητήρα
          Εξοπλισμός                          Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    109cc μέγιστης απόδοσης 8,5 ίπ-
          Από  ένα  παπί  περιμένει  κα-      Διαδρομή (χλστ.)      πιρούνι   πων  με  σύστημα  ψεκασμού  της
        νείς  να  μπορεί  να  το  οδηγεί    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό   GPX (GPX-Fi) δεν θα λέγαμε πως

        καθ` όλη τη διάρκεια της ημέ-                             αμορτισέρ   το Rock 125 έχει φτιαχτεί για κά-
        ρας εντός αστικού περιβάλλο-        Διαδρομή (χλστ.)                  ποια κόντρα επιδόσεων, λειτουρ-
                                                                     Δ/220
        ντος χωρίς να κουράζεται. Το        Φρένα Ε (χλστ.)       Ταμπούρο    γεί  όμως  άψογα  και  έχει  ελά-
                                            Φρένα Π (χλστ.)
        αφρώδες  υλικό  της  μονοκόμ-                                         χιστους  κραδασμούς  σε  όλο  το
        ματης  σέλας του GPX Rock 125 συνδράμει στην  φάσμα  των  στροφών  του.  Η  απόδοσή  του  είναι
        απαίτηση αυτή, ενώ η αντιολισθητική επένδυσή  γραμμική και οι σχέσεις του μακριές με αποτέλε-
        της αποτρέπει τυχόν ανεπιθύμητες αλλαγές στην  σμα να μπορεί ο αναβάτης του να κινείται με άνε-

        θέση οδήγησης του αναβάτη σε απότομες επιβρα- ση στις μεγάλες λεωφόρους με 80 και 90 χλμ/ω,
        δύνσεις. Η θέση του συνεπιβάτη διαφέρει ελάχι- ήσυχα και με ελάχιστους κραδασμούς. Οι μακρι-
        στα σε ύψος σε σχέση με αυτή του αναβάτη και  ές αυτές σχέσεις κλέβουν λίγο από την σπιρτάδα
        διαθέτει το ίδιο αφρώδες υλικό και επένδυση, μι- που θα περιμέναμε να έχει στην πρώτη ταχύτη-
        κρότερη είναι όμως η απόσταση των μαρσπιέ από  τα, συμβάλλουν όμως στην διατήρηση μίας αρ-
        αυτήν, γεγονός που μπορεί να την κάνει άβολη  κετά χαμηλής κατανάλωσης η οποία είναι και το
        μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Η ποδιά του  δυνατό του «χαρτί». Μετρήσαμε μεικτή κατανά-
        Rock 125 σε συνδυασμό με το μακρύ μπροστι- λωση στα 2,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα τα οποία
        νό φτερό αποτρέπουν τα βρώμικα νερά του οδο- σε συνδυασμό με το 4άρι ρεζερβουάρ φέρνουν
        στρώματος να φτάσουν στα πόδια σας ενώ η χει- την αυτονομία λίγο πάνω από τα 160 χιλιόμετρα.
        ρολαβές στο πίσω μέρος της σέλας προσδίδουν            Είναι εξοπλισμένο με ένα τηλεσκοπικό πιρού-

        πρακτικότητα  αφού  μπορούν  να  χρησιμοποιη- νι εμπρός και διπλά αμορτισέρ της YSS πίσω που
        θούν για την τοποθέτηση ενός κουτιού ή όποιου  διαθέτουν προφόρτιση αερίου και «καταπίνουν»
        άλλου αντικειμένου θέλετε να μετακινήσετε. Κά- αρκετά  καλά  τις  κακοτεχνίες  του  δρόμου.  Πα-
        τω από τη σέλα δεν υπάρχει χώρος ενώ υπάρχει
        μπουτόν κάλυψης της κλειδαριάς η οποία εμφα-
        νίζεται με το γύρισμα του πίσω μέρους του κλει-
        διού στην ειδική εσοχή δίπλα από την υποδοχή
        του.

          Σημείο  αναφοράς  για  το  συγκεκριμένο  παπί
        αποτελεί ο πίνακας οργάνων του. Είναι  LCD και
        διαθέτει στροφόμετρο, ένδειξη σχέσης, στάθμης
        βενζίνης, ταχύτητας και ώρας, ένδειξη για τη με-
        γάλη σκάλα και τα φλας αλλά και check engine
        για  την  αλλαγή  λαδιών.  Είναι  αρκετά  φωτεινός
        και  ευανάγνωστος  ανεξαρτήτου  καιρικών  συν-
        θηκών, ενώ το σχήμα του θυμίζει διαμάντι με τις       Με απόδοση 8,5 ίππων και ηλεκτρονικό

        ενδείξεις να είναι πολύ κομψά διανεμημένες στο  ψεκασμό της GPX κρατάει την κατανάλωση
        εσωτερικό του.                                        σε χαμηλά επίπεδα


                                               83   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88