Page 77 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 77
TEST EMOOV
V9
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι κό δίκυκλο με τιμή κάτω από 4.000
ραστη θέση, ενώ η σέλα έχει
αρκετό αφρώδες και είναι χαμη- ευρώ με δύο δίσκους εμπρός, που
λά τοποθετημένη οπότε ο ανα- Τύπος Σωληνωτό από κράμα ατσαλιού περνάει από τα χέρια μας. Μάλι-
βάτης πατά με ασφάλεια τα πό- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Υδραυλικό στα δεν μένει εκεί καθώς διαθέτει
Πιρούνι
δια στο έδαφος ανεξάρτητα από Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α σύστημα συνδυασμένης πέδησης
το ανάστημά του. Τα μαρσπιέ Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό δηλαδή πατώντας το πίσω φρένο,
Αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
κάνουν τα γόνατα να λυγίζουν Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α ενεργοποιείται και το εμπρός. Στις
λίγο περισσότερο, φέρνοντας Φρένα Ε (χλστ.) Δισκόφρενο, διπίστονη αναρτήσεις συναντάμε ανεστραμ-
δαγκάνα Brembo
τα πόδια σε πιο επιθετική θέ- Φρένα Π (χλστ.) Δισκόφρενο, μένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ
ση, στοιχείο που θα εκτιμήσουν μονοίστονη δαγκάνα Brembo με δυνατότητα ρύθμισης της προ-
οι λάτρεις της σπορ οδήγησης. Το V9 είναι αρκετά φόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί του είναι αλουμινί-
γενναιόδωρο και προς τον συνεπιβάτη που έχει ικα- ου 16 ιντσών, που σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια
νοποιητικό χώρο στη διάθεσή του και πρακτικές χει- σε σχέση με ένα ηλεκτρικό scooter με μικρούς τρο-
ρολαβές. χούς, με ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-16 και
Στο «ρεζερβουάρ» υπάρχει αποθηκευτικός χώ- 140/70-16 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το βά-
ρος που φιλοξενεί την υποδοχή για τη φόρτιση της ρος του ανακοινώνεται στα 113 κιλά.
μπαταρίας και έχει αρκετό χώρο για τον φορτιστή, Στο δρόμο
γάντια, αδιάβροχα, έγγραφα ή άλλα αντικείμενα. Σπάνια έχουμε την ευκαιρία να φιλοξενούμε στο
Θα θέλαμε ιδανικά να ήταν φωτιζόμενος για πιο εύ- γκαράζ του περιοδικού κάποια ηλεκτρική μοτοσυ-
κολη πρόσβαση στη φίσα φόρτισης. Όλες οι απα- κλέτα και όταν αυτό συμβεί, ανυπομονούμε να την
ραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέ- οδηγήσουμε, αφού συνδυάζει την αίσθηση που μό-
σω μιας έγχρωμης LCD οθόνης. Μοναδικό σημείο νο μια μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει, με την
που χρειάζεται συνήθεια είναι η ένδειξη της μπατα- ευκολία ενός scooter, καθώς δεν χρειάζεται να αλ-
ρίας, αφού η στάθμη της αρχικά μένει σταθερή για λάζεις ταχύτητες. Ανεβαίνοντας στο V9, το πρώτο
τα πρώτα 40 χιλιόμετρα αλλά μετά πέφτει με γρήγο- πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι η ανάλα-
ρο σχετικά ρυθμό. φρη αίσθηση καθώς έχει μέγεθος 300αριού, αλλά
Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά βάρος αντίστοιχο ενός scooter 125 κυβικών. Αυτό
Στο κέντρο του πίσω τροχού συναντάμε έναν ηλε-
κτροκινητήρα 4000 Watt με τον αναβάτη να έχει
στη διάθεσή του 3 modes με τελική 45, 60 και 100
χλμ. / ώρα. Πολύ χρήσιμη αποδείχθηκε στην πράξη
η όπισθεν που κάνει εύκολο το παρκάρισμα σε δύ-
σκολα σημεία ή σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Το V9
διαθέτει μπαταρία λιθίου 72V χωρητικότητας 52Ah.
Όπως συμβαίνει συνήθως με τις μπαταρίες μεγά-
λης χωρητικότητας, δεν είναι αποσπώμενη, οπότε
πρέπει να έχεις εύκολη πρόσβαση σε συμβατική
πρίζα. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 5 ώρες
και κατά τη διάρκεια της δοκιμής η αυτονομία άγγι- Η οθόνη είναι ευανάγνωστη και παρέχει όλες
ξε τα 90 χιλιόμετρα με ζωηρό στυλ οδήγησης. τις απαραίτητες πληροφορίες. Θα θέλαμε
Στον τομέα των περιφερειακών το V9 εντυπωσι- λίγο μεγαλύτερη ακρίβεια από την ένδειξη
άζει σε όλους τους τομείς. Αρχικά, είναι το μοναδι- της στάθμης μπαταρίας.
77 Eπιστροφή στα περιεχόμενα