Page 77 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 77

TEST         EMOOV
                                                         V9
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           κό δίκυκλο με τιμή κάτω από 4.000
        ραστη  θέση,  ενώ  η  σέλα  έχει
        αρκετό αφρώδες και είναι χαμη-                                        ευρώ με δύο δίσκους εμπρός, που
        λά τοποθετημένη οπότε ο ανα-          Τύπος  Σωληνωτό από κράμα ατσαλιού  περνάει  από  τα  χέρια  μας.  Μάλι-
        βάτης πατά με ασφάλεια τα πό-       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Υδραυλικό    στα δεν μένει εκεί καθώς διαθέτει

                                                                    Πιρούνι
        δια στο έδαφος ανεξάρτητα από       Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α    σύστημα  συνδυασμένης  πέδησης
        το  ανάστημά  του.  Τα  μαρσπιέ     Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό   δηλαδή  πατώντας  το  πίσω  φρένο,
                                            Αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
        κάνουν  τα  γόνατα  να  λυγίζουν    Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α    ενεργοποιείται και το εμπρός. Στις
        λίγο  περισσότερο,  φέρνοντας       Φρένα Ε (χλστ.) Δισκόφρενο, διπίστονη    αναρτήσεις  συναντάμε  ανεστραμ-

                                                             δαγκάνα Brembo
        τα  πόδια  σε  πιο  επιθετική  θέ-  Φρένα Π (χλστ.)     Δισκόφρενο,    μένο  πιρούνι  και  μονό  αμορτισέρ
        ση, στοιχείο που θα εκτιμήσουν              μονοίστονη δαγκάνα Brembo  με  δυνατότητα  ρύθμισης  της  προ-
        οι λάτρεις της σπορ οδήγησης. Το V9 είναι αρκετά  φόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί του είναι αλουμινί-
        γενναιόδωρο και προς τον συνεπιβάτη που έχει ικα- ου 16 ιντσών, που σημαίνει μεγαλύτερη ασφάλεια
        νοποιητικό χώρο στη διάθεσή του και πρακτικές χει- σε σχέση με ένα ηλεκτρικό scooter με μικρούς τρο-
        ρολαβές.                                              χούς, με ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-16 και

          Στο  «ρεζερβουάρ»  υπάρχει  αποθηκευτικός  χώ- 140/70-16 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το βά-
        ρος που φιλοξενεί την υποδοχή για τη φόρτιση της  ρος του ανακοινώνεται στα 113 κιλά.
        μπαταρίας και έχει αρκετό χώρο για τον φορτιστή,       Στο δρόμο
        γάντια,  αδιάβροχα,  έγγραφα  ή  άλλα  αντικείμενα.    Σπάνια έχουμε την ευκαιρία να φιλοξενούμε στο
        Θα θέλαμε ιδανικά να ήταν φωτιζόμενος για πιο εύ- γκαράζ του περιοδικού κάποια ηλεκτρική μοτοσυ-
        κολη πρόσβαση στη φίσα φόρτισης. Όλες οι απα- κλέτα και όταν αυτό συμβεί, ανυπομονούμε να την
        ραίτητες πληροφορίες φτάνουν στον αναβάτη μέ- οδηγήσουμε, αφού συνδυάζει την αίσθηση που μό-
        σω μιας έγχρωμης LCD οθόνης. Μοναδικό σημείο  νο μια μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει, με την
        που χρειάζεται συνήθεια είναι η ένδειξη της μπατα- ευκολία ενός scooter, καθώς δεν χρειάζεται να αλ-

        ρίας, αφού η στάθμη της αρχικά μένει σταθερή για  λάζεις ταχύτητες. Ανεβαίνοντας στο V9, το πρώτο
        τα πρώτα 40 χιλιόμετρα αλλά μετά πέφτει με γρήγο- πράγμα  που  σου  κάνει  εντύπωση  είναι  η  ανάλα-
        ρο σχετικά ρυθμό.                                     φρη αίσθηση καθώς έχει μέγεθος 300αριού, αλλά
          Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά                 βάρος αντίστοιχο ενός scooter 125 κυβικών. Αυτό
          Στο κέντρο του πίσω τροχού συναντάμε έναν ηλε-
        κτροκινητήρα 4000 Watt με τον αναβάτη να έχει
        στη διάθεσή του 3 modes με τελική 45, 60 και 100
        χλμ. / ώρα. Πολύ χρήσιμη αποδείχθηκε στην πράξη

        η όπισθεν που κάνει εύκολο το παρκάρισμα σε δύ-
        σκολα σημεία ή σε δρόμους με μεγάλη κλίση. Το V9
        διαθέτει μπαταρία λιθίου 72V χωρητικότητας 52Ah.
        Όπως συμβαίνει συνήθως με τις μπαταρίες μεγά-
        λης χωρητικότητας, δεν είναι αποσπώμενη, οπότε
        πρέπει  να  έχεις  εύκολη  πρόσβαση  σε  συμβατική
        πρίζα. Μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 5 ώρες
        και κατά τη διάρκεια της δοκιμής η αυτονομία άγγι-    Η οθόνη είναι ευανάγνωστη και παρέχει όλες
        ξε τα 90 χιλιόμετρα με ζωηρό στυλ οδήγησης.           τις απαραίτητες πληροφορίες. Θα θέλαμε

          Στον τομέα των περιφερειακών το V9 εντυπωσι- λίγο μεγαλύτερη ακρίβεια από την ένδειξη
        άζει σε όλους τους τομείς. Αρχικά, είναι το μοναδι- της στάθμης μπαταρίας.


                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82