Page 66 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 66
TEST Sym
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ NH-T 300
τα δρόμου, που δεν περιορίζεται όταν δεν υπάρχει να έχουν ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση, αλλά είναι
άσφαλτος. Η συμπεριφορά της όμως είναι αρκετά προοδευτικά και αυτό είναι κάτι που εκτιμήσαμε
προβλέψιμη και παραμένει υπάκουη σε κάθε δο- ιδιαίτερα όταν κινηθήκαμε σε βατό χωματόδρομο.
κιμασία «εντός ορίων». Αυτό οφείλεται στη γραμ- Σε απανωτές έντονες επιβραδύνσεις η απόδοση
μική λειτουργία του κινητήρα, το καλοζυγισμένο τους θα αρχίσει σταδιακά να πέφτει, αλλά πριν αυ-
πλαίσιο και τις αναρτήσεις του, που υποστηρίζουν τό συμβεί, το VBOX έδειξε ότι χρειάζονται 50 μέ-
εξαιρετικά τον ρόλο τους. Ο κινητήρας αποδίδει τρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
καλύτερα στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές, Τέλος, οι αναρτήσεις μας άφησαν αρκετά ικανο-
χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη πίεση. Η τελική του ποιημένους αφού στην άσφαλτο μεταφέρουν αρ-
ταχύτητα είναι τα 137 χιλιόμετρα την ώρα ενώ εν- κετή πληροφόρηση, απορροφώντας παράλληλα
δεικτικά χρειάζεται 12 δευτερόλεπτα για να γρά- τυχόν κραδασμούς από λακκούβες και διάφορες
ψει το ταχύμετρο 100 από το μηδέν. Ο αναβάτης κακοτεχνίες του δρόμου και μπορεί να φτάσουν
βρίσκεται τοποθετημένος καλά μέσα στην μοτοσυ- στο τιμόνι. Η ρύθμιση τους είναι κάπως μαλακή για
κλέτα, έχοντας αγκαλιασμένο με τα πόδια του, το χρήση σε χώμα, όμως θα σου επιτρέψουν να εξε-
ρεζερβουάρ ενώ το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά διευ- ρευνήσεις αρκετά χιλιόμετρα περιπέτειας μέχρι να
κολύνοντας και την όρθια θέση οδήγησης. Τα φρέ- κουραστείς.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66