Page 66 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 66

TEST        Sym

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  NH-T 300























































        τα δρόμου, που δεν περιορίζεται όταν δεν υπάρχει  να έχουν ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση, αλλά είναι
        άσφαλτος. Η συμπεριφορά της όμως είναι αρκετά  προοδευτικά και αυτό είναι κάτι που εκτιμήσαμε
        προβλέψιμη και παραμένει υπάκουη σε κάθε δο- ιδιαίτερα όταν κινηθήκαμε σε βατό χωματόδρομο.
        κιμασία «εντός ορίων». Αυτό οφείλεται στη γραμ- Σε  απανωτές  έντονες  επιβραδύνσεις  η  απόδοση
        μική  λειτουργία  του  κινητήρα,  το  καλοζυγισμένο  τους θα αρχίσει σταδιακά να πέφτει, αλλά πριν αυ-

        πλαίσιο και τις αναρτήσεις του, που υποστηρίζουν  τό συμβεί, το VBOX έδειξε ότι χρειάζονται 50 μέ-
        εξαιρετικά τον ρόλο τους. Ο κινητήρας αποδίδει  τρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.
        καλύτερα στις χαμηλές και τις μεσαίες στροφές,  Τέλος, οι αναρτήσεις μας άφησαν αρκετά ικανο-
        χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη πίεση. Η τελική του  ποιημένους αφού στην άσφαλτο μεταφέρουν αρ-
        ταχύτητα είναι τα 137 χιλιόμετρα την ώρα ενώ εν- κετή  πληροφόρηση,  απορροφώντας  παράλληλα
        δεικτικά χρειάζεται 12 δευτερόλεπτα για να γρά- τυχόν κραδασμούς από λακκούβες και διάφορες
        ψει το ταχύμετρο 100 από το μηδέν. Ο αναβάτης  κακοτεχνίες του δρόμου και μπορεί να φτάσουν
        βρίσκεται τοποθετημένος καλά μέσα στην μοτοσυ- στο τιμόνι. Η ρύθμιση τους είναι κάπως μαλακή για
        κλέτα, έχοντας αγκαλιασμένο με τα πόδια του, το  χρήση σε χώμα, όμως θα σου επιτρέψουν να εξε-
        ρεζερβουάρ ενώ το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά διευ- ρευνήσεις αρκετά χιλιόμετρα περιπέτειας μέχρι να

        κολύνοντας και την όρθια θέση οδήγησης. Τα φρέ- κουραστείς.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71