Page 65 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 65

TEST        Sym

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  NH-T 300
        ψηλοί  ίσως  δυσκολευτούν  από      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι             Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρένα
        την  θέση  των  ποδιών  τους,  σε                                       Το  ατσάλινο  πλαίσιο  του  NH-T
        σχέση με τα μαρσπιέ και το ρε-        Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό  300  συνεργάζεται  με  ακτινωτούς
        ζερβουάρ. Η σέλα είναι μεγάλη,      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    τροχούς που προσεγγίζουν με με-
        με  αρκετό  αφρώδες  υλικό  που       Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 37χιλ.  γαλύτερη  ευκολία  τις  εκτός  δρό-
                                                                       140
        την κάνει άνετη, ενώ ηαπόστα-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    μου διαδρομές και είναι 19 ιντσών
        σή της από το έδαφος (812 mm)                           αμορτισέρ ΠΕ  ο εμπρός και 17 ιντσών ο πίσω, ενώ
                                                                       40,5
        επιτρέπει και στα δύο πόδια να      Διαδρομή (χλστ.)    Δ/288, 2Ε, ABS  συνδυάζονται με ελαστικά μεικτής
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        πατάνε καλά στο έδαφος κατά τη      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/222, 2Ε, ABS  χρήσης: 100/90-19 και 130/80-17
        στάση. Σε αυτό φυσικά συμβάλει                                        αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδη-
        το μεγάλο τιμόνι, που τοποθετεί σε ξεκούραστη θέ- σης αποτελείται εμπρός από δίσκο 288 mm με δα-
        ση τους αγκώνες, χωρίς να αναγκάζειτον αναβάτη  γκάνα δύο εμβόλων και πίσω από δίσκο 222 mmμε
        να σκύψει. Τα χειριστήρια καλύπτουν όλες τις λει- δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το δικάναλο ABS από
        τουργίες με εύκολο και απλό τρόπο, ενώ η θύρα  την Continental κάνει ασφαλέστερη την επιβράδυν-
        USB μπορεί να καλύψει την φόρτιση κινητού τηλε- ση επεμβαίνοντας μόνο όταν χρειάζεται. Οι αναρτή-

        φώνου ή την σύνδεση φορητής ηλεκτρονικής συ- σεις συνδυάζουν εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρού-
        σκευής όπως GPS, Action Camera κ.α. Ο πίνακας  νι εμπρός διαμέτρου 37 mm με διαδρομή 140 mm,
        οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD που μεταφέ- που συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθ-
        ρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες, παραμένοντας  μιζόμενο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου
        το ίδιο ευανάγνωστος σε όλες τις φωτιστικές συν- του. Το εργοστασιακό τους σετάρισμα είναι αρκετά
        θήκες.                                                πετυχημένο, είναι άνετο για τον αναβάτη και κάνει
          Κινητήρας                                           φιλική την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας απορ-
          Η Sym επέλεξε να τοποθετήσει στο NH-T 300 έναν  ροφώντας με επιτυχία τις ανωμαλίες που προκύ-
        υγρόψυκτο  κινητήρα  τεσσάρων  βαλβίδων  με  χω- πτουν από τις κακοτεχνίες στην άσφαλτο. Το συνο-
        ρητικότητα 278 κ. εκ. που αποδίδει 24 ίππους στις  λικό του βάρος είναι 166 κιλά, αρκετά χαμηλό για

        7.500σ.α.λ. και 22,5 Nm ροπής στις 7.000σ.α.λ. Η  την κατηγορία του και σε συνδυασμό με το ύψος
        τελική του ταχύτητα με την έκτη σχέση κουμπω- της σέλας(812mm) κάνουν εύκολα διαχειρίσιμο το
        μένη στο κιβώτιο, έφτασε τα 137 χιλιόμετρα την  φορτίο του σε κάθε είδους τερέν, όσο για τα 180
        ώρα, ενώ μέσα στην πυκνή κίνηση, η γραμμική  mm που απέχει από το έδαφος, είναι αρκετά ώστε
        του απόδοση και οι σβέλτες επιταχύνσεις με μι- να του επιτρέψουν να κινείται ανενόχλητο στις χω-
        κρότερες σχέσεις, δίνουν την απαραίτητη ευελι- μάτινες διαδρομές.

        ξία που του χρειάζεται. Χαρακτηριστικό της λει-        Στο δρόμο
        τουργίας του είναι ότι αν και μονοκύλινδρος, δεν       Το NH-T 300 θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει
        υποφέρει  από  έντονους  κραδασμούς  και  κατά  κανείς, ως ένα μεγάλο παπί, επειδή είναι το ίδιο
        συνέπεια ούτε και ο αναβάτης του, ενώ είναι σχε- εύκολο να το οδηγήσει κανείς, ακόμα και για πρώ-
        δόν αθόρυβος στην λειτουργία του. Η τροφοδο- τη φόρα, όσο εύκολα «καβαλάει» και ένα παπά-
        σία από το ρεζερβουάρ 11 λίτρων γίνεται με ηλε- κι.  Είναι  άνετο,  μαζεμένο  στην  πράξη  και  ψηλό,
        κτρονικό σύστημα ψεκασμού της Continental και  έτσι στο τεστ ευελιξίας, σε δρόμους με πυκνή κί-
        σύμφωνα με τις μετρήσεις των δοκιμών μας, πε- νηση, παίρνει άριστα. Εκτός δρόμου είναι αρκετά
        τυχαίνει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρων καυσίμου  υπάκουο, και θα περάσει από κάθε «δρομάκι» που
        ανά 100 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας έτσι, τα 280 χι- θέλεις να εξερευνήσεις. Δεν είναι για ειδικές δι-

        λιόμετρα αυτονομίας.                                  αδρομές, είναι περισσότερο μια ψηλή μοτοσυκλέ-

                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70