Page 65 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 65
TEST Sym
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ NH-T 300
ψηλοί ίσως δυσκολευτούν από Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρένα
την θέση των ποδιών τους, σε Το ατσάλινο πλαίσιο του NH-T
σχέση με τα μαρσπιέ και το ρε- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό 300 συνεργάζεται με ακτινωτούς
ζερβουάρ. Η σέλα είναι μεγάλη, Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό τροχούς που προσεγγίζουν με με-
με αρκετό αφρώδες υλικό που Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 37χιλ. γαλύτερη ευκολία τις εκτός δρό-
140
την κάνει άνετη, ενώ ηαπόστα- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό μου διαδρομές και είναι 19 ιντσών
σή της από το έδαφος (812 mm) αμορτισέρ ΠΕ ο εμπρός και 17 ιντσών ο πίσω, ενώ
40,5
επιτρέπει και στα δύο πόδια να Διαδρομή (χλστ.) Δ/288, 2Ε, ABS συνδυάζονται με ελαστικά μεικτής
Φρένα Ε (χλστ.)
πατάνε καλά στο έδαφος κατά τη Φρένα Π (χλστ.) Δ/222, 2Ε, ABS χρήσης: 100/90-19 και 130/80-17
στάση. Σε αυτό φυσικά συμβάλει αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδη-
το μεγάλο τιμόνι, που τοποθετεί σε ξεκούραστη θέ- σης αποτελείται εμπρός από δίσκο 288 mm με δα-
ση τους αγκώνες, χωρίς να αναγκάζειτον αναβάτη γκάνα δύο εμβόλων και πίσω από δίσκο 222 mmμε
να σκύψει. Τα χειριστήρια καλύπτουν όλες τις λει- δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το δικάναλο ABS από
τουργίες με εύκολο και απλό τρόπο, ενώ η θύρα την Continental κάνει ασφαλέστερη την επιβράδυν-
USB μπορεί να καλύψει την φόρτιση κινητού τηλε- ση επεμβαίνοντας μόνο όταν χρειάζεται. Οι αναρτή-
φώνου ή την σύνδεση φορητής ηλεκτρονικής συ- σεις συνδυάζουν εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρού-
σκευής όπως GPS, Action Camera κ.α. Ο πίνακας νι εμπρός διαμέτρου 37 mm με διαδρομή 140 mm,
οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD που μεταφέ- που συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθ-
ρει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες, παραμένοντας μιζόμενο ως προς την προ-φόρτιση του ελατηρίου
το ίδιο ευανάγνωστος σε όλες τις φωτιστικές συν- του. Το εργοστασιακό τους σετάρισμα είναι αρκετά
θήκες. πετυχημένο, είναι άνετο για τον αναβάτη και κάνει
Κινητήρας φιλική την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας απορ-
Η Sym επέλεξε να τοποθετήσει στο NH-T 300 έναν ροφώντας με επιτυχία τις ανωμαλίες που προκύ-
υγρόψυκτο κινητήρα τεσσάρων βαλβίδων με χω- πτουν από τις κακοτεχνίες στην άσφαλτο. Το συνο-
ρητικότητα 278 κ. εκ. που αποδίδει 24 ίππους στις λικό του βάρος είναι 166 κιλά, αρκετά χαμηλό για
7.500σ.α.λ. και 22,5 Nm ροπής στις 7.000σ.α.λ. Η την κατηγορία του και σε συνδυασμό με το ύψος
τελική του ταχύτητα με την έκτη σχέση κουμπω- της σέλας(812mm) κάνουν εύκολα διαχειρίσιμο το
μένη στο κιβώτιο, έφτασε τα 137 χιλιόμετρα την φορτίο του σε κάθε είδους τερέν, όσο για τα 180
ώρα, ενώ μέσα στην πυκνή κίνηση, η γραμμική mm που απέχει από το έδαφος, είναι αρκετά ώστε
του απόδοση και οι σβέλτες επιταχύνσεις με μι- να του επιτρέψουν να κινείται ανενόχλητο στις χω-
κρότερες σχέσεις, δίνουν την απαραίτητη ευελι- μάτινες διαδρομές.
ξία που του χρειάζεται. Χαρακτηριστικό της λει- Στο δρόμο
τουργίας του είναι ότι αν και μονοκύλινδρος, δεν Το NH-T 300 θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει
υποφέρει από έντονους κραδασμούς και κατά κανείς, ως ένα μεγάλο παπί, επειδή είναι το ίδιο
συνέπεια ούτε και ο αναβάτης του, ενώ είναι σχε- εύκολο να το οδηγήσει κανείς, ακόμα και για πρώ-
δόν αθόρυβος στην λειτουργία του. Η τροφοδο- τη φόρα, όσο εύκολα «καβαλάει» και ένα παπά-
σία από το ρεζερβουάρ 11 λίτρων γίνεται με ηλε- κι. Είναι άνετο, μαζεμένο στην πράξη και ψηλό,
κτρονικό σύστημα ψεκασμού της Continental και έτσι στο τεστ ευελιξίας, σε δρόμους με πυκνή κί-
σύμφωνα με τις μετρήσεις των δοκιμών μας, πε- νηση, παίρνει άριστα. Εκτός δρόμου είναι αρκετά
τυχαίνει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρων καυσίμου υπάκουο, και θα περάσει από κάθε «δρομάκι» που
ανά 100 χιλιόμετρα, ξεπερνώντας έτσι, τα 280 χι- θέλεις να εξερευνήσεις. Δεν είναι για ειδικές δι-
λιόμετρα αυτονομίας. αδρομές, είναι περισσότερο μια ψηλή μοτοσυκλέ-
65 Eπιστροφή στα περιεχόμενα