Page 77 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 77

TEST          Zeeho
                                                         AE8+
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           AE8+ χρειάστηκε 3,33” για να φτά-
        απομένει και άμεση, live κατα-
        νάλωση  Watt  ανά  χιλιόμετρο!                                        σει τα 50 χλμ./ώρα και 7,35” για να
        Ο χειρισμός της γίνεται από τα        Τύπος  Σωληνωτό από κράμα ατσαλιού  φτάσει τα 80, επιδόσεις που το το-
        κουμπιά στα αριστερά του τιμο-      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Υδραυλικό    ποθετούν πολύ ψηλότερα από την

                                                                    Πιρούνι
        νιού και είναι αρκετά εύκολος,      Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α    κατηγορία του (Α1).
        καθώς και εμείς όντας τεχνολο-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό   Mπαταρία
                                            Αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
        γικά αναλφάβητοι βρήκαμε εύ-        Διαδρομή (χλστ.)           Δ.Α     Το  Zeeho  AE8+  εξοπλίζεται  με
        κολα τα κουμπιά του.                Φρένα Ε (χλστ.) Δισκόφρενο, διπίστονη    δύο μπαταρίες  λιθίου 67V 27Ah, οι

                                                             δαγκάνα Brembo
          Κάτω  από  τη  σέλα  εδράζο-      Φρένα Π (χλστ.)     Δισκόφρενο,    οποίες απαιτούν περίπου 5,5 ώρες
        νται οι δύο μπαταρίες που τρο-              μονοίστονη δαγκάνα Brembo  για να γεμίσουν πλήρως σε οικιακή
        φοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα και πίσω από αυ- πρίζα, με τον φορτιστή των 10 αμπέρ που περιλαμ-
        τές  υπάρχει  ο  χώρος  που  βρίσκεται  το  βαλιτσάκι  βάνεται στον εξοπλισμό του σκούτερ. Οι μπαταρίες
        του φορτιστή, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει και  μπορούν να φορτιστούν και χωρίς να βγουν από το

        κάποια ακόμα μικροαντικείμενα. Έξτρα αποθηκευ- σκούτερ, με την αντίστοιχη υποδοχή να βρίσκεται
        τικός χώρος υπάρχει σε ένα ντουλαπάκι στα αριστε- ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Μια τρίτη μπατα-
        ρά της ποδιάς, όπου η Zeeho έχει τοποθετήσει και  ρία 12V 5Ah που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα και
        μια θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του  η οποία δίνει ρεύμα για ενέργειες όπως το άνοιγ-
        αναβάτη.                                              μα της σέλας, όταν οι κεντρικές μπαταρίες δεν είναι
          To σύστημα κλειδώματος και ξεκλειδώματος του  συνδεδεμένες.
        AE8+ αποτελεί ένα ενδιαφέρον σημείο, καθώς δεν
        υπάρχει κλειδί αλλά μια κάρτα NFC, η οποία περνά-
        ει από το πίσω μέρος του τιμονιού και κλειδώνει και
        ξεκλειδώνει το σκούτερ.
          Κινητήρας

          Ο  κεντρικά  τοποθετημένος  ηλεκτροκινητήρας
        12,5  Κw  του  AE8+  είναι  υγρόψυκτος  (κάτι  που
        στην ηλεκτροκίνηση συναντάμε μόνο στο BMW CE-
        04), ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα της
        Continental. Αποδίδει 218 Nm ροπής, με την τελι-
        κή του ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη
        στα 98 χλμ./ώρα. Το AE8+ έχει τρία Riding Modes

        (Eco, Street και Sport + όπισθεν), στις οποίες υπάρ-
        χει  διαφοροποίηση  στην  απόκριση  του  «γκαζιού»
        και στην τελική. Στην Eco η τελική περιορίζεται στα
        60 χλμ./ώρα, στην Street φτάνει τα 80, ενώ στην
        Sport αγγίζει τα 98 χλμ., ενώ υπάρχει και «νίτρο»,
        που ανεβάζει την τελική στα 110 χλμ./ώρα για 30
        δευτερόλεπτα, ώστε να βοηθήσει στην προσπέρα-
        ση.  Η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στην χαρ-     H σέλα είναι άνετη, ακόμα και για
        τογράφηση  των  συγκεκριμένων  modes  ήταν  μια       μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ από κάτω

        ευχάριστη έκπληξη, όπως θα δούμε και παρακάτω.  εδράζονται οι δύο μπαταρίες που δίνουν ζωή
        Πάντως ενδεικτικά, στην λειτουργία Sport το Zeeho  στο Zeeho AE8+.


                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82