Page 72 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 72

TEST         Hyosung
                                                         Bobber 300
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

                                                                                                           ZONTES
                                                                        HONDA
        και πάνω (ύψος δοκιμαστή 1,88) τα πράγματα θα γί- 300 χρειάζεται 2,63” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα,
        νουν λίγο πιο δύσκολα στην πολύωρη οδήγηση.           ενώ για τα 100 χλμ. χρειάστηκαν 9”. Η τελική του
          Οι γωνίες που δημιουργούν το τιμόνι σε συνδυα- Bobber 300 ξεπερνά τα 150 χλμ./ώρα, ενώ μπο-
        σμό με τα μαρσπιέ και τη σέλα είναι φυσικές για την  ρεί με άνεση να φτάσει τα 130-135, πριν οι κρα-
        πρώτη  κατηγορία  αναβατών,  η  οποία  πραγματικά  δασμοί αρχίσουν να γίνονται ελαφρώς πιο έντονοι
        θα βρει στην εργονομία του Bobber 300 μια ευχάρι- (όχι όμως ενοχλητικοί λαμβάνοντας υπόψη την κα-
        στη έκπληξη. Η σέλα είναι άνετη (ύψος 710mm), με  τηγορία).

        κατάλληλη ποσότητα αφρώδους, αλλά θα την θέλα-         Πλαίσιο – Άναρτήσεις –Φρένα
        με λίγο μεγαλύτερη – και πάλι βάση των δικών μας       To  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  καταφέρνει  να
        διαστάσεων.                                           διατηρεί  την  απαραίτητη  ακαμψία  ώστε  να  κάνει
          Η LCD οθόνη είναι μικρή σε μέγεθος (μια σωστή  το Bobber σταθερό, ενώ συνεργάζεται με ένα πι-
        κίνηση για να μην χαλάει με τον όγκο της τη συνο- ρούνι διαδρομής 136mm και διπλά αμορτισέρ πί-
        λική εικόνα) αλλά δεν νιώθεις ότι υπολείπεται στο  σω (67mm διαδρομή) με δυνατότητα ρύθμισης της
        κομμάτι της πληροφόρησης, καθώς έχεις σε πρώ- προφόρτισης.

        το πλάνο το ταχύμετρο, το οποίο πλαισιώνεται δεξιά     Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 270mm
        και αριστερά από την ένδειξη θερμοκρασίας κινητή- με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος
        ρα και τον μετρητή βενζίνης αντίστοιχα, με το κάτω  250mm  με  διπίστονη  δαγκάνα    πίσω,  παρουσία
        μέρος να φιλοξενεί τον οδομετρητή.                    ABS της Bosch.  Η απόδοσή τους είναι αρκετά κα-
          Από την πλευρά τους οι διακόπτες στα αριστερά  λή, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστη-
        και τα δεξιά του τιμονιού με τα στιλάτα και με ωραία  καν 42,12 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Bobber
        αίσθηση  στα  χέρια  γκριπ,  χειρίζονται  τις  βασικές  από τα 100 χλμ./ώρα.
        λειτουργίες της μοτοσυκλέτας.                          Οι ζάντες είναι χυτού αλουμινίου, με διαστάσεις
          Κινητήρας                                           16” μπροστά και 15” πίσω και ντύνονται με ελαστι-
          Η Hyosung επέμεινε στην σχεδίαση και στη χρήση  κά διαστάσεων 120/80 και 150/80 εμπρός και πίσω

        ενός V κινητήρα για το Bobber 300, παρά τη γενι- αντίστοιχα.
        κή τάση της εποχής για υιοθέτηση εν σειρά κινητή-      Στο δρόμο
        ρων,  κρατώντας  άλλο  ένα  στοιχείο  αυθεντικότη-     Τα μόλις 172 κιλά του Bobber 300, σε συνδυα-
        τας. Ο υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο,  σμό με ένα πλάτος στα 750mm και το χαμηλό ύψος
        V2 60° του Bobber έχει χωρητικότητα 296cc, και  των 1050mm, το κάνει να ελίσσεται μέσα στην κίνη-
        αποδίδει  29,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 25,5 Nm  ση με απίστευτη άνεση και να μην κολλάει πουθε-
        ροπής στις 6.500 σ.α.λ., με έναν ωραίο ήχο στο ρε- νά. Η ύπαρξη ροπής χαμηλά (παρά το ότι το δυνα-
        λαντί. Σε αντίθεση όμως με τα «πρότυπά του», δη- τό σημείο βρίσκεται στις υψηλές στροφές) του δίνει

        λαδή τις μεγάλες V αμερικάνικες μοτοσυκλέτες που  το αρχικό πέταγμα που χρειάζεται, ενώ το τιμόνι με
        γέννησαν το κίνημα των Bobber, ο συγκεκριμένος  το μεγάλο κόψιμο – και το μαζεμένο μέγεθος για
        κινητήρας δουλεύει καλύτερα ψηλά, όμως ο ανα- Bobber – προσθέτει ακόμα περισσότερες δυνατό-
        βάτης δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα κά- τητες ελιγμού.
        νοντας πιο χαλαρό Cruising με λιγότερες στροφές.       Βγαίνοντας λίγο εκτός κίνησης, το Bobber είναι
        Όταν όμως χρησιμοποιήσεις πλήρως τις δυνατότη- πολύ τίμιο (και διασκεδαστικό να προσθέσουμε), με
        τές του και παίξεις μαζί του, θα δεις και την κατα- το χαμηλό κέντρο βάρους να βοηθάει σε αυτό. Η
        νάλωση να ανεβαίνει αντίστοιχα και να φτάνει σχε- μόνη παραφωνία στο όλο σύνολο είναι τα ελαστι-
        δόν τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την  κά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία χρήζουν αλλα-
        επιτάχυνση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Bobber  γής αν θέλει κάποιος να «παίξει» λίγο παραπάνω

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77