Page 72 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 72
TEST Hyosung
Bobber 300
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ZONTES
HONDA
και πάνω (ύψος δοκιμαστή 1,88) τα πράγματα θα γί- 300 χρειάζεται 2,63” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα,
νουν λίγο πιο δύσκολα στην πολύωρη οδήγηση. ενώ για τα 100 χλμ. χρειάστηκαν 9”. Η τελική του
Οι γωνίες που δημιουργούν το τιμόνι σε συνδυα- Bobber 300 ξεπερνά τα 150 χλμ./ώρα, ενώ μπο-
σμό με τα μαρσπιέ και τη σέλα είναι φυσικές για την ρεί με άνεση να φτάσει τα 130-135, πριν οι κρα-
πρώτη κατηγορία αναβατών, η οποία πραγματικά δασμοί αρχίσουν να γίνονται ελαφρώς πιο έντονοι
θα βρει στην εργονομία του Bobber 300 μια ευχάρι- (όχι όμως ενοχλητικοί λαμβάνοντας υπόψη την κα-
στη έκπληξη. Η σέλα είναι άνετη (ύψος 710mm), με τηγορία).
κατάλληλη ποσότητα αφρώδους, αλλά θα την θέλα- Πλαίσιο – Άναρτήσεις –Φρένα
με λίγο μεγαλύτερη – και πάλι βάση των δικών μας To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο καταφέρνει να
διαστάσεων. διατηρεί την απαραίτητη ακαμψία ώστε να κάνει
Η LCD οθόνη είναι μικρή σε μέγεθος (μια σωστή το Bobber σταθερό, ενώ συνεργάζεται με ένα πι-
κίνηση για να μην χαλάει με τον όγκο της τη συνο- ρούνι διαδρομής 136mm και διπλά αμορτισέρ πί-
λική εικόνα) αλλά δεν νιώθεις ότι υπολείπεται στο σω (67mm διαδρομή) με δυνατότητα ρύθμισης της
κομμάτι της πληροφόρησης, καθώς έχεις σε πρώ- προφόρτισης.
το πλάνο το ταχύμετρο, το οποίο πλαισιώνεται δεξιά Το φρενάρισμα αναλαμβάνει ένας δίσκος 270mm
και αριστερά από την ένδειξη θερμοκρασίας κινητή- με τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος
ρα και τον μετρητή βενζίνης αντίστοιχα, με το κάτω 250mm με διπίστονη δαγκάνα πίσω, παρουσία
μέρος να φιλοξενεί τον οδομετρητή. ABS της Bosch. Η απόδοσή τους είναι αρκετά κα-
Από την πλευρά τους οι διακόπτες στα αριστερά λή, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις μας χρειάστη-
και τα δεξιά του τιμονιού με τα στιλάτα και με ωραία καν 42,12 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Bobber
αίσθηση στα χέρια γκριπ, χειρίζονται τις βασικές από τα 100 χλμ./ώρα.
λειτουργίες της μοτοσυκλέτας. Οι ζάντες είναι χυτού αλουμινίου, με διαστάσεις
Κινητήρας 16” μπροστά και 15” πίσω και ντύνονται με ελαστι-
Η Hyosung επέμεινε στην σχεδίαση και στη χρήση κά διαστάσεων 120/80 και 150/80 εμπρός και πίσω
ενός V κινητήρα για το Bobber 300, παρά τη γενι- αντίστοιχα.
κή τάση της εποχής για υιοθέτηση εν σειρά κινητή- Στο δρόμο
ρων, κρατώντας άλλο ένα στοιχείο αυθεντικότη- Τα μόλις 172 κιλά του Bobber 300, σε συνδυα-
τας. Ο υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, σμό με ένα πλάτος στα 750mm και το χαμηλό ύψος
V2 60° του Bobber έχει χωρητικότητα 296cc, και των 1050mm, το κάνει να ελίσσεται μέσα στην κίνη-
αποδίδει 29,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 25,5 Nm ση με απίστευτη άνεση και να μην κολλάει πουθε-
ροπής στις 6.500 σ.α.λ., με έναν ωραίο ήχο στο ρε- νά. Η ύπαρξη ροπής χαμηλά (παρά το ότι το δυνα-
λαντί. Σε αντίθεση όμως με τα «πρότυπά του», δη- τό σημείο βρίσκεται στις υψηλές στροφές) του δίνει
λαδή τις μεγάλες V αμερικάνικες μοτοσυκλέτες που το αρχικό πέταγμα που χρειάζεται, ενώ το τιμόνι με
γέννησαν το κίνημα των Bobber, ο συγκεκριμένος το μεγάλο κόψιμο – και το μαζεμένο μέγεθος για
κινητήρας δουλεύει καλύτερα ψηλά, όμως ο ανα- Bobber – προσθέτει ακόμα περισσότερες δυνατό-
βάτης δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα κά- τητες ελιγμού.
νοντας πιο χαλαρό Cruising με λιγότερες στροφές. Βγαίνοντας λίγο εκτός κίνησης, το Bobber είναι
Όταν όμως χρησιμοποιήσεις πλήρως τις δυνατότη- πολύ τίμιο (και διασκεδαστικό να προσθέσουμε), με
τές του και παίξεις μαζί του, θα δεις και την κατα- το χαμηλό κέντρο βάρους να βοηθάει σε αυτό. Η
νάλωση να ανεβαίνει αντίστοιχα και να φτάνει σχε- μόνη παραφωνία στο όλο σύνολο είναι τα ελαστι-
δόν τα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Όσον αφορά την κά πρώτης τοποθέτησης, τα οποία χρήζουν αλλα-
επιτάχυνση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Bobber γής αν θέλει κάποιος να «παίξει» λίγο παραπάνω
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 72