Page 78 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 78

TEST         Zeeho
                                                         AE8+
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
          Η αυτονομία του Zeeho AE8+, όπως σε όλα τα           Στο δρόμο
        ηλεκτρικά σκούτερ – επηρεάζεται πάρα πολύ από          Το Zeeho AE8+ κάνει εμφανές από την αρχή ότι
        τον τρόπο οδήγησης του αναβάτη. Στην Sport λει- προσπαθεί (και μπορεί) να ξεχωρίσει. Η θέση οδή-
        τουργία και με τέρμα «γκάζι» η αυτονομία θα πέ- γησής  του  είναι  πολύ  ξεκούραστη,  ενώ  ιδιαίτερη
        σει  στα  περίπου  60  χιλιόμετρα,  ενώ  πηγαίνοντας  εντύπωση μας έκανε η καλορυθμισμένη λειτουργία
        στην Eco (που όπως θα δούμε παρακάτω δεν είναι  των riding modes. Μέσα στην πόλη μπορείς άνε-

        η  συνηθισμένη  «ψόφια»  Eco  πολλών  ηλεκτρικών)  τα να κινηθείς μόνο με την Eco, καθώς η τελική της
        θα δεις την αυτονομία να αγγίζει (και να ξεπερνά) τα  αγγίζει τα 60 χλμ./ώρα, ενώ η προοδευτικότητα του
        100 χιλιόμετρα.                                       ανοίγματος  δεν  θα  ξενίσει  καθόλου  κάποιον  που
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        έρχεται από την Α1 κατηγορία των σκούτερ.
          Το πλαίσιο του Zeeho AE8+ είναι σωληνωτό, κατα-      Η Street λειτουργία δίνει ένα πιο γρήγορο άνοιγ-
        σκευασμένο από κράμα ατσαλιού και προσφέρει την  μα και ανεβάζει την τελική στα 80 χλμ./ώρα, κάνο-
        απαραίτητη στιβαρότητα και ακαμψία, ενώ συνεργά- ντάς την ιδανική για τις μεγάλες λεωφόρους ή για
        ζεται με ένα υδραυλικό πιρούνι μπροστά και πίσω με  μεγάλες ανηφόρες, στις οποίες το AE8+ δεν «ψο-

        ένα αλουμινένιο ψαλίδι και διπλά, ρυθμιζόμενα σε 5  φάει»,  όπως  έχουμε  δει  σε  άλλα  ηλεκτροκίνητα
        θέσεις, αμορτισέρ. Στην άσφαλτο σβήνουν τις περισ- σκούτερ.
        σότερες κακοτεχνίες με πολύ ικανοποιητικό τρόπο,       Τέλος, η λειτουργία Sport έχει μια απίστευτα άμε-
        κάνοντας τη διαδρομή πιο ξεκούραστη.                  ση απόκριση, με το AE8+ να επιταχύνει σε επίπε-
          Το  σταμάτημα  του  σκούτερ  αναλαμβάνει  η  δα 300ριων σκούτερ (απλά με πολύ ταχύτερο αρ-
        Brembo, με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπί- χικό τράβηγμα), καθώς φτάνει τα 50 χλμ./ώρα από
        στονη πίσω, που πιάνουν στα μονά δισκόφρενα, ενώ  στάση σε μόλις 3,33”. Η τελική ταχύτητα εκεί είναι
        η Bosch προσφέρει το δικάναλο ABS. Στις μετρήσεις  ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 98 χλμ./ώρα, ενώ η
        μας χρειάστηκαν 31,14 μέτρα για την ακινητοποίηση  ύπαρξη Cruise Control έκανε την οδήγηση σε μεγά-
        του AE8+ από τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που επιβεβαίω- λες οδούς όπως η Εθνική και η Αττική ένα ξεκούρα-

        σε την αρχική μας αίσθηση για την καλή λειτουργία  στο παιχνίδι. Για να ενεργοποιηθεί αρκεί ο αναβά-
        των φρένων.                                           της να φτάσει στην ταχύτητα που θέλει και μετά να
          Οι ζάντες  έχουν διάμετρο 12” και ντύνονται με  πατήσει το αντίστοιχο κουμπί.
        ελαστικά της  CST (Maxxis στην έκδο-                                     To  πιο  σημαντικό  που  παρα-
        ση AE8S+),  100/80-12 μπροστά και      Εξοπλισμός - τιμή                τηρήσαμε με το Zeeho AE8+ εί-
        120/70-12 πίσω.                        ABS / Ρυθμ.               l/8    ναι το γεγονός ότι μπορεί να φτά-

                                               Τraction Control / Ρυθμ.    8    σει στο άνω άκρο των επιδόσεών
                                               Immobilizer                 8    του χωρίς να επηρεάζεται από τις
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        8    συνθήκες  γύρω  του  (π.χ.  κλίση
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        8    εδάφους) και χωρίς να «καταπί-
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   νει» αμέσως τη μπαταρία του.
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.          8/8     To μόνο μας παράπονο είναι ότι
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   θα θέλαμε να είναι εξοπλισμένο
                                               Πλάγιο σταντ                l    με  Traction  Control.  Βέβαια  σε
                                               Κεντρικό σταντ              l
                                               Χειρολαβές / Σχάρα        l/8    αυτή την κατηγορία γενικώς δεν
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l  συναντάμε, αλλά λόγω επιδόσε-
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     ων  του  συγκεκριμένου  σκούτερ
                                                 -: δε διατίθεται               θα ήταν χρήσιμο.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83