Page 78 - net.mototriti.gr 01 Ιανουαρίου 2024
P. 78
TEST Zeeho
AE8+
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Η αυτονομία του Zeeho AE8+, όπως σε όλα τα Στο δρόμο
ηλεκτρικά σκούτερ – επηρεάζεται πάρα πολύ από Το Zeeho AE8+ κάνει εμφανές από την αρχή ότι
τον τρόπο οδήγησης του αναβάτη. Στην Sport λει- προσπαθεί (και μπορεί) να ξεχωρίσει. Η θέση οδή-
τουργία και με τέρμα «γκάζι» η αυτονομία θα πέ- γησής του είναι πολύ ξεκούραστη, ενώ ιδιαίτερη
σει στα περίπου 60 χιλιόμετρα, ενώ πηγαίνοντας εντύπωση μας έκανε η καλορυθμισμένη λειτουργία
στην Eco (που όπως θα δούμε παρακάτω δεν είναι των riding modes. Μέσα στην πόλη μπορείς άνε-
η συνηθισμένη «ψόφια» Eco πολλών ηλεκτρικών) τα να κινηθείς μόνο με την Eco, καθώς η τελική της
θα δεις την αυτονομία να αγγίζει (και να ξεπερνά) τα αγγίζει τα 60 χλμ./ώρα, ενώ η προοδευτικότητα του
100 χιλιόμετρα. ανοίγματος δεν θα ξενίσει καθόλου κάποιον που
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα έρχεται από την Α1 κατηγορία των σκούτερ.
Το πλαίσιο του Zeeho AE8+ είναι σωληνωτό, κατα- Η Street λειτουργία δίνει ένα πιο γρήγορο άνοιγ-
σκευασμένο από κράμα ατσαλιού και προσφέρει την μα και ανεβάζει την τελική στα 80 χλμ./ώρα, κάνο-
απαραίτητη στιβαρότητα και ακαμψία, ενώ συνεργά- ντάς την ιδανική για τις μεγάλες λεωφόρους ή για
ζεται με ένα υδραυλικό πιρούνι μπροστά και πίσω με μεγάλες ανηφόρες, στις οποίες το AE8+ δεν «ψο-
ένα αλουμινένιο ψαλίδι και διπλά, ρυθμιζόμενα σε 5 φάει», όπως έχουμε δει σε άλλα ηλεκτροκίνητα
θέσεις, αμορτισέρ. Στην άσφαλτο σβήνουν τις περισ- σκούτερ.
σότερες κακοτεχνίες με πολύ ικανοποιητικό τρόπο, Τέλος, η λειτουργία Sport έχει μια απίστευτα άμε-
κάνοντας τη διαδρομή πιο ξεκούραστη. ση απόκριση, με το AE8+ να επιταχύνει σε επίπε-
Το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνει η δα 300ριων σκούτερ (απλά με πολύ ταχύτερο αρ-
Brembo, με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπί- χικό τράβηγμα), καθώς φτάνει τα 50 χλμ./ώρα από
στονη πίσω, που πιάνουν στα μονά δισκόφρενα, ενώ στάση σε μόλις 3,33”. Η τελική ταχύτητα εκεί είναι
η Bosch προσφέρει το δικάναλο ABS. Στις μετρήσεις ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 98 χλμ./ώρα, ενώ η
μας χρειάστηκαν 31,14 μέτρα για την ακινητοποίηση ύπαρξη Cruise Control έκανε την οδήγηση σε μεγά-
του AE8+ από τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που επιβεβαίω- λες οδούς όπως η Εθνική και η Αττική ένα ξεκούρα-
σε την αρχική μας αίσθηση για την καλή λειτουργία στο παιχνίδι. Για να ενεργοποιηθεί αρκεί ο αναβά-
των φρένων. της να φτάσει στην ταχύτητα που θέλει και μετά να
Οι ζάντες έχουν διάμετρο 12” και ντύνονται με πατήσει το αντίστοιχο κουμπί.
ελαστικά της CST (Maxxis στην έκδο- To πιο σημαντικό που παρα-
ση AE8S+), 100/80-12 μπροστά και Εξοπλισμός - τιμή τηρήσαμε με το Zeeho AE8+ εί-
120/70-12 πίσω. ABS / Ρυθμ. l/8 ναι το γεγονός ότι μπορεί να φτά-
Τraction Control / Ρυθμ. 8 σει στο άνω άκρο των επιδόσεών
Immobilizer 8 του χωρίς να επηρεάζεται από τις
Yπολογιστής ταξιδιού 8 συνθήκες γύρω του (π.χ. κλίση
Μερικός χιλιομετρητής l
Δείκτης θερμοκρασίας 8 εδάφους) και χωρίς να «καταπί-
Θερμοκρασία περιβάλλοντος l νει» αμέσως τη μπαταρία του.
Ζελατίνα / Ρυθμ. 8/8 To μόνο μας παράπονο είναι ότι
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l θα θέλαμε να είναι εξοπλισμένο
Πλάγιο σταντ l με Traction Control. Βέβαια σε
Κεντρικό σταντ l
Χειρολαβές / Σχάρα l/8 αυτή την κατηγορία γενικώς δεν
PHOTO GALLERY Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l συναντάμε, αλλά λόγω επιδόσε-
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, ων του συγκεκριμένου σκούτερ
-: δε διατίθεται θα ήταν χρήσιμο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 78