Page 85 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 85
TEST Yamaha
MT-07
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Κινητήρας πραγματικό ποίημα… απόλυτα
γραμμικός με απίθανη ροπή και σωστή απόκριση
του γκαζιού. Ή εναρμόνιση του με τους
κανονισμούς Euro 5 τον έκαναν καθαρότερο και
πιο οικονομικό, των ώρα που 73,5 ολοζώντανοι
ίπποι και 6,8 kg-mμέγιστης ροπής καταλήγουν
στον πίσω τροχό.
Η άποψή μας
Για το 2023, η Yamaha προχωράει σε τεχνολο-
γική αναβάθμιση του ΜΤ-07 με σκοπό να συνε-
χίσει την ήδη επιτυχημένη πορεία του στα μεσαία
Έχοντας πρόσφατα αλλάξει ριζικά την εμφάνιση γυμνά. Με τη νέα 5αρα TFT οθόνη και την έτοι-
του, το ΜΤ-07 διατηρεί την ίδια αισθητική για
το 2023 με τη χαρακτηριστική μπροστινή όψη μη καλωδίωση για quickshifter, μεταφέρει ακόμα
σχήματος Υ που προσφέρει ο προβολέας LED και καλύτερη εμπειρία χρήσης στον οδηγό του, ενώ
ο οποίος σηματοδοτεί την οικογενειακή ταυτότητα παράλληλα διατηρεί τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
της σειρά ΜΤ. Ή ανασηκωμένη ουρά με το
γωνιώδες σε σχήμα Uφωτιστικό συμπληρώνει τη του που το έκαναν τόσο δημοφιλές. Ο γραμμικός
δυναμική εικόνα. και γεμάτος ροπή κινητήρας και η ισορροπημένη
οδική συμπεριφορά του, συνθέτουν ένα πραγμα-
τικό ‘’παιχνίδι’’ που σου φτιάχνει το κέφι σε κάθε
συνθήκη. Το νέο ΜΤ-07 ζητάει λίγα και προσφέρει
πολλά, αποτελώντας ένα καθημερινό αγχολυτικό,
ενάντια στις βαρετές δίτροχες μετακινήσεις.
κινητήρας, φρένα, fun-to-drive
χαρακτήρας, TFT οθόνη
Για τον χειρισμό της νέας οθόνης και των μαλακή ρύθμιση αναρτήσεων στο όριο,
δυνατοτήτων που προσφέρει, η Yamaha απουσία traction
χρησιμοποιεί ένα νέο πακέτο διακοπτών στο τιμόνι.
85 Eπιστροφή στα περιεχόμενα