Page 89 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 89

TEST         EMOOV
                                                         JSM1
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           κλειστικά με το πρόγραμμα D1, 158
        η πλοήγηση μέσω Google Maps.
        Στον standard εξοπλισμό εφοδι-                                        χιλιόμετρα με το πρόγραμμα D2 και
        άζεται  και  με  σύστημα  Keyless      Τύπος                   Δ.Α.   110 χιλιόμετρα με την χρήση μόνο
        που  καταργεί  το  παραδοσιακό      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    του  «γρήγορου»  Riding  Mode  D3.

                                                                    πιρούνι
        κλειδί  και  η  ενεργοποίησή  του   Διαδρομή (χλστ.)          Διπλά    Με σβέλτες μετακινήσεις και «μει-
                                                                       Δ.Α.
                                            Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
        γίνεται  με  διακόπτη.  Χρειάζε-                          αμορτισέρ   κτή»  οδήγηση,  με  μια  πλήρη  φόρ-
                                                                       Δ.Α.
        ται  φυσικά  ο  αναβάτης  να  έχει   Διαδρομή (χλστ.)    Δίσκος ΑBS   τιση, διανύσαμε 138 χιλιόμετρα. Για
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        επάνω  του  το  «ειδικό  control»   Φρένα Π (χλστ.)      Δίσκος ABS   όλα  αυτά  είναι  υπεύθυνη  η  μπα-
        που  εκτός  από  πομπός  για  την                                     ταρία  της  εταιρείας  CATL  (προμη-
        κλειδαριά, ενεργοποιεί απομακρυσμένα το ηλεκτρι- θευτής και της αυτοκινητοβιομηχανίας των TESLA).
        κό scooter, το ηχητικό βοήθημα και τα φώτα για τον  Εφοδιάζεται με μπαταρία λιθίου 72V/115 Ah και το
        εντοπισμό της θέσης του και τον συναγερμό. Επιπλέ- βάρος της είναι 57 κιλά αλλά δεν είναι αποσπώμενη.
        ον διαθέτει όπισθεν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, κα- Έχει ενσωματωμένο φορτιστή που συνδέεται με κα-

        θώς μας διευκόλυνε πολλές φορές στο ξεπαρκάρι- λώδιο σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για την πλήρη
        σμα.                                                  φόρτισή της χρειάζεται 4,5 ώρες ενώ πετυχαίνει το
          Ήλεκτροκινητήρας                                    80% σε μόλις 2,5 ώρες.
          Ο  ηλεκτροκινητήρας  του  EMOOV  JSM1  είναι         Πλαίσιο-Άναρτήσεις-Φρένα
        6.000W και αποδίδει 165 Nm μέγιστης ροπής, ενώ η       Το στιβαρό πλαίσιο του EMOOV JSM1 συνεργά-
        ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική του ταχύτητα φτά- ζεται με τροχούς 13 ιντσών εμπρός και πίσω με τις
        νει τα 110 χιλιόμετρα. Για την καλύτερη απόκριση του  διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι: 110/70-13
        ηλεκτροκινητήρα, εξοπλίζεται με τρία Riding Modes  και 130/60-13 αντίστοιχα. Έτσι μπορεί να αλλάζει κα-
        (  D1/D2/D3  )  και  όπισθεν.  Οι  επιδόσεις  του  είναι  τευθύνσεις γρήγορα, με μεγάλη ευκολία. Οι αναρτή-
        υψηλές για ηλεκτρικό scooter, όμως φιλικές προς  σεις συνδυάζουν εμπρός συμβατικό τηλεσκοπικό πι-

        τον αναβάτη. H απόκριση του κινητήρα γίνεται, χωρίς  ρούνι που εξομαλύνει τις κακοτεχνίες του δρόμου.
        καθυστερήσεις με το άνοιγμα του γκαζιού, ο οποί- Σε αντίθεση, με τα δύο ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ,
        ος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω τροχό και η  τα οποία είναι αρκετά σκληρά. Το σύστημα της πέδη-
        λειτουργία του είναι κυριολεκτικά αθόρυβη. Κατά τις  σης συνδυάζει εμπρός και πίσω δισκόφρενα με ABS,
        δοκιμές ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες με δεύτε- προσφέροντας  αυξημένη  ασφάλεια  και  καλή  λει-
        ρο άτομο, δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, ενώ  τουργία, επεμβαίνοντας μόνο, όπου είναι αναγκαίο.
        η αίσθηση στο γκάζι παρέμεινε η ίδια, κάτι που απο-    Στο δρόμο
        τελεί χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου ηλεκτρικού      Από τα πρώτα χιλιόμετρα το EMOOV JSM1 γίνεται
        scooter.

          Μπαταρία
          Η μπαταρία του αποτέλεσε μια ακόμα ευχάριστη
        έκπληξη. Εκτός από τις ημέρες που κάναμε τις με-
        τρήσεις της αυτονομίας της, τις υπόλοιπες φροντί-
        ζαμε καθημερινά, για την φόρτισή της. Οι ελάχιστες
        αποστάσεις που διανύαμε, ήταν τουλάχιστον 50 χι-
        λιόμετρα  ημερησίως,  όμως  η  πλήρης  επαναφορά
        της ενέργειάς της, δεν ξεπερνούσε τις δύο ώρες, δη-
        λαδή κάτι λιγότερο από έναν καφέ. Οι αριθμοί των

        μετρήσεων έδειξαν 200 χιλιόμετρα αυτονομίας απο-

                                               89   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94