Page 89 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 89
TEST EMOOV
JSM1
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι κλειστικά με το πρόγραμμα D1, 158
η πλοήγηση μέσω Google Maps.
Στον standard εξοπλισμό εφοδι- χιλιόμετρα με το πρόγραμμα D2 και
άζεται και με σύστημα Keyless Τύπος Δ.Α. 110 χιλιόμετρα με την χρήση μόνο
που καταργεί το παραδοσιακό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό του «γρήγορου» Riding Mode D3.
πιρούνι
κλειδί και η ενεργοποίησή του Διαδρομή (χλστ.) Διπλά Με σβέλτες μετακινήσεις και «μει-
Δ.Α.
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
γίνεται με διακόπτη. Χρειάζε- αμορτισέρ κτή» οδήγηση, με μια πλήρη φόρ-
Δ.Α.
ται φυσικά ο αναβάτης να έχει Διαδρομή (χλστ.) Δίσκος ΑBS τιση, διανύσαμε 138 χιλιόμετρα. Για
Φρένα Ε (χλστ.)
επάνω του το «ειδικό control» Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος ABS όλα αυτά είναι υπεύθυνη η μπα-
που εκτός από πομπός για την ταρία της εταιρείας CATL (προμη-
κλειδαριά, ενεργοποιεί απομακρυσμένα το ηλεκτρι- θευτής και της αυτοκινητοβιομηχανίας των TESLA).
κό scooter, το ηχητικό βοήθημα και τα φώτα για τον Εφοδιάζεται με μπαταρία λιθίου 72V/115 Ah και το
εντοπισμό της θέσης του και τον συναγερμό. Επιπλέ- βάρος της είναι 57 κιλά αλλά δεν είναι αποσπώμενη.
ον διαθέτει όπισθεν και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, κα- Έχει ενσωματωμένο φορτιστή που συνδέεται με κα-
θώς μας διευκόλυνε πολλές φορές στο ξεπαρκάρι- λώδιο σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα. Για την πλήρη
σμα. φόρτισή της χρειάζεται 4,5 ώρες ενώ πετυχαίνει το
Ήλεκτροκινητήρας 80% σε μόλις 2,5 ώρες.
Ο ηλεκτροκινητήρας του EMOOV JSM1 είναι Πλαίσιο-Άναρτήσεις-Φρένα
6.000W και αποδίδει 165 Nm μέγιστης ροπής, ενώ η Το στιβαρό πλαίσιο του EMOOV JSM1 συνεργά-
ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική του ταχύτητα φτά- ζεται με τροχούς 13 ιντσών εμπρός και πίσω με τις
νει τα 110 χιλιόμετρα. Για την καλύτερη απόκριση του διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι: 110/70-13
ηλεκτροκινητήρα, εξοπλίζεται με τρία Riding Modes και 130/60-13 αντίστοιχα. Έτσι μπορεί να αλλάζει κα-
( D1/D2/D3 ) και όπισθεν. Οι επιδόσεις του είναι τευθύνσεις γρήγορα, με μεγάλη ευκολία. Οι αναρτή-
υψηλές για ηλεκτρικό scooter, όμως φιλικές προς σεις συνδυάζουν εμπρός συμβατικό τηλεσκοπικό πι-
τον αναβάτη. H απόκριση του κινητήρα γίνεται, χωρίς ρούνι που εξομαλύνει τις κακοτεχνίες του δρόμου.
καθυστερήσεις με το άνοιγμα του γκαζιού, ο οποί- Σε αντίθεση, με τα δύο ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ,
ος βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω τροχό και η τα οποία είναι αρκετά σκληρά. Το σύστημα της πέδη-
λειτουργία του είναι κυριολεκτικά αθόρυβη. Κατά τις σης συνδυάζει εμπρός και πίσω δισκόφρενα με ABS,
δοκιμές ακόμα και σε μεγάλες ανηφόρες με δεύτε- προσφέροντας αυξημένη ασφάλεια και καλή λει-
ρο άτομο, δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, ενώ τουργία, επεμβαίνοντας μόνο, όπου είναι αναγκαίο.
η αίσθηση στο γκάζι παρέμεινε η ίδια, κάτι που απο- Στο δρόμο
τελεί χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου ηλεκτρικού Από τα πρώτα χιλιόμετρα το EMOOV JSM1 γίνεται
scooter.
Μπαταρία
Η μπαταρία του αποτέλεσε μια ακόμα ευχάριστη
έκπληξη. Εκτός από τις ημέρες που κάναμε τις με-
τρήσεις της αυτονομίας της, τις υπόλοιπες φροντί-
ζαμε καθημερινά, για την φόρτισή της. Οι ελάχιστες
αποστάσεις που διανύαμε, ήταν τουλάχιστον 50 χι-
λιόμετρα ημερησίως, όμως η πλήρης επαναφορά
της ενέργειάς της, δεν ξεπερνούσε τις δύο ώρες, δη-
λαδή κάτι λιγότερο από έναν καφέ. Οι αριθμοί των
μετρήσεων έδειξαν 200 χιλιόμετρα αυτονομίας απο-
89 Eπιστροφή στα περιεχόμενα