Page 83 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 83
TEST Yamaha
MT-07
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Στεγνό Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Στο δρόμο
νη εισαγωγή αέρα, βελτιστοποι-
ημένες ρυθμίσεις στα μπεκ ψε- Πάνω στη σέλα του ΜΤ-07, οι ήπιες
κασμού και νέα μονάδα ecu, το Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό και νωχελικές μεταβάσεις θυμίζουν
ΜΤ-07 εναρμονίζεται με τις Euro Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό κάτι από κυνήγι μαγισσών αφού σε
πιρούνι 41χιλ.
5 προδιαγραφές χωρίς να απο- Διαδρομή (χλστ.) Μονό κάθε εντολή του οδηγού, το γυμνό
130
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
λέσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστι- αμορτισέρ ΑΕ, ΠΕ bestseller της Yamaha μετατρέπεται
130
κά του, βλέπε γραμμική-γεμάτη Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/298, 4Ε, ABS σε τρενάκι διασκέδασης που σκορ-
Φρένα Ε (χλστ.)
λειτουργία και χαμηλή κατανά- Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, ABS πίζει απόλαυση σε κάθε σημείο της
λωση. Το αποτέλεσμα είναι 73,5 διαδρομής σου. Το νέο τιμόνι έχει
ίπποι στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις προσδώσει μεγαλύτερο εύρος στο άνοιγμα χεριών
6.500σαλ. Για το 2023, η Yamaha τοποθέτησε στο και κατ’ επέκταση καλύτερο χειρισμό. Είτε επιχειρείς
ΜΤ-07 σύστημα αναμονής για quickshifter, ώστε επιτόπιες μανούβρες είτε γρήγορες αλλαγές κατεύ-
να διευκολύνει όσους αποφασίσουν να το αποκτή- θυνσης, όλα γίνονται με εξαιρετική ευκολία και ακρί-
σουν από τον κατάλογο των αξεσουάρ. Ο κινητήρας βεια. Κάπου εδώ έρχονται οι μαζεμένες διαστάσεις,
δε διαθέτει ούτε χάρτες ανάφλεξης, ούτε ηλεκτρο- το μικρό βάρος και το σωστό ζύγισμα για να συνθέ-
νικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού εί- σουν ένα πραγματικό παζλ ευελιξίας για μια μοτοσυ-
ναι τέτοια που δίνει στον αναβάτη τον πλήρη έλεγχο, κλέτα που μπορεί να ανταπεξέλθει σε κάθε πρόκλη-
όμως η προσθήκη ενός συστήματος traction control ση ανεξάρτητα από το περιβάλλον που κινείσαι και
θα αυξήσει περαιτέρω τα επίπεδα ασφάλειας. Η μέ- το επίπεδο εμπειρίας που έχεις. Φυσικά ο πρωταγω-
ση κατανάλωση των 5 λ./100χλμ. κρίνεται απόλυτα νιστικός ρόλος ανήκει στον δικύλινδρο CP2, ο οποί-
ικανοποιητική και τοποθετεί το ΜΤ-07 στο κλαμπ των ος παρά τις αναγκαίες Euro 5 παρεμβάσεις, δεν έχει
μοτοσυκλετών που μπορείς να κυκλοφορείς καθη- απολέσει επ’ ουδενί τη ροπάτη και ραφιναρισμένη
μερινά χωρίς μεγάλες θυσίες στην τσέπη σου. λειτουργία του. Οι 73,5 ολοζώντανοι ίπποι εκτοξεύ-
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα ουν το ελαφρύ κορμί του ΜΤ-07 ανεξάρτητα από την
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και οι αναρτήσεις επιλεγμένη σχέση στο σασμάν, με τα 4 δεύτερα για
παρέμειναν ως είχαν, καθώς πρόκειται για έναν συν-
δυασμό που συμβαδίζει απόλυτα με τον χαρα-
κτήρα του μοντέλου και την χρήση για την οποία
προορίζεται. Το πιρούνι -χωρίς δυνατότητα ρυθ-
μίσεων- προέρχεται από την Kayaba, όπως και το
αμορτισέρ το οποίο όμως ρυθμίζεται σε απόσβεση
επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου, ενώ ίδιες
παραμένουν και οι διαδρομές των αναρτήσεων
που ανέρχονται αμφότερες στα 130χιλ. Το σύστη-
μα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους στα 298 χιλι-
οστά μπροστά και 245 χιλιοστά πίσω, με δαγκάνες
4 εμβόλων και μονού εμβόλου αντίστοιχα. Τις πα- Tο πιρούνι της Kayaba και δεν δέχεται
ρυθμίσεις, ενώ το αμορτισέρ επίσης της ίδιας
νέμορφες 10-μπρατσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 εταιρείας, ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς
της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55- και προφόρτιση ελατηρίου. Τις πανέμορφες
17. Το βάρος του νέου μοντέλου έχει διατηρηθεί 10-μπρατσες ζάντες κοσμούν τα Road 5 της Mi-
σε πολύ χαμηλά επίπεδα, μόλις 184 κιλά πλήρες chelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-
17. Ζεσταίνονται γρήγορα παρέχοντας μεγάλα
υγρών. περιθώρια πρόσφυσης.
83 Eπιστροφή στα περιεχόμενα