Page 78 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 78

TEST        VOGE
                                                         AC525X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              ταξίδεψε με 120-130 χιλιόμετρα την ώρα ξεκού-
                                                              ραστα, ενώ στην διάρκεια των δοκιμών το ταχύμε-
                                                              τρο έδειξε μέχρι και 170 χιλιόμετρα την ώρα, με
                                                              κάποιους κραδασμούς, όμως ο κύριος αντίπαλος

                                                              μας ήταν ο αέρας και τίποτα άλλο. Για το 0 - 100
                                                              χρειάστηκαν 5.8 δευτερόλεπτα και από τα 60 στα
                                                              120 χιλιόμετρα 5.7 δευτερόλεπτα ενώ δεν πρέπει
                                                              να ξεχνάμε ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα της Α2
                                                              κατηγορίας. Στην άσφαλτο λοιπόν η συμπεριφορά
                                                              του AC525X είναι φιλική και ανταποκρίνεται άμε-
                                                              σα σε κάθε εντολή είτε κινείται εντός πόλης, είτε
                                                              εκτός. Στις χωμάτινες διαδρομές μιας και μιλάμε

        Ή οθόνη είναι ευανάγνωστη με αυτόματη ρύθμιση         για Scrambler, δεν θα σκαρφαλώσει σε απάτητες
        απόχρωσης του interface + Vag 1886/ 1887              βουνοκορφές  όπως  είναι  λογικό,  αλλά  θα  προ-

        των σχέσεων του κιβωτίου, ενώ στα διπλά κατε-         σπεράσει λακκούβες, εμπόδια και δύσβατους χω-
        βάσματα δεν αφήνει τον πίσω τροχό να μπλοκάρει        ματόδρομους  με  μεγάλη  ευκολία  προσφέροντας
        όταν θέλεις να δουλέψεις τον κινητήρα στα κόκ-        δυνατές συγκινήσεις. Σε αυτό συμβάλουν οι αναρ-
        κινα. Μέσα στην πόλη η 3η σχέση θα σε βοηθή-          τήσεις του που συνεργάζονται πολύ καλά με το σύ-
        σει να ελιχθείς σβέλτα, ανάμεσα από τα αυτοκίνη-      νολο της μοτοσυκλέτας όπως και η απόσταση των

        τα και να βλέπεις την κίνηση μόνο μέσα από τον        160 mm που απέχει από το έδαφος και το χαμηλό
        καθρέπτη σου. Μιας και αναφερόμαστε στην κί-          της βάρος που δεν ξεπερνά τα 185 κιλά κάνοντας
        νηση των αστικών δρόμων, τα φρένα αποδίδουν           εύκολο τον χειρισμό της σε κάθε περίσταση.
        τα  μέγιστα,  με  ακρίβεια,  χωρίς  αίσθηση  δαγκώ-
        ματος και με πολύ καλή απόκριση στον χειρισμό
        τους. Σε έκτακτες καταστάσεις το ABS επεκτείνει
        ελάχιστα μεν την επιβράδυνση, όμως φροντίζει ο
        αναβάτης να μην χάσει τον έλεγχο της μοτοσυκλέ-
        τας.  Στις δοκιμές που κάναμε χρειάστηκε μόλις
        40.2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί       Εξοπλισμός - τιμή

        από το 100 στο 0. Όταν βγήκαμε         ABS / Ρυθμ.               l/8
        εκτός  πόλης  η  μοτοσυκλέτα  μας
                                               Τraction Control / Ρυθμ.    8
                                               Στροφόμετρο                 l
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        l
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Ένδειξη βενζίνης            l
                                                                                      Τα γραφικά του AC525X
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        l
                                                                                             αναδεικνύουν την
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/8
                                                                                                 αισθητική του.
                                               Πλάγιο σταντ                l
                                               Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l
                PHOTO GALLERY                  l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται


                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83