Page 77 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2023
P. 77

TEST         VOGE
                                                         AC525X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           της εταιρίας Kayaba. Εμπρός εφο-
        την διασύνδεση με κινητό τηλέ-
        φωνο μέσω Bluetooth και εφο-                                          διάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι
        διάζεται  με  θύρα  USB  για  την      Τύπος       Ατσάλινο, σωηνωτό  διαμέτρου 41 mm και 151 mm δι-
        φόρτιση  μικρών  ηλεκτρονικών       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Αν. πιρούνι    αδρομής και πίσω με μονό αμορ-
        συσκευών.  Οι  διακόπτες  είναι       Διαδρομή (χλστ.)         KYB    τισέρ διαδρομής 140 mm. Τo σύ-
                                                                       151
        ποιοτικοί  και  τοποθετημένοι       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   στημα πέδησης είναι της εταιρείας
        με τρόπο που διευκολύνει την                        αμορτισέρ KYB/N   Nissin  και  αποτελείται  από  διπλά
        χρήση τους.                         Διαδρομή (χλστ.)           140    δισκόφρενα εμπρός, με πλευστούς
          Κινητήρας                         Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/Nissin ABS   δίσκους τύπου «μαργαρίτα» και πί-
                                                                  1Δ./Nissin
                                            Φρένα Π (χλστ.)
          Ο νέος δικύλινδρος DOHC κι-                                         σω με δίσκο του ίδιου τύπου. Το δι-
        νητήρας έχει αυξημένη χωρητικότητα κατά 23 κ.  κάναλο ABS φέρει την υπογραφή της Bosch και
        εκ.  φθάνοντας  τα  494  και  αποδίδει  47.6  ίππους  επιβραδύνει με ασφάλεια τους τροχούς 19 ιντσών
        στις 8.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή τα 44.5 Nm στις  εμπρός και 17 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των

        7.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων με υγρό  ελαστικών τους να είναι: 110/80-19 και 150/70-
        πολύδισκο συμπλέκτη ολίσθησης που σημαίνει ότι  17 αντίστοιχα, με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης
        οι αλλαγές γίνονται με ομαλό τρόπο, κάτι που είναι  τα Metzeler Tourance.
        ιδιαίτερα εξυπηρετικό στην αυξημένη κίνηση των         Οδηγώντας
        αστικών δρόμων. Η μέση κατανάλωση που σημει-           Με  το  πάτημα  της  μίζας  του  AC525X  ο  βαθύς
        ώθηκε είναι 4.2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, έτσι σε  ήχος του κινητήρα, και οι μπάσες νότες της εξά-
        συνδυασμό  με  το  ρεζερβουάρ  των  19  λίτρων  η  τμισης παραπέμπουν αμέσως, σε κλασσικές μοτο-
        αυτονομία του ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα. Υπεύ- συκλέτες που πρωταγωνίστησαν σε ταινίες της με-
        θυνος για τα νούμερα αυτά είναι o ηλεκτρονικός  γάλης οθόνης. Με το πρώτο κιόλας άνοιγμα του
        ψεκασμός από τηνBosch που συνεργάζεται πολύ  γκαζιού, νιώθεις ότι γνωρίζεις τόσο καλά την μο-

        καλά με τον κινητήρα χωρίς κομπιάσματα. Η απου- τοσυκλέτα, λες και πρώτα την οδήγησες και με-
        σία ηλεκτρονικών βοηθημάτων και διαφορετικών  τά έκανες τα πρώτα σου βήματα. Η ελαστικότητα
        χαρτογραφήσεων δεν ήταν κάτι που αναζητήσαμε  του κινητήρα επιτρέπει να κινηθείς ευέλικτα μέσα
        κατά την δοκιμή μιας και η χαμηλή κατανάλωση  στην κίνηση, χωρίς απότομα ξεσπάσματα, κομπιά-
        βρίσκεται έτσι κι αλλιώς στα στάνταρ χαρακτηρι- σματα και αστοχίες. Το κιβώτιο είναι καλά κουρδι-
        στικά του, ενώ η απόκριση της απόδοσής του είναι  σμένο, με αποτέλεσμα οι αλλαγές των ταχυτήτων
        φιλική εξαρχής. Το Traction Control θα μπορούσε  να  γίνονται  χωρίς  κόπο.  Ο  συμπλέκτης  ολίσθη-
        να φάνει χρήσιμο σε περιπτώσεις με ακραία ολι- σης  είναι  μαλακός  και  κάνει  ομαλή  την  αλλαγή

        σθηρότητα της ασφάλτου, όμως μέσα στα φυσιο-
        λογικά πλαίσια αυτό καλύπτεται από τον συμπλέ-
        κτη ολίσθησης και την απόδοση της γραμμικής του
        ροπής.
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
          Το πλαίσιο του AC525X είναι ατσάλινο σωληνωτό
        και σύμφωνα με την εταιρεία είναι κατασκευασμέ-
        νο με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών κοπής
        και ρομποτικής συναρμολογήσεις. Έτσι προσφέρει

        την απαραίτητη ακαμψία-συμπεριφορά στον δρό- Σαν γνήσιο Scrambler το τελικό της
        μο και συνεργάζεται πολύ καλά με τις αναρτήσεις  εξάτμισης είναι ψηλά τοποθετημένο.

                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82