Page 59 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 59

TEST        KTM 790
                                                         Adventure
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                                                                Τύπος        Ατσάλινο σωληνωτό

                                                                                Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
                                                                              Ανεστραμμένο πιρούνι WP APEX 43ιλ.
                                                                              Διαδρομή (χλστ.)          200
                                                                              Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό
                                                                              αμορτισέρ WP APEX ΠΕ
                                                                              Διαδρομή (χλστ.)          200
                                                                              Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ/320, 4Ε, ABS
                                                                              Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 2Ε, ABS
















































        στην πόλη αλλά και έξω από αυτή. Σύμφωνα με τις  προσφέρουν  καλύτερη  ανεμοκάλυψη  και  κατ’ε-
        μετρήσεις, ολοκληρώνει το 0-100 σε 4,2 δευτερό- πέκταση  μεγαλύτερη  άνεση  στα  ταξίδια.  Το  σω-
        λεπτα ενώ χρειάζεται μόλις 4,8 δευτερόλεπτα για  στό ζύγισμα και το χαμηλό βάρος αποτελούν σο-
        το 60-120χλμ./ώρα. Στον  αυτοκινητόδρομο ταξι- βαρά πλεονεκτήματα που βοηθούν ακόμα και τους
        δεύει άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ώρα.  λιγότερο μυημένους να περάσουν χωρίς δράμα-
        Αν επιμείνεις, θα δεις το κοντέρ να ξεπερνά τα 200  τα από χωμάτινες διαδρομές. Εκτός ασφάλτου, το
        χλμ/ώρα αλλά όπως είναι φυσικό θα νιώσεις και  790 νιώθει σαν το σπίτι του, με πέτρες νεροφαγώ-
        περισσότερο  τους  κραδασμούς  από  τον  δικύλιν- ματα και λοφίσκους να στοιχειοθετούν το αγαπη-
        δρο κινητήρα. Σε αυτές τις συνθήκες η μεγαλύ- μένο πεδίο δράσης του, ενώ οι 95 ίπποι φτάνουν
        τερη ζελατίνα και τα επανασχεδιασμένα πλαστικά  και περισσεύουν για πιο ζωηρές καταστάσεις. Οι


                                               59   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64