Page 57 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 57
TEST KTM 790
Adventure
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
σει ούτε ρανίδα από την για να μπορεί το 790 να
Ready to Race φιλοσο- «χορεύει» σε άσφαλ-
φία του. Συνεχίζει να το και χώμα. Οι αναρτή-
αποδίδει 95 ίππους στις σεις του μοντέλου προ-
8.000σαλ και μέγιστη έρχονται από την WP
ροπή στις 6.500σαλ., και ανήκουν στην σειρά
όμως έχει συμμορφω- APEX. Το μπροστινό πι-
θεί με τις Euro 5 προδι- ρούνι των 43 χιλιοστών
αγραφές, την ώρα που Ή TFT οθόνη των 5 ιντσών φέρει ανανεωμένο δεν δέχεται ρυθμίσεις,
η μέση κατανάλωση του περιβάλλον χρήσης για ευκολότερη πλοήγηση ενώ το πίσω monoshock
στο μενού και ελέγχου της πλατφόρμας
κυμαίνεται στα 5,5 λίτρα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της αμορτισέρ διαθέτει ρυθ-
με την αυτονομία να αγ- εφαρμογής KTM Connect. μιζόμενη προφόρτιση
γίζει τα 360 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα. Σε επί- ελατηρίου και έδραση χωρίς μοχλικό. Αμφότε-
πεδο ηλεκτρονικών, το νέο 790 Adventure φέρει ρες έχουν διαδρομή 200 χιλιοστά και σε συνδυ-
τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξο- ασμό με την απόσταση των 233 χιλιοστών από το
πλίζονται και τα 890 Adventure και 1290 Super έδαφος , εγγυώνται ότι δε θα κολλήσεις πουθε-
Adventure, ενώ όλα τα συστήματα που διαθέ- νά. Τον τομέα της πέδησης αναλαμβάνουν δύο δί-
τει βασίζονται σε αυτά του KTM 890 Adventure σκοι 320χιλ με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
και περιλαμβάνουν Traction control με ανίχνευ- μπροστά και ένας δίσκος 260χιλ με διπίστονη δα-
ση κλίσης, Cornering ABS με off-road ρύθμιση γκάνα πίσω, ενώ η μονάδα cornering ABS 9.3 MP
και 3 Riding modes (Road, Rain και Off-Road). της Bosch φροντίζει για το ασφαλές φρενάρισμα
Στο νέο 790, η KTM προσφέρει το Εξοπλισμός - τιμή σε κάθε τερέν καθώς έχει δυ-
Demo mode, με το οποίο ο αναβά- νατότητα παρέμβασης μόνο
της έχει πρόσβαση σε εξτρά ηλε- ABS / Ρυθμ. l/l στον εμπρός τροχό (λειτουργία
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
κτρονικά συστήματα του μοντέλου, Στροφόμετρο l Off-Road) ή πλήρους απενερ-
όπως Cruise control, quickshifter, Immobilizer l γοποίησης αν ο αναβάτης το
Yπολογιστής ταξιδιού
l
ρύθμιση ολίσθησης κινητήρα MSR Μερικός χιλιομετρητής l επιθυμεί. Οι ακτινωτοί τροχοί
και μια επιπλέον χαρτογράφηση κι- Ένδειξη βενζίνης l του 790 Adventure τονίζουν
Δείκτης θερμοκρασίας
νητήρα Rally Power. Δυστυχώς τα Θερμοκρασία περιβάλλοντος l τον χωμάτινο χαρακτήρα του
l
εξτρά ηλεκτρονικά συστήματα του Ζελατίνα / Ρυθμ. l/8 καθώς συναντάμε ζάντες 21
demo mode είναι προσβάσιμα για Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/8 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών
Πλάγιο σταντ
l
τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, αφού Κεντρικό σταντ 8 πίσω με ελαστικά μεικτής χρή-
μετά απενεργοποιούνται αυτόματα Χειρολαβές / Σχάρα l/l σης Pirelli Scorpion Rally STR.
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
και μπορεί να κρατήσει όποια από l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, 8/l Στο δρόμο
αυτά επιθυμεί με την ανάλογη χρέ- -: δε διατίθεται Η ΚΤΜ κατάφερε να λύσει την
ωση. εξίσωση στην οποία καλούνται
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα να δώσουν απάντηση οι περισσότερες εταιρείες,
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με τον κινητή- κατασκευάζοντας μια ικανότατη μοτοσυκλέτα πολ-
ρα ενεργό μέρος του ανταποκρίνεται άψογα στη λαπλών χρήσεων. Οι Αυστριακοί έδωσαν και πάλι
διατήρηση της απαιτούμενης ακαμψίας κάτω από πνοή στο μεσαίο μοντέλο, με στόχο να χτυπήσουν
οποιεσδήποτε συνθήκες, κρατώντας παράλλη- τιμολογιακά τον ανταγωνισμό προσφέροντας πα-
λα το βάρος χαμηλά -στα 199 κιλά χωρίς υγρά- ράλληλα τη ready to race εμπειρία της πορτοκα-
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα