Page 57 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 57

TEST         KTM 790
                                                         Adventure
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        σει ούτε ρανίδα από την                                                         για να μπορεί το 790 να
        Ready to Race φιλοσο-                                                           «χορεύει»  σε  άσφαλ-
        φία  του.  Συνεχίζει  να                                                        το και χώμα. Οι αναρτή-
        αποδίδει 95 ίππους στις                                                         σεις του μοντέλου προ-
        8.000σαλ  και  μέγιστη                                                          έρχονται  από  την  WP

        ροπή  στις  6.500σαλ.,                                                          και ανήκουν στην σειρά
        όμως  έχει  συμμορφω-                                                           APEX. Το μπροστινό πι-
        θεί με τις Euro 5 προδι-                                                        ρούνι των 43 χιλιοστών
        αγραφές,  την  ώρα  που         Ή TFT οθόνη των 5 ιντσών φέρει ανανεωμένο       δεν  δέχεται  ρυθμίσεις,
        η μέση κατανάλωση του           περιβάλλον χρήσης για ευκολότερη πλοήγηση       ενώ το πίσω monoshock
                                             στο μενού και  ελέγχου  της πλατφόρμας
        κυμαίνεται στα 5,5 λίτρα       συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της      αμορτισέρ διαθέτει ρυθ-
        με την αυτονομία να αγ-                             εφαρμογής KTM Connect.      μιζόμενη     προφόρτιση
        γίζει τα 360 χιλιόμετρα σε κάθε γέμισμα. Σε επί-      ελατηρίου  και  έδραση  χωρίς  μοχλικό.  Αμφότε-

        πεδο ηλεκτρονικών, το νέο 790 Adventure φέρει         ρες έχουν διαδρομή 200 χιλιοστά και σε συνδυ-
        τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων, με τον οποίο εξο-         ασμό με την απόσταση των 233 χιλιοστών από το
        πλίζονται  και  τα  890  Adventure  και  1290  Super   έδαφος , εγγυώνται ότι δε θα κολλήσεις πουθε-
        Adventure,  ενώ  όλα  τα  συστήματα  που  διαθέ-      νά. Τον τομέα της πέδησης αναλαμβάνουν δύο δί-
        τει  βασίζονται  σε  αυτά  του  KTM  890  Adventure   σκοι 320χιλ με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
        και  περιλαμβάνουν  Traction  control  με  ανίχνευ-   μπροστά και ένας δίσκος 260χιλ με διπίστονη δα-
        ση  κλίσης,  Cornering  ABS  με  off-road  ρύθμιση    γκάνα πίσω, ενώ η μονάδα cornering ABS 9.3 MP
        και  3  Riding  modes  (Road,  Rain  και  Off-Road).   της Bosch φροντίζει για το ασφαλές φρενάρισμα
        Στο νέο 790, η KTM προσφέρει το         Εξοπλισμός - τιμή                σε κάθε τερέν καθώς έχει δυ-
        Demo mode, με το οποίο ο αναβά-                                          νατότητα  παρέμβασης  μόνο

        της  έχει  πρόσβαση  σε  εξτρά  ηλε-    ABS / Ρυθμ.                l/l   στον εμπρός τροχό (λειτουργία
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                           l/l
        κτρονικά συστήματα του μοντέλου,        Στροφόμετρο                  l   Off-Road) ή πλήρους απενερ-
        όπως  Cruise  control,  quickshifter,     Immobilizer                l   γοποίησης  αν  ο  αναβάτης  το
                                                Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                             l
        ρύθμιση  ολίσθησης  κινητήρα  MSR       Μερικός χιλιομετρητής        l   επιθυμεί.  Οι  ακτινωτοί  τροχοί
        και μια επιπλέον χαρτογράφηση κι-       Ένδειξη βενζίνης             l   του  790  Adventure  τονίζουν
                                                Δείκτης θερμοκρασίας
        νητήρα  Rally  Power.  Δυστυχώς  τα     Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   τον  χωμάτινο  χαρακτήρα  του
                                                                             l
        εξτρά  ηλεκτρονικά  συστήματα  του      Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   καθώς  συναντάμε  ζάντες  21
        demo  mode  είναι  προσβάσιμα  για      Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/8   ιντσών  μπροστά και 18 ιντσών
                                                Πλάγιο σταντ
                                                                             l
        τα  πρώτα  1.500  χιλιόμετρα,  αφού     Κεντρικό σταντ               8   πίσω με ελαστικά μεικτής χρή-
        μετά  απενεργοποιούνται  αυτόματα       Χειρολαβές / Σχάρα         l/l   σης Pirelli Scorpion Rally STR.
                                                Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        και  μπορεί  να  κρατήσει  όποια  από   l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    8/l  Στο δρόμο
        αυτά επιθυμεί με την ανάλογη χρέ-         -: δε διατίθεται                 Η ΚΤΜ κατάφερε να λύσει την
        ωση.                                                                     εξίσωση στην οποία καλούνται
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα                        να δώσουν απάντηση οι περισσότερες εταιρείες,
          Το  ατσάλινο  σωληνωτό  πλαίσιο  με  τον  κινητή-   κατασκευάζοντας μια ικανότατη μοτοσυκλέτα πολ-
        ρα ενεργό μέρος του ανταποκρίνεται άψογα στη          λαπλών χρήσεων. Οι Αυστριακοί έδωσαν και πάλι
        διατήρηση της απαιτούμενης ακαμψίας κάτω από          πνοή στο μεσαίο μοντέλο, με στόχο να χτυπήσουν
        οποιεσδήποτε  συνθήκες,  κρατώντας  παράλλη-          τιμολογιακά τον ανταγωνισμό προσφέροντας πα-

        λα το βάρος χαμηλά -στα 199 κιλά χωρίς υγρά-          ράλληλα τη ready to race εμπειρία της πορτοκα-

                                               57   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62