Page 56 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 56
TEST KTM 790
Adventure
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ουργεί μεγάλες εσοχές για τα γόνατα. Τα φαρδιά της πλατφόρμας συνδεσιμότητας με κινητό τηλέ-
μαρσπιέ με τα αφαιρούμενα λαστιχένια παρεμβύ- φωνο, μέσω της εφαρμογής KTM Connect. Η δια-
σματα βάζουν τα πόδια σε φυσιολογικές γωνίες, χείριση των ρυθμίσεων και η πλοήγηση στο μενού
ενώ σε συνδυασμό με το ψηλά τοποθετημένο τιμό- επιλογών, γίνεται από τους διακόπτες στο αριστε-
νι, μετατρέπουν σε εύκολη διαδικασία ακόμα και ρό μέρος του τιμονιού χωρίς να αποσπάται η προ-
την όρθια οδήγηση εκτός δρόμου. Η σέλα ρυθμί- σοχή του οδηγού κατά την οδήγηση.
ζεται σε δύο θέσεις, 840 και 860 χιλιοστά από το Κινητήρας
έδαφος, για καλύτερη εξατομίκευση στις ανάγκες Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος LC8c κινητήρας των
του αναβάτη. Με δύο ξεχωριστά επίπεδα, προσφέ- 799 κ.εκ. διατήρησε την αρχιτεκτονική της παράλ-
ρει επαρκή χώρο για οδηγό και συνεπιβάτη αλλά το ληλης διάταξης των κυλίνδρων, με τα σφυρήλατα
αφρώδες της έχει μέτρια αίσθηση, χωρίς ωστόσο πιστόνια, τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους
να προκαλεί προβλήματα στην πολύωρη χρήση. Οι και τους δύο αντικραδασμικούς άξονες. Ωστό-
χειρολαβές του συνεπιβάτη είναι ενσωματωμένες σο η KTM προχώρησε σε ορισμένες αλλαγές που
στη σχάρα της ουράς συνδυάζοντας πρακτικότη- βελτίωσαν τον χαρακτήρα και τη λειτουργία του.
τα και ουσία. Η ζελατίνα μπορεί να μην ρυθμίζεται Με αύξηση 20% των περιστρεφόμενων μαζών
αλλά έχει μεγαλώσει σε πλάτος και ύψος, προσφέ- για μεγαλύτερη σταθερότητα, ανανεωμένα σώ-
ροντας επαρκή προστασία από τον αέρα ακόμα και ματα ψεκασμού, νέο αισθητήρα προανάφλεξης,
σε μεγαλόσωμους αναβάτες. Η TFT οθόνη των νέο φιλτροκούτι και σύστημα εξάτμισης και ανα-
5 ιντσών φέρει ανανεωμένο περιβάλλον χρήσης θεωρημένες ρυθμίσεις της ECU, ο κινητήρας είναι
για ευκολότερη πλοήγηση στο μενού και ελέγχου πλέον πιο εκλεπτυσμένος, χωρίς να έχει απολέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 56