Page 40 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 40
TEST Voge
DS525X
λογία CAE (Computer Αided Εngineering) με-
ταφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση.
Τα φρένα είναι της Nissin με διπλά δισκόφρε-
να μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και δίσκο
240 χιλιοστών ίδιου τύπου στο πίσω μέρος. Το
δικάναλο ABS έρχεται από την Bosch και μπο-
ρεί να απενεργοποιηθεί από όσους θέλουν να
κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες. Οι
ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17
ιντσών πίσω, με τα tubeless ελαστικά διπλής
χρήσης Metzeler Tourance να έχουν διάμετρο Ή νέα σέλα δύο επιπέδων, με ύψος στα 815
χιλιοστά, διαθέτει μεγάλα
110/80-19 και 150/70-17 αντί- Εξοπλισμός - τιμή τμήματα με επαρκές αφρώδες
στοιχα. υλικό για οδηγό και συνεπιβάτη,
Στο δρόμο ABS / Ρυθμ. l/l με τον τελευταίο να κάθεται σε
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
Δεν χρειάζεται πολύ χρόνο ού- Στροφόμετρο l πιο ψηλή θέση σχηματίζοντας πιο
άνετες γωνίες ποδιών σε σχέση
τε ιδιαίτερη προσπάθεια, για να Immobilizer l με τα πίσω μαρσπιέ.
Yπολογιστής ταξιδιού
l
ανακαλύψεις τα οδηγικά χαρί- Μερικός χιλιομετρητής l
σματα του DS525X. Οι όποιες Ένδειξη βενζίνης l αν το πέλμα του αναβάτη δεν
Δείκτης θερμοκρασίας
απορίες δημιουργούνται βλέ- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l «ανέβει» αρκετά. Και από γκά-
l
ποντας το μυώδες παρουσιαστι- Ζελατίνα / Ρυθμ. l/l ζι πως τα πάει; Οι 48 ίπποι είναι
κό του και τις δυσκολίες που θα Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l υπεραρκετοί για τη χρήση του
Πλάγιο σταντ
l
κληθεί να αντιμετωπίσει, λύνο- Κεντρικό σταντ l DS525X. Δεν νιώθεις σε καμία
νται με το καλημέρα. Είναι πρα- Χειρολαβές / Σχάρα l/l περίπτωση ότι ξεμένεις από δύ-
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
κτικό; Η αναθεωρημένη εργονο- l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, l/l ναμη, ενώ η αυξημένη χωρητι-
μία με την άνετη θέση οδήγησης -: δε διατίθεται κότητα και ροπή δίνουν γεμάτες
και η σωστή κατανομή βάρους, μεσαίες με το υψηλό στροφά-
μεταφράζονται σε ξεκούραστους ελιγμούς μέ- ρισμα να αποδεικνύεται αχρείαστο όταν ανεβά-
σα στην κίνηση. Το DS525X θα στριμωχτεί μό- σεις ρυθμούς. Βλέπει πολύ γρήγορα τα 100χλμ./
νο σε πολύ στενά περάσματα, ενώ ακόμα και σε ώρα (6,2 δευτερόλεπτα) ενώ η σωστή κλιμάκω-
αυτές τις περιπτώσεις η γλυκιά λειτουργία του ση αφήνει χώρο για άμεσες προσπεράσεις με το
νέου κινητήρα στις χαμηλές στροφές και ο συ- 60-120 να ολοκληρώνεται σε 7,2 δεύτερα. Κά-
μπλέκτης πούπουλο εκτινάσσουν την πρακτικό- νει και για ταξίδια; Η Voge έχει κατασκευάσει
τητα του σε κάθε συνθήκη. Το βελτιωμένο μο- ένα μεσαίο adventure μεγάλων δυνατοτήτων.
τέρ έχει «ακουμπήσει» πάνω στη φιλοσοφία του Το DS525X είναι αρκετά ευρύχωρο για 2 άτο-
νέου μοντέλου, με την αυξημένη ροπή στη χα- μα, ενώ ο συνδυασμός σέλας, θέσης οδήγη-
μηλομεσαία περιοχή στροφών να είναι ακριβώς σης, σωστής ανεμοκάλυψης και μεγάλης αυτο-
ότι χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα που θα περάσει νομίας δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον
το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στον αστι- για μεγάλες διαδρομές. Μπορεί να ταξιδεύεις
κό ιστό. Το κιβώτιο έχει θετική λειτουργία, όμως όλη μέρα με ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα, ενώ
είναι λίγο παραπάνω θορυβώδες από το επιθυ- αν το ζορίσεις λίγο παραπάνω θα δεις την τελι-
μητό, ενώ η μακριά διαδρομή του λεβιέ ταχυ- κή να ξεπερνάει τα 170 χλμ./ώρα, με αντίκτυ-
τήτων δυσκολεύει ορισμένες φορές τια αλλαγές πο την εμφάνιση κραδασμών όσο κινείσαι κοντά
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40