Page 40 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 40

TEST        Voge
                                                         DS525X

        λογία  CAE  (Computer  Αided  Εngineering)  με-
        ταφέρει στον αναβάτη καλύτερη πληροφόρηση.
        Τα  φρένα  είναι  της  Nissin  με  διπλά  δισκόφρε-
        να μαργαρίτα 298 χιλιοστών μπροστά και δίσκο
        240 χιλιοστών ίδιου τύπου στο πίσω μέρος. Το
        δικάναλο ABS έρχεται από την Bosch και μπο-

        ρεί να απενεργοποιηθεί από όσους θέλουν να
        κινηθούν γρήγορα σε χωμάτινες επιφάνειες. Οι
        ακτινωτοί τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17
        ιντσών  πίσω,  με  τα  tubeless  ελαστικά  διπλής
        χρήσης  Metzeler  Tourance  να  έχουν  διάμετρο               Ή νέα σέλα δύο επιπέδων, με ύψος στα 815
                                                                                        χιλιοστά, διαθέτει μεγάλα
        110/80-19  και  150/70-17  αντί-      Εξοπλισμός - τιμή                    τμήματα με επαρκές αφρώδες
        στοιχα.                                                                  υλικό για οδηγό και συνεπιβάτη,
          Στο δρόμο                           ABS / Ρυθμ.               l/l       με τον τελευταίο να κάθεται σε
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                        l/l
          Δεν χρειάζεται πολύ χρόνο ού-       Στροφόμετρο                  l    πιο ψηλή θέση σχηματίζοντας πιο
                                                                                  άνετες γωνίες ποδιών σε σχέση
        τε ιδιαίτερη προσπάθεια, για να       Immobilizer                  l                 με τα πίσω μαρσπιέ.
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        ανακαλύψεις  τα  οδηγικά  χαρί-       Μερικός χιλιομετρητής        l
        σματα  του  DS525X.    Οι  όποιες     Ένδειξη βενζίνης             l   αν  το  πέλμα  του  αναβάτη  δεν
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        απορίες  δημιουργούνται  βλέ-         Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   «ανέβει» αρκετά. Και από γκά-
                                                                           l
        ποντας το μυώδες παρουσιαστι-         Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    ζι πως τα πάει; Οι 48 ίπποι είναι
        κό του και τις δυσκολίες που θα       Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   υπεραρκετοί  για  τη  χρήση  του
                                              Πλάγιο σταντ
                                                                           l
        κληθεί  να  αντιμετωπίσει,  λύνο-     Κεντρικό σταντ               l   DS525X. Δεν νιώθεις σε καμία
        νται με το καλημέρα. Είναι πρα-       Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    περίπτωση ότι ξεμένεις από δύ-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        κτικό; Η αναθεωρημένη εργονο-         l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    l/l  ναμη, ενώ η αυξημένη χωρητι-
        μία με την άνετη θέση οδήγησης          -: δε διατίθεται               κότητα και ροπή δίνουν γεμάτες
        και  η  σωστή  κατανομή  βάρους,                                       μεσαίες  με το υψηλό στροφά-
        μεταφράζονται  σε  ξεκούραστους  ελιγμούς  μέ- ρισμα να αποδεικνύεται αχρείαστο όταν ανεβά-
        σα στην κίνηση. Το DS525X θα στριμωχτεί μό- σεις ρυθμούς. Βλέπει πολύ γρήγορα τα 100χλμ./
        νο σε πολύ στενά περάσματα, ενώ ακόμα και σε  ώρα (6,2 δευτερόλεπτα) ενώ η σωστή κλιμάκω-
        αυτές τις περιπτώσεις η γλυκιά λειτουργία του  ση αφήνει χώρο για άμεσες προσπεράσεις με το
        νέου κινητήρα στις χαμηλές στροφές και ο συ- 60-120 να ολοκληρώνεται σε 7,2 δεύτερα. Κά-

        μπλέκτης πούπουλο εκτινάσσουν την πρακτικό- νει  και  για  ταξίδια;  Η  Voge  έχει  κατασκευάσει
        τητα του σε κάθε συνθήκη. Το βελτιωμένο μο- ένα  μεσαίο  adventure  μεγάλων  δυνατοτήτων.
        τέρ έχει «ακουμπήσει» πάνω στη φιλοσοφία του  Το  DS525X  είναι  αρκετά  ευρύχωρο  για  2  άτο-
        νέου μοντέλου, με την αυξημένη ροπή στη χα- μα,  ενώ  ο  συνδυασμός  σέλας,    θέσης  οδήγη-
        μηλομεσαία περιοχή στροφών να είναι ακριβώς  σης, σωστής ανεμοκάλυψης και μεγάλης αυτο-
        ότι χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα που θα περάσει  νομίας δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον
        το  μεγαλύτερο  μέρος  της  ζωής  της  στον  αστι- για  μεγάλες  διαδρομές.  Μπορεί  να  ταξιδεύεις
        κό ιστό. Το κιβώτιο έχει θετική λειτουργία, όμως  όλη μέρα με ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα, ενώ
        είναι λίγο παραπάνω θορυβώδες από το επιθυ- αν το ζορίσεις λίγο παραπάνω θα δεις την τελι-
        μητό,  ενώ  η  μακριά  διαδρομή  του  λεβιέ  ταχυ- κή  να  ξεπερνάει  τα  170  χλμ./ώρα,  με  αντίκτυ-

        τήτων δυσκολεύει ορισμένες φορές τια αλλαγές  πο την εμφάνιση κραδασμών όσο κινείσαι κοντά
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45