Page 36 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 36

TEST         Voge
                                                          DS525X
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ










































        λύτερη ορατότητα σε βροχή ή ομίχλη. Μια πιο  πίσω μαρσπιέ. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε δύο θέ-
        προσεκτική ματιά στα επιλεγμένα υλικά, την συ- σεις, ψηλή-χαμηλή, χωρίς τη χρήση εργαλείων
        ναρμογή τους και την βαφή των πλαστικών επι- και  προσφέρει  σωστή  ανεμοκάλυψη,  ενώ  στην

        φανειών επιβεβαιώνει την ποιοτική αναβάθμιση  προστασία από τα καιρικά φαινόμενα συνεισφέ-
        που έχει πετύχει η Voge με το DS525X, ενώ στην  ρουν οι χούφτες του τιμονιού και το επανασχε-
        πράξη απέδειξε ότι αποτελεί ένα δεμένο σύνο- διασμένο ρεζερβουάρ με τις μεγάλες εσοχές για
        λο χωρίς τριγμούς η κοπανήματα ακόμα και όταν  τα πόδια. Η ανοξείδωτη σχάρα  με ενσωματωμέ-
        υπόκειται «σκληρή» χωμάτινη χρήση.                    νες λαβές συνεπιβάτη είναι έτοιμη να φιλοξενή-
          Άνεση – Εργονομία                                   σει όλα τα απαραίτητα για μεγάλες διαδρομές. H
          Η  θέση  οδήγησης  επανασχεδιάστηκε,  με  το  νέα έγχρωμη LED οθόνη οργάνων διαθέτει πλή-
        εργονομικό  τρίγωνο  να  προσφέρει  μεγαλύτε- θος πληροφοριών με αποκορύφωμα την ένδει-

        ρη άνεση στην πολύωρη οδήγηση και καλύτερο  ξη TPMS για τον έλεγχο πίεσης των ελαστικών,
        έλεγχο στο χώμα. Ο αναβάτης κάθεται μέσα στη  ενώ αλλάζει αυτόματα τον φωτισμό της ανάλογα
        μοτοσυκλέτα, με τα χέρια στη σωστή απόσταση  με τις εξωτερικές συνθήκες (μέρα-νύχτα). Μπο-
        από το φαρδύ τιμόνι και τα πόδια σε φυσική στά- ρεί να συνδεθεί με smartphone μέσω τεχνολο-
        ση,  ενώ  και  εκτός  δρόμου  δε  θα  δυσκολευτεί  γίας Bluetooth προσφέροντας έως και πλοήγη-
        στις μετακινήσεις του κορμού όταν οδηγεί όρθι- ση turn-by-turn.
        ος. Η νέα σέλα δύο επιπέδων, με ύψος στα 815           Εκατέρωθεν  της  οθόνης  φιλοξενούνται  δύο
        χιλιοστά,  διαθέτει  μεγάλα  τμήματα  με  επαρκές  παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V
        αφρώδες υλικό για οδηγό και συνεπιβάτη, με τον  και μια θύρα USB, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός
        τελευταίο να κάθεται σε πιο ψηλή θέση σχηματί- συμπληρώνεται  από  τις  ρυθμιζόμενες  μανέτες

        ζοντας πιο άνετες γωνίες ποδιών σε σχέση με τα  και το κεντρικό σταντ.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41