Page 38 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 38

TEST         Voge
                                                         DS525X

          Κινητήρας                                                            τρα, με την αυτονομία να αγγίζει
          Έχοντας  να  αντιμετωπίσει         Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τα 380 χιλιόμετρα σε κάθε γέμι-
        την πρόκληση του Α2 ορίου, η                                           σμα του 17-λιτρου ρεζερβουάρ.
        Voge διατήρησε τον δικύλινδρο        Τύπος          Ατσάλινο σωληνωτό    Πλαίσιο –
                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
        σε  σειρά  κινητήρα,  όμως  χρη-             Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ  Άναρτήσεις – Φρένα
        σιμοποίησε  νέο  στρόφαλο  με        Διαδρομή (χλστ.)           145      Η Voge προχώρησε και σε δο-

        μεγαλύτερη  διάμετρο  και  δια-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    μικές  αλλαγές.  Το  νέο  ατσάλι-

                                                                 αμορτισέρ, ΠΕ
        δρομή εμβόλων και αύξησε τη          Διαδρομή (χλστ.)           155    νο πλαίσιο τύπου QST 500 προ-
        χωρητικότητα κατά 23κ.εκ φτά-        Φρένα Ε (χλστ.)    2Δ/298, ABS    σφέρει  μεγαλύτερη  ακαμψία
        νοντας τα 494 κυβικά. Η ιππο-        Φρένα Π (χλστ.)      Δ/240, ABS   όντας 4,5 κιλά ελαφρύτερο και
        δύναμη παραμένει στους 48 ίπ-                                          σε συνδυασμό με το νέο αφαι-
        πους  στις  8.500σαλ.  όμως  οι  αναθεωρημένοι  ρούμενο υποπλαίσιο, έχουν βελτιώσει δραματι-
        εκκεντροφόροι και η διαφορετική ρύθμιση στην  κά την οδική συμπεριφορά του DS525X. Σε επί-
        ανύψωση των βαλβίδων έχουν «στείλει» τη ρο- πεδο  περιφερειακών  συναντάμε  επώνυμες  και

        πή στα 5,15 kg-m στις 7.000σαλ. με βελτιωμένη  αξιόπιστες  λύσεις.  Οι  αναρτήσεις  φέρουν  την
        λειτουργία  στη  χαμηλο-μεσαία  περιοχή.  Αλλα- υπογραφή της Kayaba με ανεστραμμένο πιρού-
        γές έχουν γίνει και στον ηλεκτρονικό ψεκασμό,  νι 41 χιλιοστών και monoschock αμορτισέρ, αμ-
        το φιλτροκούτι  και το σύστημα εξαγωγής. Οι δύο  φότερα  με  δυνατότητα  ρυθμίσεων.  Το  μοχλικό
        διαφορετικές  χαρτογραφήσεις  Eco  και  Sport  είναι  επανασχεδιασμένο  και  χάρη  στην  τεχνο-
        εναλλάσσουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης του
        κινητήρα, ενώ το traction control αποτελεί μια
        άκρως σημαντική προσθήκη στο οπλοστάσιο του
        DS525X. Μια ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέ-
        ση με τα μοντέλα 500DS/DSX είναι η τοποθέτη-

        ση υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης
        ολίσθησης,  για  αποφυγή  μπλοκαρίσματος  του
        πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα και ευ-
        κολότερη χρήση της μανέτας συμπλέκτη. Σε επί-
        πεδο κατανάλωσης, το Voge DS525X πετυχαίνει                 H νέα έγχρωμη LED οθόνη οργάνων διαθέτει
        χαμηλές τιμές που κυμαίνονται κοντά στα 4,4 λί-                 πλήθος πληροφοριών με αποκορύφωμα
                                                                        την ένδειξη TPMS για τον έλεγχο πίεσης
                                                                      των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί με
                                                                       smartphone μέσω τεχνολογίας Bluetooth
                                                                 προσφέροντας έως και πλοήγηση turn-by-turn.
                                                                     Εκατέρωθεν της οθόνης φιλοξενούνται δύο
                                                                 παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V
                                                                                               και μια θύρα USB.


                                                              Ή Voge διατήρησε τον δικύλινδρο σε σειρά
                                                              κινητήρα, όμως αύξησε τη χωρητικότητα του
                                                              κατά 23κ.εκ. Ή ιπποδύναμη παραμένει στους
                                                              48 ίππους όμως η ροπή αυξήθηκε στα 5,15 kg-
                                                              m, ενώ διαθέτει πλέον  traction control και
                                                              υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης
                                                              ολίσθησης.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43