Page 38 - net.mototriti.gr 01 Οκτώβριου 2023
P. 38
TEST Voge
DS525X
Κινητήρας τρα, με την αυτονομία να αγγίζει
Έχοντας να αντιμετωπίσει Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι τα 380 χιλιόμετρα σε κάθε γέμι-
την πρόκληση του Α2 ορίου, η σμα του 17-λιτρου ρεζερβουάρ.
Voge διατήρησε τον δικύλινδρο Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Πλαίσιο –
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
σε σειρά κινητήρα, όμως χρη- Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ Άναρτήσεις – Φρένα
σιμοποίησε νέο στρόφαλο με Διαδρομή (χλστ.) 145 Η Voge προχώρησε και σε δο-
μεγαλύτερη διάμετρο και δια- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό μικές αλλαγές. Το νέο ατσάλι-
αμορτισέρ, ΠΕ
δρομή εμβόλων και αύξησε τη Διαδρομή (χλστ.) 155 νο πλαίσιο τύπου QST 500 προ-
χωρητικότητα κατά 23κ.εκ φτά- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/298, ABS σφέρει μεγαλύτερη ακαμψία
νοντας τα 494 κυβικά. Η ιππο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, ABS όντας 4,5 κιλά ελαφρύτερο και
δύναμη παραμένει στους 48 ίπ- σε συνδυασμό με το νέο αφαι-
πους στις 8.500σαλ. όμως οι αναθεωρημένοι ρούμενο υποπλαίσιο, έχουν βελτιώσει δραματι-
εκκεντροφόροι και η διαφορετική ρύθμιση στην κά την οδική συμπεριφορά του DS525X. Σε επί-
ανύψωση των βαλβίδων έχουν «στείλει» τη ρο- πεδο περιφερειακών συναντάμε επώνυμες και
πή στα 5,15 kg-m στις 7.000σαλ. με βελτιωμένη αξιόπιστες λύσεις. Οι αναρτήσεις φέρουν την
λειτουργία στη χαμηλο-μεσαία περιοχή. Αλλα- υπογραφή της Kayaba με ανεστραμμένο πιρού-
γές έχουν γίνει και στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, νι 41 χιλιοστών και monoschock αμορτισέρ, αμ-
το φιλτροκούτι και το σύστημα εξαγωγής. Οι δύο φότερα με δυνατότητα ρυθμίσεων. Το μοχλικό
διαφορετικές χαρτογραφήσεις Eco και Sport είναι επανασχεδιασμένο και χάρη στην τεχνο-
εναλλάσσουν τα χαρακτηριστικά απόδοσης του
κινητήρα, ενώ το traction control αποτελεί μια
άκρως σημαντική προσθήκη στο οπλοστάσιο του
DS525X. Μια ακόμα σημαντική αλλαγή σε σχέ-
ση με τα μοντέλα 500DS/DSX είναι η τοποθέτη-
ση υποβοηθούμενου συμπλέκτη περιορισμένης
ολίσθησης, για αποφυγή μπλοκαρίσματος του
πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα και ευ-
κολότερη χρήση της μανέτας συμπλέκτη. Σε επί-
πεδο κατανάλωσης, το Voge DS525X πετυχαίνει H νέα έγχρωμη LED οθόνη οργάνων διαθέτει
χαμηλές τιμές που κυμαίνονται κοντά στα 4,4 λί- πλήθος πληροφοριών με αποκορύφωμα
την ένδειξη TPMS για τον έλεγχο πίεσης
των ελαστικών, ενώ μπορεί να συνδεθεί με
smartphone μέσω τεχνολογίας Bluetooth
προσφέροντας έως και πλοήγηση turn-by-turn.
Εκατέρωθεν της οθόνης φιλοξενούνται δύο
παροχές ρεύματος, μια παραδοσιακή πρίζα 12V
και μια θύρα USB.
Ή Voge διατήρησε τον δικύλινδρο σε σειρά
κινητήρα, όμως αύξησε τη χωρητικότητα του
κατά 23κ.εκ. Ή ιπποδύναμη παραμένει στους
48 ίππους όμως η ροπή αυξήθηκε στα 5,15 kg-
m, ενώ διαθέτει πλέον traction control και
υποβοηθούμενο συμπλέκτη περιορισμένης
ολίσθησης.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 38