Page 82 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 82

TEST        CFMOTO 700CL-X
                                                         Adventure
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
                                                              λύ  δύσκολα  θα  εγκλωβιστείς  κάπου.  Η  λειτουρ-
                                                              γία του κινητήρα είναι ήπια στις χαμηλές στροφές,
                                                              αλλά ψηλά δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο,
                                                              αφού  κοντά  στις  5.000  σ.α.λ.  νιώθεις  ξεκάθαρα

                                                              ένα «σκαλοπάτι» και από εκεί και πάνω ανεβάζει
                                                              με καταιγιστικό ρυθμό, με ευχάριστο soundtrack
                                                              από το φιλτροκούτι και την εξάτμιση. Για τα πρα-
                                                              κτικά να αναφέρουμε ότι τα πρώτα 50 χλμ./ώρα
                                                              από στάση έρχονται σε 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ 5
        Ή στρογγυλή οθόνη είναι ευανάγνωστη και               δεύτερα χρειάζονται για να πιάσει τα 100χ χλμ./
        παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
                                                              ώρα.  Θα θέλαμε η απόκριση στην αρχική διαδρο-
        σκο 300 χιλιοστών εμπρός και 2πίστονη δαγκάνα         μή της γκαζιέρας να μην είναι τόσο απότομη, αν
        με δίσκο 260 χιλιοστών πίσω. Τα σωληνάκια είναι       και το φαινόμενο αυτό μειώνεται αισθητά στο Off-
        υψηλής πίεσης και το ABS φέρει την υπογραφή           Road mode, χωρίς όμως να εξαλείφεται. Το κιβώ-
        της  Continental.  To  Adventure  διαφοροποιείται     τιο ταχυτήτων έχει σαφές κούμπωμα και μαλακή
        στο  κομμάτι  των  τροχών  καθώς  διαθέτει  ζάντες    αίσθηση στον επιλογέα με τις αλλαγές ταχυτήτων
        με ακτίνες 18 και 17 ιντσών με τα on-off ελαστικά     να γίνονται αβίαστα ακόμα και στην κόκκινη περι-

        Pirelli Scorpion Rally STR σε διάσταση 110/80-18      οχή του στροφομέτρου.
        και 170/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.              Η λέξη Adventure στο όνομα του μοντέλου και
          Στο δρόμο                                           φυσικά η εμφάνισή του σε προδιαθέτουν να εξε-
          Από τα πρώτα κιόλας μέτρα γίνεται άμεσα αντι-       ρευνήσεις τα όριά του εκτός πόλης. Στον αυτοκινη-
        ληπτή η άνετη εργονομία της νέας θέσης οδήγη-         τόδρομο, η μικρών διαστάσεων ζελατίνα καλύπτει
        σης  που  σε  προδιαθέτει  για  πολλά  ξεκούραστα     αποτελεσματικά τον θώρακα και διατηρείς εύκολα
        χιλιόμετρα,  ενώ  τα  203  γεμάτα  κιλά  «εξαφανί-    ταχύτητες της τάξης των 130-140 χλμ. / ώρα, ενώ

        ζονται» με τους ελιγμούς και τις αλλαγές πορεί-       υπάρχουν μπόλικα αποθέματα δύναμης για να δεί-
        ας να γίνονται ακαριαία. Μέσα στην πυκνή κίνη-        ξει το ταχύμετρο κοντά στα 190 χλμ. / ώρα τελικής.
        ση, το φαρδύ αλλά ψηλά το τοποθετημένο τιμόνι         Στον επαρχιακό δρόμο η διασκέδαση είναι δεδο-
        περνάει πάνω από τους περισσότερους καθρέπτες
        αυτοκινήτων και χάρη στο ικανο-        Εξοπλισμός - τιμή
        ποιητικό κόψιμο και τις μαζεμένες
        διαστάσεις της μοτοσυκλέτας πο-        ABS / Ρυθμ.               l/l
                                               Τraction Control / Ρυθμ.    8
                                               Στροφόμετρο                 l
                                               Immobilizer                 l
                                               Yπολογιστής ταξιδιού        l
                                               Μερικός χιλιομετρητής       l
                                               Ένδειξη βενζίνης            l
                                               Δείκτης θερμοκρασίας        8
                                               Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/ 8
                                               Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l
                                               Πλάγιο σταντ                l
                                               Κεντρικό σταντ              8
                                               Χειρολαβές / Σχάρα        l/ 8
                PHOTO GALLERY                  Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    l/l
                                               l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
                                                 -: δε διατίθεται                «Καθαρή» η ουρά καθώς η βάση
                                                                                 πινακίδας στηρίζεται στο ψαλίδι.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     82
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87