Page 81 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2023
P. 81

TEST         CFMOTO 700CL-X
                                                         Adventure
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Στεγνό                              Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ση στις εντολές που δίνεις από το
        να πατάς σε τρακτερωτό μέταλ-
        λο  για  καλύτερη  επαφή  με  τη                                      δεξί γκριπ και όλη τη δύναμη του
        μπότα σε εκτός δρόμου χρήση.          Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   κινητήρα διαθέσιμη, ενώ στο Off-
        Ο χώρος για τον συνεπιβάτη εί-      Αναρτήσεις Ε /      Ανε. πιρούνι    Road η απόκριση είναι πιο ήπια και
        ναι  ελαφρώς  περιορισμένος,        Ρυθμίσεις      41χιλ. / ΠΕ, AΣ, ΑΕ  η απόδοση μειωμένη στο χαμηλό
                                            Διαδρομή (χλστ.)
                                                                       150
        αλλά  έχουν  προστεθεί  χειρο-      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   φάσμα  στροφών,  στοιχείο  ιδιαίτε-
        λαβές στο τελείωμα της ουράς.       αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ                 ρα  χρήσιμο  στην  οδήγηση  εκτός
          Η στρογγυλή LCD οθόνη υψη-        Διαδρομή (χλστ.)           150    δρόμου. Μάλιστα, το συγκεκριμέ-
        λής ευκρίνειας δεν διαθέτει δυ-     Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/300, 4Ε, ABS  νο  mode  δίνει  και  τη  δυνατότητα
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                             Δ/260, 2Ε, ABS
        νατότητα  σύνδεσης  με  κινητό,                                       απενεργοποίησης  του  ABS.  Κατά
        αλλά παρέχει πλήθος πληροφοριών, η εναλλαγή  τη διάρκεια της δοκιμής η μέτρηση κατανάλωσης
        των οποίων γίνεται από δυο κουμπιά που βρίσκο- έδειξε 5,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα σε μεικτές συν-
        νται στα αριστερά της. Ο εξοπλισμός του 700CL- θήκες. Ιδανικά θα θέλαμε η χωρητικότητα του ρε-

        X  Adventure  περιλαμβάνει  ακόμα  ρυθμιζόμενες  ζερβουάρ να ήταν μεγαλύτερη από 13 λίτρα στο
        μανέτες συμπλέκτη και φρένου, LED φλας με λει- Adventure, καθώς η αυτονομία των περίπου 200
        τουργία  αυτόματης  ακύρωσης,  αλλά  και  cruise  χιλιομέτρων είναι μικρή για τουριστική χρήση.
        control, στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε προτά-       Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        σεις αντίστοιχης τιμής.                                Η  πλατφόρμα  των  700CL-X  χτίζεται  γύρω  από
          Κινητήρας                                           ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που ζυγίζει  16,5
          Το Adventure εφοδιάζεται με τον ίδιο κινητήρα  κιλά και συνεργάζεται με ενισχυμένο ψαλίδι αλου-
        που έχουμε ήδη γνωρίσει από την υπόλοιπη σει- μινίου  για  μεγαλύτερη  ακαμψία.  Το  Adventure
        ρά των 700 CL-X. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο εν  εφοδιάζεται  με  αναρτήσεις  της  KYB  και  έχουμε
        σειρά υδρόψυκτο σύνολο 693 κυβικών εκατοστών  πλήρως  ρυθμιζόμενο,  ανεστραμμένο  πιρούνι  41

        με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο εκκε- χιλιοστών με μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως
        ντροφόρους, που αποδίδει 74 ίππους στις 8.500  προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση
        σ.α.λ και 6,9 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Να θυ- επαναφοράς. Στον τομέα των φρένων δεν έχουμε
        μίσουμε ότι η CFMOTO έχει χρησιμοποιήσει διαι- τις μονομπλοκ δαγκάνες από την κορυφαία σειρά
        ρούμενες μπιέλες και σφυρήλατα πιστόνια για μει- Stylema της Brembo από τη 700CL-X Sport, αλλά
        ωμένη αδρανειακή μάζα και μεγαλύτερη αντοχή.  συναντάμε το πακέτο της Heritage, που περιλαμ-
        Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται μέσω ηλεκτρο- βάνει 4πίστονες δαγκάνες της Ισπανικής J.Juan (η
        νικού ψεκασμού της Bosch και η δύναμη φτάνει  οποία έχει εξαγοραστεί από την Brembo), με δί-
        στον πίσω τροχό μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου με

        μονόδρομο  συμπλέκτη  για  καλύτερη  διαχείριση
        της ροπής στα απότομα κατεβάσματα. Το κοντό τε-
        λικό της εξάτμισης προσθέτει πόντους στην εμφά-
        νιση και παράγει ευχάριστο και αρκετά δυνατό ήχο
        σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού.
          Οι δυο χαρτογραφήσεις Sport και Eco, που συ-
        ναντούσαμε  στα  700  CL-X  Heritage  και  Sport,
        έχουν μετονομαστεί σε Street και Off-Road στην
        περίπτωση του Adventure με το αποτέλεσμα όμως         Ή άνετη σέλα σε κρατά ξεκούραστο στο ταξίδι. Θα

        να είναι ίδιο. Στο Street έχεις πιο άμεση απόκρι- θέλαμε λίγο παραπάνω χώρο για τον συνεπιβάτη.

                                               81   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86