Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 40

Suzuki V-STROM 800DE και GSX-8S


        φόρτιση του ελατηρίου. Με διαδρομές αναρτήσε-
        ων στα 220 χιλ., το 800DE είναι το μοναδικό της
        οικογένειας των V-STROM μέχρι σήμερα με τόσο
        μεγάλο εύρος κίνησης των τροχών. Το έργο της
        επιβράδυνσης πέφτει σε δυο δίσκους 310 χιλ. τύ-
        που “μαργαρίτα” με τετραπίστονες δαγκάνες της

        Nissin εμπρός και ίδιας σχεδίασης δίσκο 260 χι-
        λιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ABS
        της Bosch δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης
        στον  πίσω  τροχό  για  εκτός  δρόμου  χρήση,  ενώ
        η λειτουργία του έχει χαρακτηριστικά cornering,
        καθώς δεν αναγκάζει τη μοτοσυ-        Εξοπλισμός - τιμή                     Οι LED προβολείς δεν έχουν
        κλέτα  να  σηκωθεί  όταν  φρενά-                                            ανακλαστήρες για μικρότερο
                                                                                                 όγκο και βάρος.
        ρεις  απότομα  υπό  κλίση.  Ο  χω-    ABS / Ρυθμ.               l/l
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                        l/l
        μάτινος  προσανατολισμός  του         Στροφόμετρο                  l   να  προσφέρει  γενναίες  δόσεις
        μοντέλου τονίζεται από τους ακτι-     Immobilizer                  l   παιχνιδιού και αδρεναλίνης.
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        νωτούς  τροχούς  των  21  και  17     Μερικός χιλιομετρητής        l     Ανεβάζοντας  ρυθμό,  θα  δια-
        ιντσών με τα μεικτής χρήσης ελα-      Ένδειξη βενζίνης             l   πιστώσεις  ότι  το  σετάρισμα  των
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        στικά  Dunlop  Trailmax  Mixtour      Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   αναρτήσεων  έχει  γίνει  με  γνώ-
                                                                           l
        σε  διαστάσεις  90/90-21  εμπρός      Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    μονα  την  άνεση  στην  τουριστι-
        και 150/70-17 πίσω.                   Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   8/l   κή χρήση και φυσικά την εκτός
                                              Πλάγιο σταντ
                                                                           l
          Πρώτες εντυπώσεις                   Κεντρικό σταντ             8/l   δρόμου οδήγηση, αλλά αυτό δεν
          Η πρώτη επαφή με το V-STROM         Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    σημαίνει  ότι  θα  πουν  “όχι”  στη
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
        800DE  θα  γινόταν  σε  ένα  στρι-    l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,    l/l  σβέλτη  οδήγηση.  Είναι  μεν  εν-
        φτερό κομμάτι της παλαιάς εθνι-         -: δε διατίθεται               δοτικές, αλλά προσφέρουν πολύ
        κής οδού που ενώνει την Ελευ-                                          καλή σταθερότητα, υψηλή ποιό-
        σίνα  με  τη  Θήβα.  Αυτό  που  εντυπωσιάζει  από  τητα κύλισης και απορροφούν ότι βρεθεί στο διά-
        τα πρώτα μέτρα είναι η ροπή του κινητήρα και η  βα τους φροντίζοντας να διατηρεί ο τροχός επαφή
        ομοιόμορφη απόδοση, αφού ανοίγοντας το γκάζι  με το οδόστρωμα. Σε συνδυασμό με το στιβαρό
        η μοτοσυκλέτα επιταχύνει γραμμικά χωρίς ξεσπά- πλαίσιο εμπνέουν εμπιστοσύνη και αν θέλεις να
        σματα ή “κοιλιές”, ανεβάζοντας ακούραστα στρο- πάρεις κατσαβίδι και να ασχοληθείς λίγο παραπά-
        φές και χιλιόμετρα. Η απόκριση του γκαζιού εί- νω, μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου. Τα 230
        ναι εξαιρετική με τον ψεκασμό να μεταφράζει με  κιλά του V-STROM 800DE εξαφανίζονται όταν οι
        ακρίβεια τις εντολές που δίνεις από το δεξί γκρίπ,  τροχοί αρχίσουν να κυλούν και παρά τον μεγάλο

        ενώ έχεις η δυνατότητα να μεταβάλλεις την κα- εμπρός τροχό, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται
        μπύλη της απόκρισης σύμφωνα με το επιλεγμένο  άμεσα με τη μοτοσυκλέτα να διατηρεί την τροχιά
        mode, ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις σου και  που έχεις ορίσει παραμένοντας “βιδωμένη” στην
        τις συνθήκες του οδοστρώματος. Η σωστή κλιμά-
        κωση του κιβωτίου σου επιτρέπει να αξιοποιήσεις                                     Εξοπλισμός αναβάτη
        στο  έπακρο  το  χαμηλομεσαίο  φάσμα  στροφών,                                  Κράνος: ΜΤ (Moto Market)
        ενώ αν αποφασίσεις να ξεδιπλώσεις και τους 84                             Μπουφάν: Scott (Moto Πήγασος)
                                                                                        Γάντια: Five (Moto Market)
        ίππους του κινητήρα θα διαπιστώσεις ότι μπορεί                              Μπότες: Forma (Moto Market)

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45