Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 40
Suzuki V-STROM 800DE και GSX-8S
φόρτιση του ελατηρίου. Με διαδρομές αναρτήσε-
ων στα 220 χιλ., το 800DE είναι το μοναδικό της
οικογένειας των V-STROM μέχρι σήμερα με τόσο
μεγάλο εύρος κίνησης των τροχών. Το έργο της
επιβράδυνσης πέφτει σε δυο δίσκους 310 χιλ. τύ-
που “μαργαρίτα” με τετραπίστονες δαγκάνες της
Nissin εμπρός και ίδιας σχεδίασης δίσκο 260 χι-
λιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ABS
της Bosch δίνει τη δυνατότητα απενεργοποίησης
στον πίσω τροχό για εκτός δρόμου χρήση, ενώ
η λειτουργία του έχει χαρακτηριστικά cornering,
καθώς δεν αναγκάζει τη μοτοσυ- Εξοπλισμός - τιμή Οι LED προβολείς δεν έχουν
κλέτα να σηκωθεί όταν φρενά- ανακλαστήρες για μικρότερο
όγκο και βάρος.
ρεις απότομα υπό κλίση. Ο χω- ABS / Ρυθμ. l/l
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
μάτινος προσανατολισμός του Στροφόμετρο l να προσφέρει γενναίες δόσεις
μοντέλου τονίζεται από τους ακτι- Immobilizer l παιχνιδιού και αδρεναλίνης.
Yπολογιστής ταξιδιού
l
νωτούς τροχούς των 21 και 17 Μερικός χιλιομετρητής l Ανεβάζοντας ρυθμό, θα δια-
ιντσών με τα μεικτής χρήσης ελα- Ένδειξη βενζίνης l πιστώσεις ότι το σετάρισμα των
Δείκτης θερμοκρασίας
στικά Dunlop Trailmax Mixtour Θερμοκρασία περιβάλλοντος l αναρτήσεων έχει γίνει με γνώ-
l
σε διαστάσεις 90/90-21 εμπρός Ζελατίνα / Ρυθμ. l/l μονα την άνεση στην τουριστι-
και 150/70-17 πίσω. Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8/l κή χρήση και φυσικά την εκτός
Πλάγιο σταντ
l
Πρώτες εντυπώσεις Κεντρικό σταντ 8/l δρόμου οδήγηση, αλλά αυτό δεν
Η πρώτη επαφή με το V-STROM Χειρολαβές / Σχάρα l/l σημαίνει ότι θα πουν “όχι” στη
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
800DE θα γινόταν σε ένα στρι- l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, l/l σβέλτη οδήγηση. Είναι μεν εν-
φτερό κομμάτι της παλαιάς εθνι- -: δε διατίθεται δοτικές, αλλά προσφέρουν πολύ
κής οδού που ενώνει την Ελευ- καλή σταθερότητα, υψηλή ποιό-
σίνα με τη Θήβα. Αυτό που εντυπωσιάζει από τητα κύλισης και απορροφούν ότι βρεθεί στο διά-
τα πρώτα μέτρα είναι η ροπή του κινητήρα και η βα τους φροντίζοντας να διατηρεί ο τροχός επαφή
ομοιόμορφη απόδοση, αφού ανοίγοντας το γκάζι με το οδόστρωμα. Σε συνδυασμό με το στιβαρό
η μοτοσυκλέτα επιταχύνει γραμμικά χωρίς ξεσπά- πλαίσιο εμπνέουν εμπιστοσύνη και αν θέλεις να
σματα ή “κοιλιές”, ανεβάζοντας ακούραστα στρο- πάρεις κατσαβίδι και να ασχοληθείς λίγο παραπά-
φές και χιλιόμετρα. Η απόκριση του γκαζιού εί- νω, μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου. Τα 230
ναι εξαιρετική με τον ψεκασμό να μεταφράζει με κιλά του V-STROM 800DE εξαφανίζονται όταν οι
ακρίβεια τις εντολές που δίνεις από το δεξί γκρίπ, τροχοί αρχίσουν να κυλούν και παρά τον μεγάλο
ενώ έχεις η δυνατότητα να μεταβάλλεις την κα- εμπρός τροχό, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται
μπύλη της απόκρισης σύμφωνα με το επιλεγμένο άμεσα με τη μοτοσυκλέτα να διατηρεί την τροχιά
mode, ώστε να ταιριάζει στις προτιμήσεις σου και που έχεις ορίσει παραμένοντας “βιδωμένη” στην
τις συνθήκες του οδοστρώματος. Η σωστή κλιμά-
κωση του κιβωτίου σου επιτρέπει να αξιοποιήσεις Εξοπλισμός αναβάτη
στο έπακρο το χαμηλομεσαίο φάσμα στροφών, Κράνος: ΜΤ (Moto Market)
ενώ αν αποφασίσεις να ξεδιπλώσεις και τους 84 Μπουφάν: Scott (Moto Πήγασος)
Γάντια: Five (Moto Market)
ίππους του κινητήρα θα διαπιστώσεις ότι μπορεί Μπότες: Forma (Moto Market)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40