Page 36 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 36
Suzuki V-STROM 800DE και GSX-8S
μεταξύ 650 και 1050. Στόχος ήταν η δημιουργία τας σε εκτός δρόμου οδήγηση, οπότε έχουμε πλα-
μιας πραγματικής on-off μοτοσυκλέτας, εξού και στική ποδιά κάτω από τον κινητήρα και κάλυμμα
το DE στο όνομά της (Dual Explorer) και προς αυ- ψυγείου. Ποιοτικά, η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε
τή ακριβώς την κατεύθυνση έχει κινηθεί όχι μόνο πολύ υψηλό επίπεδο και αυτό μόνο τυχαίο δεν εί-
η εμφάνιση και ο σχεδιασμός του πλαισίου, αλλά ναι. Πρόκειται για μια γνήσια made in Japan κα-
η ρύθμιση του κινητήρα και των αναρτήσεων, το τασκευή που έγινε πραγματικότητα σε συνεργα-
πακέτο των ηλεκτρονικών και οι τροχοί. σία με Ιάπωνες προμηθευτές εξαρτημάτων και
Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής δεν συναρμολογείται απλά στην Ιαπωνία. Το φι-
Ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις το V- νίρισμα και η βαφή δεν αφήνουν κανένα περιθώ-
STROM 800DE χαρακτηρίζεται από αιχμηρή σχε- ριο για παράπονα και η εικόνα που έχεις μπροστά
δίαση με επίπεδες επιφάνειες που συνθέτουν μια σου από τη θέση του οδηγού ικανοποιεί πλήρως.
επιθετική, αλλά ταυτόχρονα ραφιναρισμένη εικό- Άνεση - Εργονομία
να. Στο εμπρός μέρος η μικρών διαστάσεων ζελα- Η εργονομία της θέσης οδήγησης μελετήθηκε
τίνα ρυθμίζεται σε 3 θέσεις με κλειδί άλεν, ενώ πιο προσεκτικά με γνώμονα την άνεση σε μεγάλες δι-
κάτω έχουμε ένα ζευγάρι LED προβολέων που εί- αδρομές σε άσφαλτο ή χώμα ακόμα και σε όρθια
ναι κάθετα τοποθετημένοι και υιοθετούν μια πρω- στάση. Η σέλα έχει πλούσιο αφρώδες για απορρό-
τοποριακή τεχνολογία χωρίς ανακλαστήρες για φηση των κραδασμών σε εκτός δρόμου οδήγηση
μικρότερο όγκο και βάρος. LED είναι φυσικά τα και το σχήμα της ευνοεί τις κινήσεις του αναβά-
φλας και το πίσω φωτιστικό σώμα, όπως αρμόζει τη όταν αυτός θέλει να μετατοπίσει το βάρος του.
σε κάθε σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Ιδιαίτερη βαρύ- Η απόστασή της από το έδαφος είναι στα 855 χι-
τητα έχει δοθεί στην προστασία της μοτοσυκλέ- λιοστά, οπότε αναβάτες κοντά στο 1,70 θα χρεια-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36