Page 38 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 38

Suzuki V-STROM 800DE και GSX-8S


        αν  στην  απόλυτη  ιπποδύναμη,                                         τήρα.  Περνώντας  στο  σύστημα
        καθώς  ήθελαν  να  δώσουν  έμ-       Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ελέγχου της πρόσφυσης, ο ανα-
        φαση στην άμεση απόκριση και                                           βάτης  μπορεί  να  επιλέξει  ανά-
        το σωστό άπλωμα της ροπής σε         Τύπος          Ατσάλινο σωληνωτό  μεσα σε 3 επίπεδα παρέμβασης,
                                             Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   USD Showa
        όλο το εύρος στροφών, που εί-                         43χιλ ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ  ενώ υπάρχει η λειτουργία G για
        ναι  πολύ  πιο  σημαντικά  σε  μια   Διαδρομή (χλστ.)           220    το χώμα, καθώς και η δυνατότη-

        adventure μοτοσυκλέτα. Το σύ-        Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    τα  πλήρους  απενεργοποίησης.
                                                     αμορτισέρ Showa, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ

        νολο  αποδίδει  84  ίππους  στις     Διαδρομή (χλστ.)           220    Με το Suzuki Easy Start System
        8.500 σ.α.λ και 7,9 kg-m ροπής       Φρένα Ε (χλστ.)   2Δ / 310, 4Ε, ABS  δεν χρειάζεται να κρατήσεις πα-
        στις 6.800 σ.α.λ., ενώ συνεργά-      Φρένα Π (χλστ.)   Δ / 260, 1Ε, ABS  τημένο το κουμπί της μίζας μέχρι
        ζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων μέ-                                       να μπει σε λειτουργία ο κινητή-
        σω συμπλέκτη υποβοήθησης – ολίσθησης. Στον  ρας, ένα στιγμιαίο πάτημα είναι αρκετό. Το Low
        βασικό  εξοπλισμό  περιλαμβάνεται  Quick  Shifter  RPM Assist αυξάνει ελαφρώς τις στροφές του κι-
        που  λειτουργεί  όχι  μόνο  στα  ανεβάσματα,  αλλά  νητήρα, αποτρέποντας το απότομο σβήσιμο όταν

        και τα κατεβάσματα ταχυτήτων, όταν δεν θέλεις  αφήνεις τον συμπλέκτη, για πιο εύκολο ξεκίνημα.
        να  χρησιμοποιήσεις  τον  μαλακό  συμπλέκτη.  Η        Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        Suzuki ανακοινώνει κατανάλωση 4,4 λίτρα / 100          Το ατσάλινο πλαίσιο έχει σχεδιαστεί γύρω από
        χιλιόμετρα για μια αυτονομία που ξεπερνά τα 400  τον νέο κινητήρα με στόχο την ακαμψία, την σω-
        χιλιόμετρα χάρη στο ρεζερβουάρ των 20 λίτρων,  στή  κατανομή  του  βάρους  και  την  αντοχή  στη
        αλλά αυτό μένει να το διαπιστώσουμε όταν η μο- σκληρή χρήση. Το υποπλαίσιο είναι βιδωτό, ώστε
        τοσυκλέτα έρθει στα χέρια μα για δοκιμή.              να  μπορεί  να  αντικατασταθεί  με  μικρό  κόστος,
          Το πακέτο των ηλεκτρονικών είναι πλήρες κα- αν χρειαστεί, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμέ-
        θώς περιλαμβάνει ride-by-wire με 3 modes λει- νο  από  αλουμίνιο.  Στον  τομέα  των  αναρτήσεων
        τουργίας  του  κινητήρα,  traction  control  (STSC),  έχουμε πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πι-

        σύστημα  εύκολης  εκκίνησης  (Suzuki  Easy  Start  ρούνι της Showa (Hitachi Astemo πλέον) και επί-
        System) και το σύστημα υποβοήθησης χαμηλών  σης  πλήρως  ρυθμιζόμενο  αμορτισέρ  της  ίδιας
        στροφών (Low RPM Assist) που έχουμε δει και  εταιρείας με ανεξάρτητο δοχείο αερίου και απο-
        σε άλλες μοτοσυκλέτες της Suzuki. Οι 3 χαρτο- μακρυσμένο περιστροφικό ρυθμιστή για την προ-
        γραφήσεις επεμβαίνουν μόνο στην απόκριση του
        γκαζιού και τον τρόπο που αποδίδεται η δύναμη,
        χωρίς να περιορίζουν τη μέγιστη ισχύ του κινη-

















                                                              Οι δυο αντικραδασμικοί άξονες σε γωνία
                                                              90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο V-
                                                              Strom800DE_Engine: Στρόφαλος 270 μοιρών για
                                                              ήχο και λειτουργία όμοια με V2.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43