Page 55 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 55
TEST Ducati
Scrambler Icon
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γκάζι πιο άμεση όχι όμως απότομη, με τη μοτοσυ-
κλέτα να αποδεικνύει ότι έχει ψυχή για να κινηθείς
σε γρήγορους ή ακόμη και σε έντονους σπορ ρυθ-
μούς, εκμεταλλευόμενος το στιβαρό πλαίσιο και τις
αναρτήσεις οι οποίες ισορροπούν μεταξύ άνεσης
και απόδοσης. Λίγο σφικτές στις πιο έντονες κα-
κοτεχνίες (τουλάχιστον όσες μπορέσαμε να βρού-
με στην αψεγάδιαστη ισπανική άσφαλτο -ευτυχώς
σε κάποια σημεία υπήρχαν σαμαράκια για να ελατ-
τώνεις ταχύτητα) και λίγο μαλακές όταν πιέζεις πο-
Άρκετά άνετη, πιο ίσια και χαμηλότερη από την λύ παραπάνω από τα όρια της κατηγορίας, κάτι που
προηγούμενη γενιά, η σέλα επιτρέπει να πατάς με δεν θα αναφέραμε καν αν το στήσιμο του Scrambler
ευκολία τα πόδια σου στο έδαφος
δεν σε ωθούσε να τα παραβείς…
τα (οι αλλαγές γίνονται πιο γλυκά από την προηγού- Το ορεινό κομμάτι της περιοχής ήταν το καλύτερο
μενη γενιά), εκμεταλλευόμενος τη δικύλινδρη φύ- μέρος για να απολαύσουμε τη γρήγορη γεωμετρία
ση του. Τότε θα καταλάβεις ότι οι 73 ίπποι επαρκούν της μοτοσυκλέτας που χάριζε αέρινες αλλαγές κα-
και με το παραπάνω για να ευχαριστηθείς οδήγηση, τεύθυνσης, αλλά και τη σταθερότητα που μας έδι-
είτε βολτάρεις στο αστικό περιβάλλον, είτε κινείσαι νε εμπιστοσύνη για να ξύνουμε τα μαρσπιέ σε κά-
στον αυτοκινητόδρομο διατηρώντας με άνεση ταχύ- θε στροφή ξεχνώντας ότι οδηγούμε Scrambler και
τητες ταξιδίου κοντά στα 140χλμ/ώρα, είτε βρίσκε- όχι Hypermotard. Τα ελαστικά της Pirelli αντεπε-
σαι σε δρόμο με στροφές, όπου το Scrambler δεί- ξέρχονται άριστα στον ρόλο τους, καθώς μόνο λί-
χνει ξεκάθαρα πως είναι Ducati. γα σημεία μας επέτρεψαν να ¨σπάσουμε¨ την πρό-
Η αλλαγή στο Sport mode κάνει την απόκριση στο σφυση του πίσω τροχού για να δοκιμάσουμε το
55 Eπιστροφή στα περιεχόμενα