Page 54 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 54
TEST Ducati
Scrambler Icon
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας*
Τύπος 4Τ, V2 90o, Α/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 803
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 88 Χ 66
Συμπίεση (:1) 11
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 73/8.250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,6/7.000
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13.5
αμορτισέρ μιας και αυτό πλέον δεν βρίσκεται αρι-
στερά στην άκρη, αλλά πιο κοντά στο κέντρο της Το νέο Scrambler Icon διατίθεται σε 3 βασικούς
χρωματισμούς (κίτρινο, κόκκινο, μαύρο), ενώ η
μοτοσυκλέτας. Ανασχεδιασμένο είναι φυσικά και το μεγάλη λίστα των αξεσουάρ περιλαμβάνει ακόμη 6
ψαλίδι, ενώ αλλαγές συναντάμε και στο υποπλαίσιο ώστε να μπορείς να το μεταμορφώνεις ανάλογα τις
το οποίο είναι πλέον αφαιρούμενο παρέχοντας αυ- ορέξεις σου
ξημένες δυνατότητες παραμετροποίησης μιας και νέου Scrambler στην πανέμορφη Βαλένθια ξεκίνη-
το Scrambler είναι μια άριστη πλατφόρμα για εκτε- σε από την πόλη, ένα περιβάλλον στο οποίο ανα-
ταμένο customizing. Μαζί με τη δίαιτα του κινητή- μένεται να περάσει μεγάλο μέρος της ζωής του,
ρα, το νέο Scrambler έχασε 4 ολόκληρα κιλά, στα- μιας και τα καταφέρνει περίφημα, όντας ευκολοδή-
ματώντας τη ζυγαριά στα 185 κιλά με πλήρη υγρά. γητο και ελαφρύ σε κάθε χειρισμό. Το βλέπεις, το
Στον τομέα των αναρτήσεων η μοτοσυκλέτα εξο- καβαλάς και έφυγες! Δεν χρειάζεται καμία περίο-
πλίζεται από την KYB με ανεστραμμένο πιρούνι δο εξοικείωσης, δεν πρόκειται να δυσκολέψει πο-
41χιλ και αμορτισέρ με ρύθμιση μόνο για την προ- τέ τον αναβάτη του, ανεξάρτητα αν είναι αρχάριος
φόρτιση, αμφότερα με διαδρομή 150χιλ, ενώ την και παρότι αυτό το χαρακτηριστικό ήταν ήδη γνώρι-
πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 330χιλ μπρο- μο για το Scrambler, δεν σημαίνει ότι δεν μπορού-
στά, ο οποίος συνεργάζεται με τετραπίστονη ακτι- σε να βελτιωθεί.
νική δαγκάνα και ακτινική τρόμπα της Brembo και Το ηλεκτρονικό γκάζι ήρθε με τον καλύτερο τρό-
ένας δίσκος 245χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. πο, προσφέροντας πιο γλυκιά απόκριση από την
Το ABS προέρχεται από την Bosch και διαθέτει λει- προηγούμενη γενιά στο αρχικό άνοιγμα -ειδικά με
τουργία cornering, ενώ οι τροχοί έχουν νέα σχε- επιλεγμένο το Road Mode- και σε συνδυασμό με
δίαση και τυλίγονται τον ελαφρύτερο υδραυλικό συμπλέκτη δίνει αρκε-
με τα ελαστικά της τούς πόντους στον τομέα της καθημερινής μετα-
Pirelli MT 60 RS κίνησης και στο συνεχές σταμάτα-ξεκίνα. Το μόνο
σε διαστάσεις που ίσως σε ενοχλήσει τους καλοκαιρινούς μή-
110/80 R18 νες είναι η ζέστη από την εξάτμιση στο πόδι σου, η
και 180/55 οποία όμως είναι μειωμένη, αφού όπως προαναφέ-
R17 εμπρός ραμε ο λαιμός του πίσω κυλίνδρου κατεβαίνει πλέ-
και πίσω ον απευθείας στον καταλύτη. Ο δικύλινδρος κινητή-
αντίστοιχα. ρας δεν διαμαρτύρεται με έντονα σκορτσαρίσματα
Οδηγώ - παρά μόνο αν το επιδιώξεις ενώ παράλληλα είναι
PHOTO GALLERY ντας αρκετά ελαστικός ώστε να μπορείς να ανοίγεις το
Η οδήγηση του γκάζι ανά πάσα στιγμή χωρίς να κατεβάσεις ταχύτη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 54