Page 52 - net.mototriti.gr 01 Μαϊου 2023
P. 52

TEST         Ducati
                                                         Scrambler Icon
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        μενη γενιά, ενώ μικρές διαφορές έχει και η σέλα  λειτουργούν όπως και στα μεγαλύτερα Ducati, ενώ
        που πλέον είναι πιο ίσια, στενότερη στο εμπρός μέ- το σηματάκι Scrambler στη βάση του τιμονιού είναι
        ρος και χαμηλότερη κατά 3χιλ (795χιλ από το έδα- μια πινελιά που δείχνει ότι η προσοχή στη λεπτο-
        φος), επιτρέποντας σε αναβάτες κάθε αναστήματος  μέρεια ήταν βασικός παράγοντας στη σχεδίαση του
        να στηρίζονται και στα δύο τους πόδια όταν σταμα- νέου μοντέλου.
        τούν.  Οι  χειρολαβές  για  τον  συνεπιβάτη  ¨κρύβο-   Κινητήρας

        νται¨ και πάλι ώστε να μην αλλοιώνουν τη σχεδίαση      Γνωστός και ήδη επιτυχημένος, ο αεροελαιόψυ-
        της μοτοσυκλέτας ενώ,  όπως και στην προηγούμε- κτος δικύλινδρος κινητήρας L-twin 803 κ.εκ κινεί
        νη γενιά, κάτω από τη σέλα υπάρχει θύρα USB για  και  το  νέο  μοντέλο,  αποδίδοντας  73  ίππους  στις
        τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.                     8.250 σ.α.λ και 6.6 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ έχο-
          Αυτό που δεν είχε η προηγούμενη γενιά είναι η  ντας όμως κάνει δίαιτα 2,5 κιλών. Τα πλαστικά κα-
        TFT οθόνη 4,3΄΄ της οποίας το μέ-     Εξοπλισμός - τιμή                λύμματα είναι πλέον ελαφρύτερα
        γεθος είναι τόσο όσο, ώστε να μην     ABS / Ρυθμ.                      (-400γρ),  ενώ  επίσης  ελαφρύτε-
                                                                         l/8
        προεξέχει αντιαισθητικά αλλά πα-      Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  ρος και πιο μαζεμένος σε διαστά-
        ράλληλα να είναι ευανάγνωστη σε       Στροφόμετρο                  l   σεις είναι ο συμπλέκτης ο οποίος
        όλες τις συνθήκες, παρέχοντας κά-     Immobilizer                  l   προέρχεται  από  το  Monster  και
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        θε πληροφορία με όμορφα γραφι-        Μερικός χιλιομετρητής        l   διαθέτει 8 δίσκους και υδραυλική
        κά αλλά και δυνατότητα σύνδεσης       Ένδειξη βενζίνης             l   ενεργοποίηση για ελαφριά αίσθη-
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
                                                                           l
        (προαιρετικά)  με  κινητό  τηλέφω-    Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   ση στη μανέτα, με το τύμπανο για
        νο  μέσω  του  Ducati  Multimedia     Ζελατίνα / Ρυθμ.           8/8   τις  αλλαγές  ταχυτήτων  να  εδρά-
        System.    Ακόμη  και  η  σχεδίαση    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   ζεται σε ρουλεμάν. Νέα είναι και
                                              Πλάγιο σταντ
                                                                           l
        του πλαισίου της είναι προσεγμέ-      Κεντρικό σταντ               8   η σχεδίαση της εξάτμισης, με τον
        νη ώστε να ταιριάζει με το μεγάλο     Χειρολαβές / Σχάρα         l/8   λαιμό του πίσω κυλίνδρου να κα-
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π
                                                                         8/l
        στροφόμετρο. Το μενού είναι αρ-       l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     τεβαίνει απευθείας στον καταλύτη
        κετά εύχρηστο και η περιήγηση σε        -: δε διατίθεται               χωρίς να περνά δίπλα από το πό-
        αυτό γίνεται  μέσω των ποιοτικών                                       δι του αναβάτη, δίνοντας έτσι και
        διακοπτών στην αριστερά πλευρά του τιμονιού που  άμεση πρόσβαση στο φίλτρο λαδιού.
                                                               Οι μεγάλες αλλαγές όμως στον τομέα του κινητή-
                                                              ρα αφορούν τη διαχείριση, αφού πλέον συναντά-
                                                              με ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire, κάτι που έδωσε

                                                              τη δυνατότητα για δύο riding modes (Road, Sport)
                                                              με  διαφορετική  απόκριση  στο  γκάζι  αλλά  και  για
                                                              ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το traction control
                                                              (4  επιπέδων  με  δυνατότητα  απενεργοποίησης)
                                                              που  έλειπε  από  την  προηγούμενη  γενιά.  Επιπλέ-
                                                              ον, τώρα υπάρχει και η δυνατότητα για τοποθέτη-
                                                              ση quickshifter το οποίο είναι στάνταρ στην έκδο-

        H TFT οθόνη έλειπε από την προηγούμενη γενιά          ση Full Throttle.
        και με μέγεθος 4,3΄΄ είναι ευανάγνωστη σε όλες         Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        τις συνθήκες, παρέχοντας κάθε πληροφορία με            Το πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα έχει ελα-
        όμορφα γραφικά αλλά και δυνατότητα σύνδεσης
        (προαιρετικά) με κινητό τηλέφωνο μέσω του Duca-       φρώς πιο γρήγορη γεωμετρία για μεγαλύτερη ευε-
        ti Multimedia System                                  λιξία, καθώς και διαφορετικό σημείο έδρασης του
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57