Page 59 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 59

TEST         Triumph Speed

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Triple RR
        λοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα λειτουργεί σε συνερ- λήσεις. Βέβαια σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα το θέμα δεν
        γασία με τη μονάδα IMU. Το σύνολο ολοκληρώνουν  είναι μόνο οι επιδόσεις στην ευθεία, αλλά το πόσο μπο-
        τα ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa SC2 V3 γνωστά  ρείς να εκμεταλλευτείς αυτή τη δύναμη σε δρόμο με
        για τις επιδόσεις τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα. στροφές. Μόνο εκεί θα εκτιμήσεις το στιβαρό πλαίσιο
          Οδηγώντας                                           το οποίο όταν επιλέξεις το sport mode συνεργάζεται
          Έχοντας οδηγήσει την Speed Triple RS ξέρεις τι να  άψογα με τις αναρτήσεις επιτρέποντάς σου να ευχαρι-
        περιμένεις. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζεις, όταν ακούς  στηθείς γρήγορη οδήγηση ακόμη και αν η άσφαλτος

        τον  γνώριμο  τρικύλινδρο  ήχο  να  χαϊδεύει  τα  αυτιά  δεν είναι αντίστοιχη με πίστας. Αν υπάρχουν ατέλειες
        σου, όταν νιώθεις τη γεμάτη λειτουργία του κινητή- στο οδόστρωμα απλώς περνά από πάνω τους παραμέ-
        ρα που επιταχύνει γραμμικά χωρίς σκορτσαρίσματα  νοντας ακλόνητη και κάπου εκεί καταλαβαίνεις γιατί
        και όταν κουμπώνεις την πρώτη στο σχετικά σκληρό  οι ημιενεργητικές Ohlins αξίζουν χρυσάφι. Θες ακόμη
        κιβώτιο που συνεχίζει να παίζει κρυφτό με την εύρε- πιο σφικτό σύνολο; Απλώς επιλέγεις ξανά το κατάλ-
        ση της νεκράς. Αυτό που σίγουρα δεν περιμένεις εί- ληλο mode και είσαι έτοιμος να ¨παίξεις¨ ή να κάνεις
        ναι δύο πανομοιότυπες μοτοσυκλέτες να έχουν τό- χρόνους στην πίστα. Ούτε ελαστικά δεν θα χρειαστεί
        ση διαφορά στην ποιότητα κύλισης. Οι ημιενεργητικές  να αλλάξεις, μιας και τα Diablo Supercorsa παρέχουν

        αναρτήσεις της Ohlins κάνουν ακριβώς αυτό που υπό- υψηλά επίπεδα πρόσφυσης ταιριάζοντας απόλυτα με
        σχονται και στη ρύθμιση comfort αποσβένουν με μο- τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας χωρίς να χρειάζο-
        ναδικό τρόπο τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, με αποτέ- νται απαραίτητα κουβέρτες για να έρθουν σε θερμο-
        λεσμα η Speed Triple RR παρά τη σκυφτή φύση της να  κρασία λειτουργίας. Η Speed Triple RR ακολουθεί πι-
        αποδεικνύεται πολύ πιο άνετη από τη γυμνή αδελφή  στά τη γραμμή που επιλέγεις, αλλάζει εύκολα πορεία
        της σε κάθε περιβάλλον. Στην πόλη εκτιμάς και τη στε- και μένει σταθερή στην κορυφή της στροφής ανεξάρ-
        νότερη σιλουέτα που επιτρέπει να περνάς πανεύκο- τητα την ταχύτητα σου, ενώ στην έξοδο έχει πάντα δύ-
        λα ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, μιας και οι καθρέπτες  ναμη ακόμη και αν κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω.
        (ανοιγοκλείνουν εύκολα) δεν βρίσκονται στο πλάι του

        τιμονιού όπως στο RS, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το       Η άποψή μας
        φέρινγκ παρέχει μια επιπλέον προστασία, εφόσον φυ-
        σικά σκύψεις. Το σχετικά ψηλό ρεζερβουάρ μπορεί να      Η άποψή μας
                                                                 Η Speed Triple βελτιώθηκε στην τελευταία της
        μη σε αφήσει να κρυφτείς τελείως πίσω από τη ζελα-      γενιά και η έκδοση RR πήγε ένα βήμα παραπέρα,
        τίνα, ενώ και ο αέρας θα βρίσκει τον δρόμο προς το      αποδεικνύοντας ότι είναι πιο ολοκληρωμένη από
        πάνω μέρος του κορμού σου, όμως όπως και να το          τη γυμνή αδελφή της, δικαιολογώντας απόλυτα τα
        κάνεις σίγουρα θα νιώθεις πολύ καλύτερα σε σχέση        2.000 ευρώ επιπλέον που κοστίζει. Μια σπορ μο-
        με τα τελείως γυμνά streetfighter όταν αγγίζεις την     τοσυκλέτα με κορυφαία περιφερειακά, μοναδική

        ηλεκτρονικά  περιορισμένη  τελική  των  260χλμ/ώρα      εμφάνιση, ευχρηστία streetfighter και δυνατότη-
        -η οποία έρχεται ακόμη και με 5η στο κιβώτιο. Επίσης    τες superbike αλλά και εξωτική αύρα που πλέον
        όταν κατεβαίνεις από τη σέλα της δεν θα έχεις τη μόνι-  δεν συναντάς στην κατηγορία των 21.000 ευρώ.
        μη εμβρυακή στάση των καθαρόαιμων superbike, πα-
        ρότι η Speed Triple RR σου επιτρέπει να κινηθείς σε
        παρόμοιους ρυθμούς με αυτά.                                  Κινητήρας, οδική συμπεριφορά, ποιότητα,
          Δεν θα σου ¨μακρύνει¨ τα χέρια στην ευθεία, αφού           περιφερειακά
        οι 177,6 ίπποι έρχονται χωρίς ξεσπάσματα, όμως τα
        5,9΄΄ που χρειάζεται για το 0-160χλμ/ώρα, αρκούν για         Δυσκολία εύρεσης νεκράς
        να καταλάβεις πόσο γρήγορη μπορεί να γίνει όταν θε-


                                               59   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64