Page 58 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 58

TEST         Triumph Speed

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Triple RR
        πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα (ακόμη και χρονό-      μονάδα IMU 6 αξόνων της Continental ώστε όλα τα
        μετρο).  Το  σύστημα  Triumph  connectivity  περιλαμ-  παραπάνω  να  επεμβαίνουν  σύμφωνα  με  την  κλίση
        βάνεται στον βασικό εξοπλισμό επιτρέποντας σύνδε-     της μοτοσυκλέτας. Το traction control μπορεί να απε-
        ση με smartphone και GoPro αλλά και εμφάνιση των      νεργοποιηθεί πλήρως, ενώ εκτελεί και χρέη wheelie
        οδηγιών του GPS στροφή-στροφή μέσα από την οθό- control χωρίς όμως να υπάρχει η δυνατότητα να τα

        νη, ενώ ακόμη δύο στοιχεία που ενισχύουν τον τομέα  ρυθμίσεις ξεχωριστά, κάτι που θα θέλαμε στην πιο
        της πρακτικότητας είναι το cruise control και το σύστη- σπορ RR.
        μα Keyless τόσο για την εκκίνηση, όσο και για τον ανε-  Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα

        φοδιασμό της μοτοσυκλέτας.                              Όπως προαναφέραμε η βάση για την SpeedTriple
          Κινητήρας                                           RR είναι η SpeedTriple RS. Αυτό σημαίνει ότι και το
          Γνωστός από τη Speed Triple RS ο τρικύλινδρος κι- αλουμινένιο πλαίσιο είναι ακριβώς το ίδιο στις δύο μο-
        νητήρας  δεν  αναβαθμίστηκε  απλώς  στην  τελευταία   τοσυκλέτες μιας και σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για
        του γενιά, αλλά επανασχεδιάστηκε πλήρως. Έγινε πο- την τελευταία γενιά. Παρότι οπτικά θυμίζει αρκετά αυ-
        λύ δυνατότερος, ελαφρύτερος κατά 7 ολόκληρα κιλά      τό του απερχόμενου μοντέλου, είναι κατά 17% ελα-
        αλλά και πιο συμπαγής από πριν, παρότι απέκτησε 110   φρύτερο συμβάλλοντας ώστε το συνολικό βάρος της

        επιπλέον κυβικά (μεγαλύτερη διάμετρος εμβόλων-μι- μοτοσυκλέτας με πλήρη υγρά να ανέρχεται στα 199
        κρότερη διαδρομή) φτάνοντας τα 1.160. Η απόδοσή  κιλά (μόλις 1 κιλό βαρύτερη από τη γυμνή RS), ένα
        του αγγίζει τους 177,6 ίππους στις 10.750 και τα 12,5  νούμερο που θα ζήλευαν πολλές Superbike. Για να
        χλγμ ροπής στις 9.000σ.α.λ., νούμερα που υποδηλώ- επιτευχθούν τα παραπάνω δόθηκε προσοχή σε όλους
        νουν ότι δεν χρειάστηκε καμία περαιτέρω αλλαγή για  τους τομείς αφού ακόμη και η μπαταρία λιθίου είναι
        την εφαρμογή του στη νέα έκδοση RR.                   60% πιο ελαφριά από τις συμβατικές.
          Όπως και η γυμνή της αδελφή, η Speed Triple RR        Διαφορές  ανάμεσα  στις  δύο  εκδόσεις  συναντά-
        εξοπλίζεται με quickshifter δύο κα-   Εξοπλισμός - τιμή                με  στον  τομέα  των  αναρτήσεων,
        τευθύνσεων,  αλλά  και  με  τα  απα-                                   αφού η Speed Triple RR εφοδιάζε-
        ραίτητα  ηλεκτρονικά  βοηθήματα.      ABS / Ρυθμ.               l/l    ται  με  τις  κορυφαίες  ημιενεργητι-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                           l
        Εκτός λοιπόν από τους 5 διαφορε-      Στροφόμετρο                  l   κές Ohlins Smart EC 2.0. Με 6 δι-
        τικούς χάρτες απόδοσης (rain, road,   Immobilizer                  l   αφορετικά  προφίλ  και  δυνατότητα
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
                                                                           l
        sport, track, rider) οι οποίοι διαθέ-  Μερικός χιλιομετρητής       l   για προσωπικές ρυθμίσεις στο κα-
        τουν  ξεχωριστές  ρυθμίσεις  για  το   Ένδειξη βενζίνης            l   θένα ξεχωριστά (comfort, normal,
                                              Δείκτης θερμοκρασίας
        ABS, το Traction Control και τις ρυθ-  Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l  dynamic, fixed 1,2,3) τόσο το ανε-
                                                                           l
        μίσεις των αναρτήσεων, συναντάμε      Ζελατίνα / Ρυθμ.           l/8   στραμμένο πιρούνι 43χιλ όσο και το
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ     l
                                              Πλάγιο σταντ                 l   μονό  αμορτισέρ  αυτορυθμίζονται
                                              Κεντρικό σταντ               8   σύμφωνα με την οδήγηση ως προς
                                              Χειρολαβές / Σχάρα           8   την συμπίεση και την επαναφορά.
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    l/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     Τα κατσαβίδια ανήκουν πλέον στο
                                                -: δε διατίθεται               παρελθόν, καθώς μερικά κλικ στο
                                                                               μενού αρκούν για να έχεις άμεσα
                                                              το επιθυμητό αποτέλεσμα, είτε οδηγείς στον δρόμο εί-
                                                              τε στην πίστα. Επιπέδου superbike είναι και τα φρέ-
                                                              να, τα οποία προέρχονται από την Brembo (δαγκάνες

              PHOTO GALLERY                                   Stylema, ακτινική ρυθμιζόμενη τρόμπα MCS) και συν-
                                                              δυάζονται με το cornering ABS που όπως και τα υπό-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63