Page 56 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 56

TEST        Triumph Speed

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Triple RR
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                του αναβάτη πολύ ψηλά σε σχέση με τα κλιπ ον, κά-

         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                τι που συμβάλλει στην άνεση αλλά και στην ευκολία
        Τύπος             3Κ, 4T, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,8  με την οποία πατάς και τα δυο σου πόδια στο έδαφος.
        Κυβισμός (κ.εκ.)      1160   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,4
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90x60,8  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 3,3  Τα μαρσπιέ είναι κατά 15χιλ ψηλότερα και κατά 26χιλ
        Συμπίεση (:1)          13,2  Απόσταση ακινητοποίησης  πιο πίσω τοποθετημένα σε σχέση με τη γυμνή αδελ-
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)   177,6 /10.750  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,5  φή της, τόσο όσο χρειάζεται για να μη βρίσκουν κά-
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    12,6/9.000
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός                          τω στις μεγάλες κλίσεις, ενώ όσον αφορά στον συ-
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  15,5                 νεπιβάτη η εικόνα του πίσω μέρους μιλάει μόνη της.
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ)   7,7
                                                              Θα σε ακολουθήσει σε κοντινές διαδρομές, αν φυσι-
          Άνεση – Εργονομία                                   κά εσύ δεν προτιμάς να βλέπεις το μονόσελο κάλυμ-
          Μέχρι τώρα ήξερες ότι κλιπ ον κάτω από την τιμο-    μα στη θέση του…
        νόπλακα και άνεση δεν πάνε μαζί. Αυτό ακριβώς έρ-      Ο πίνακας οργάνων αν και χωμένος μέσα στο φέ-
        χεται να αλλάξει η νέα Speed Triple RR η οποία παρά   ρινγκ είναι ορατός χάρη στις 5΄΄ της TFT οθόνης. Θα
        τη σπορ θέση οδήγησης δεν έχει την άβολη εργονο-      θέλαμε βέβαια η ντίζα του συμπλέκτη να μην περνά
        μία των ακραίων superbike. Σίγουρα είναι πιο σκυ-     καθόλου από μπροστά της, όμως οι βασικές ενδεί-
        φτή από τη γυμνή RS (τα κλιπ ον είναι αρκετά ανοι-    ξεις δεν κρύβονται σε καμία περίπτωση, με το μεγάλο
        κτά και βρίσκονται 135χιλ χαμηλότερα και 50χιλ πιο    στροφόμετρο να είναι σε πρώτο πλάνο. Είναι ευκρινής

        μπροστά από το τιμόνι) όμως αυτό δεν σημαίνει ότι οι   και διαθέτει δύο διαφορετικές χρωματικές απεικονί-
        καρποί σου θα πιαστούν κατευθείαν αν την οδηγήσεις    σεις ενώ η περιήγηση στο μενού γίνεται μέσω των δι-
        στην πόλη. Η σέλα είναι ευρύχωρη και αρκετά μαλα-     ακοπτών στο τιμόνι (μπορείς να αλλάξεις ρυθμίσεις
        κή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το ύψος της    ακόμα και εν κινήσει). Το τελευταίο απαιτεί λίγη παρα-
        από το έδαφος στα 830χιλ δεν τοποθετεί τον κορμό      πάνω εξοικείωση, όμως παρέχει όλες τις απαραίτητες










































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61