Page 78 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 78

TEST        Honda
                                                         ST125 Dax
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Κινητήρας*                  Eπιδόσεις
        Τύπος          4T, 1K, A/Ψ, 2β   0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  5
        Κυβισμός (κ.εκ.)       124    0-80 χλμ./ώρα (δλ.)   14,3
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 50 X 63,1  Απόσταση ακινητοποίησης
        Συμπίεση (:1)           10    80-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  34,9
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    9,4 / 7.000
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    1,1 / 5.000
        Τροφοδοσία       Ηλ. Ψεκασμός
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  3,8
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   3,5
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    100
        κούς σωματότυπους αναβατών. Το χρωμιομένο τι-         Το όμορφο ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις
        μόνι  είναι εμπνευσμένο από χωμάτινες μοτοσυκλέ-      βασικές πληροφορίες, θα θέλαμε να είχε ένδειξη
        τες της δεκαετίας του `70 και φέρνει τα χέρια σε      επιλεγμένης σχέσης.
        ξεκούραστη θέση, αν και θα το θέλαμε λίγο πιο ψη-     ρη διαδρομή εμβόλου από την διάμετρό του), κάτι
        λά τοποθετημένο. Το εργονομικό τρίγωνο που σχη-       που μεταφράζεται σε περισσότερη ροπή στις μεσαί-

        ματίζει σε συνδυασμό με τη σέλα και τα μαρσπιέ        ες στροφές και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων
        δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μοτοσυκλέτες «κα-      4  σχέσεων  τύπου  μύλος  μέσω  αυτόματου  φυγο-
        νονικού» μεγέθους και μπορεί με ευκολία να βολέ-      κεντρικού συμπλέκτη για μεγαλύτερη ευκολία κα-
        ψει πιο ψηλούς αναβάτες.  Η σέλα είναι άνετη χάρη     τά την οδήγηση. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη
        στο πλούσιο αφρώδες και μάλιστα μπορεί να φιλο-       μείωση  των  εσωτερικών  τριβών  του  κινητήρα  με
        ξενήσει δεύτερο άτομο, το οποίο έχει στη διάθεσή      στόχο τη χαμηλή κατανάλωση, η οποία κατά τη δι-
        του μια όμορφη, χρωμιομένη χειρολαβή. Οι διακό-       άρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 2,2 λίτρα ανά
        πτες, γνωστοί από άλλα μοντέλα της Honda, καλύ-       100 χιλιόμετρα.
        πτουν όλες τις βασικές λειτουργίες και είναι ποιοτι-   Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
        κοί, ενώ το μίνιμαλ, ψηφιακό, στρογγυλό όργανο με      Το πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς είναι κατασκευ-

        τις λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο διαθέτει ταχύ-    ασμένο από πρεσαριστό ατσάλι και φιλοξενεί το ρε-
        μετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου ολικό και 2 μερι-     ζερβουάρ των 3,8 λίτρων στο εσωτερικό του με την
        κούς χιλιομετρητές.                                   τάπα να βρίσκεται κάτω από τη σέλα. Στον τομέα των
          Κινητήρας                                           αναρτήσεων έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι 31 χιλιο-
          Ο αερόψυκτος κινητήρας των 124 κυβικών μας          στών και διπλά αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα συναντά-
        είναι ήδη γνωστός από το Super Cub C125 και στην      με δίσκο 220 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα
        περίπτωση του Dax αποδίδει 9,4 ίππους στις 7.000      και δίσκο 190 χιλιοστών πίσω με δαγκάνα ενός εμβό-

                                     σ.α.λ και 1,1 kgm ρο-    λου. Το ABS είναι μονοκάναλο, δηλαδή επενεργεί μό-
                                         πής  στις  5.000     νο στον εμπρός τροχό και συνεργάζεται με μονάδα
                                            σ.α.λ.  με  την   μέτρησης της αδράνειας (IMU) για τον περιορισμό της
                                              τροφοδοσία      ανύψωσης του πίσω τροχού σε έντονο φρενάρισμα.
                                               του  να  γί-   Οι αλουμινένιοι τροχοί του Dax είναι 12 ιντσών με
                                                νεται μέσω    ελαστικά της IRC διαστάσεων 120/70-12 και 130/70-
                                                ηλεκτρονι-    12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
                                                κού  ψεκα-     Οδηγώντας
                                               σμού.  Είναι    Οι  άνθρωποι  της  Honda  δεν  είχαν  κατά  νου  μό-
            PHOTO GALLERY                     υποτετράγω-     νο την οικονομική μετακίνηση μέσα στην πόλη, όταν

                                           νος  (μεγαλύτε-    σχεδίαζαν το Dax. Στόχος τους ήταν να δημιουργή-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     78
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83