Page 79 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 79
TEST Honda
ST125 Dax
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
σουν μια μοτοσυκλέτα που ξυπνάει Εξοπλισμός - τιμή
μνήμες, δίνει έμφαση στην απόλαυ- ABS / Ρυθμ. l/8
ση κατά την οδήγηση και ξεχωρίζει Τraction Control / Ρυθμ. 8
8
από ό,τι άλλο κυκλοφορεί. Κλέβει Στροφόμετρο l
Immobilizer
τις εντυπώσεις από την πρώτη κιό- Yπολογιστής ταξιδιού 8
λας ματιά, αλλά δεν μένει μόνο στην Μερικός χιλιομετρητής l
Ένδειξη βενζίνης
l
εμφάνιση, αφού συνεχίζει να εντυ- Δείκτης θερμοκρασίας 8
πωσιάζει μόλις βρεθείς στη φιλόξε- Θερμοκρασία περιβάλλοντος 8
Ζελατίνα / Ρυθμ.
8
νη σέλα του και πατήσεις το κουμπί Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ 8
της μίζας. Ο κινητήρας λειτουργεί Πλάγιο σταντ l Ή εξάτμιση ανεβαίνει ψηλά και
Κεντρικό σταντ
8
με ακρίβεια… ραπτομηχανής και σε Χειρολαβές / Σχάρα l/8 έχει χρωμιομένο προστατευτικό
θερμότητας.
συνδυασμό με το χαμηλό βάρος επι- Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
ταχύνει άκρως ικανοποιητικά το μι- -: δε διατίθεται
κρών διαστάσεων δίτροχο. Η απουσία συμπλέκτη και
το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν την αλλαγή
ταχυτήτων παιχνιδάκι και χαρίζουν ευκολία και πρα-
κτικότητα παπιού. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τελική
του αγγίζει τα 100 χλμ. / ώρα, οπότε κινείσαι άνετα σε
δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή και αυτοκινητόδρο-
μο, αν χρειαστεί. Η ευελιξία βρίσκεται σε πρώτο πλά-
νο με τις διαστάσεις του να σου επιτρέπουν να χωθείς Ο κινητήρας λειτουργεί υποδειγματικά και
ακόμα και στα πιο στενά σημεία και να ελιχθείς αστρα- συνεργάζεται με 4τάχυτο κιβώτιο χωρίς
συμπλέκτη για ευκολία παπιού.
πιαία ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα φτά-
νοντας πρώτος στο φανάρι. Εκεί θα σε περιμένουν συ- Η άποψή μας
χνά βλέμματα θαυμασμού και ερωτήσεις από όσους
δυσκολεύονται να προσδιορίσουν τη χρονολογία κα- Η Honda αναβίωσε με τον καλύτερο δυνατό
τασκευής. τρόπο το Dax, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα
Οι αναρτήσεις περιμέναμε να τα βρουν σκούρα στα που σε κερδίζει με την εμφάνιση, την πρακτι-
κακοτράχαλα σοκάκια της πόλης, αλλά μας διέψευσαν κότητα και την ευκολία χειρισμών. Μπορεί να
πανηγυρικά με τον τρόπο που καταπίνουν τις ανωμα- είναι από τα ακριβότερα 125άρια της αγοράς,
λίες του οδοστρώματος και την ποιότητα κύλισης που αλλά δεν συγκρίνεται με τίποτα από πλευράς
χαρίζουν παρά τη μικρή διάμετρο των τροχών. Ταυτό- ποιότητας και μοναδικότητας. Μπορεί να μετα-
χρονα είναι όσο σκληρές πρέπει προσφέροντας στα- φέρει δυο άτομα, έχει άψογη οδική συμπερι-
θερότητα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και φορά και παντρεύει αρμονικά το ρετρό με το
εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε ταχύτητες κο- σύγχρονο.
ντά στην τελική. Τα φρένα έχουν προοδευτική λει-
τουργία και την απαραίτητη δύναμη, αφού ακι-
νητοποιούν το Dax από τα 80 χλμ. / ώρα σε 34,9 Ποιότητα κατασκευής,
μέτρα. Το πίσω φρένο είναι «ελεύθερο» και μπο- ευελιξία
ρεί να μπλοκάρει σε περίπτωση που θέλεις να «παί-
ξεις» λίγο παραπάνω, ενώ το ABS στον εμπρός τρο- Τιμή
χό επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο.
79 Eπιστροφή στα περιεχόμενα