Page 79 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2023
P. 79

TEST         Honda
                                                              ST125 Dax
                                                 l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        σουν μια μοτοσυκλέτα που ξυπνάει      Εξοπλισμός - τιμή
        μνήμες, δίνει έμφαση στην απόλαυ-     ABS / Ρυθμ.                l/8
        ση κατά την οδήγηση και ξεχωρίζει     Τraction Control / Ρυθμ.     8
                                                                           8
        από  ό,τι  άλλο  κυκλοφορεί.  Κλέβει   Στροφόμετρο                 l
                                              Immobilizer
        τις εντυπώσεις από την πρώτη κιό-     Yπολογιστής ταξιδιού         8
        λας ματιά, αλλά δεν μένει μόνο στην   Μερικός χιλιομετρητής        l
                                              Ένδειξη βενζίνης
                                                                           l
        εμφάνιση, αφού συνεχίζει να εντυ-     Δείκτης θερμοκρασίας         8
        πωσιάζει μόλις βρεθείς στη φιλόξε-    Θερμοκρασία περιβάλλοντος    8
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.
                                                                           8
        νη σέλα του και πατήσεις το κουμπί    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ     8
        της  μίζας.  Ο  κινητήρας  λειτουργεί   Πλάγιο σταντ               l      Ή εξάτμιση ανεβαίνει ψηλά και
                                              Κεντρικό σταντ
                                                                           8
        με ακρίβεια… ραπτομηχανής και σε      Χειρολαβές / Σχάρα         l/8     έχει χρωμιομένο προστατευτικό
                                                                                                     θερμότητας.
        συνδυασμό με το χαμηλό βάρος επι-     Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        ταχύνει άκρως ικανοποιητικά το μι-      -: δε διατίθεται
        κρών διαστάσεων δίτροχο. Η απουσία συμπλέκτη και

        το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου κάνουν την αλλαγή
        ταχυτήτων παιχνιδάκι και χαρίζουν ευκολία και πρα-
        κτικότητα παπιού. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η τελική
        του αγγίζει τα 100 χλμ. / ώρα, οπότε κινείσαι άνετα σε
        δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ή και αυτοκινητόδρο-
        μο, αν χρειαστεί.  Η ευελιξία βρίσκεται σε πρώτο πλά-
        νο με τις διαστάσεις του να σου επιτρέπουν να χωθείς   Ο κινητήρας λειτουργεί υποδειγματικά και
        ακόμα και στα πιο στενά σημεία και να ελιχθείς αστρα-  συνεργάζεται με 4τάχυτο κιβώτιο χωρίς
                                                               συμπλέκτη για ευκολία παπιού.
        πιαία ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα φτά-
        νοντας πρώτος στο φανάρι. Εκεί θα σε περιμένουν συ-     Η άποψή μας

        χνά βλέμματα θαυμασμού και ερωτήσεις από όσους
        δυσκολεύονται να προσδιορίσουν τη χρονολογία κα-         Η Honda αναβίωσε με τον καλύτερο δυνατό
        τασκευής.                                              τρόπο το Dax, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα
          Οι αναρτήσεις περιμέναμε να τα βρουν σκούρα στα      που σε κερδίζει με την εμφάνιση, την πρακτι-
        κακοτράχαλα σοκάκια της πόλης, αλλά μας διέψευσαν      κότητα και την ευκολία χειρισμών. Μπορεί να
        πανηγυρικά με τον τρόπο που καταπίνουν τις ανωμα-      είναι από τα ακριβότερα 125άρια της αγοράς,
        λίες του οδοστρώματος και την ποιότητα κύλισης που     αλλά δεν συγκρίνεται με τίποτα από πλευράς
        χαρίζουν παρά τη μικρή διάμετρο των τροχών. Ταυτό-     ποιότητας και μοναδικότητας. Μπορεί να μετα-

        χρονα είναι όσο σκληρές πρέπει προσφέροντας στα-       φέρει δυο άτομα, έχει άψογη οδική συμπερι-
        θερότητα  στις  απότομες  αλλαγές  κατεύθυνσης  και    φορά και παντρεύει αρμονικά το ρετρό με το
        εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και σε ταχύτητες κο-      σύγχρονο.
        ντά στην τελική. Τα φρένα έχουν προοδευτική λει-
        τουργία  και  την  απαραίτητη  δύναμη,  αφού  ακι-
        νητοποιούν το Dax από τα 80 χλμ. / ώρα σε 34,9               Ποιότητα κατασκευής,
        μέτρα. Το πίσω φρένο είναι «ελεύθερο» και μπο-               ευελιξία
        ρεί να μπλοκάρει σε περίπτωση που θέλεις να «παί-
        ξεις» λίγο παραπάνω, ενώ το ABS στον εμπρός τρο-             Τιμή
        χό επεμβαίνει μόνο όταν είναι απαραίτητο.


                                               79   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84