Page 46 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 46

TEST         Piaggio MP3 530
                                                         Exclusive
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                Στην πράξη, ο αναβάτης κάθεται σαν… βασιλιάς,
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις                ιδίως όσον αφορά την τοποθέτηση χεριών και πο-
        Τύπος           4T 1K, Υ/Ψ 4Β  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  3,2  διών. Στο εσωτερικό ταμπλό, υπάρχουν δύο μα-
        Κυβισμός (κ.εκ.)       530    0-80 χλμ./ώρα (δλ.)   6,5
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 97,5x71  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   10,3  ξιλαράκια για τα γόνατα, που θα φανούν χρήσιμα
        Συμπίεση (:1)          Δ/Α    50-100 χλμ./ώρα (δλ.)   σε ψηλότερους χρήστες προστατεύοντας από την
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    44,2/7.250  με 4η    7,1    επαφή με τα σκληρότερα πλαστικά.
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    5,1/5.250  Απόσταση ακινητοποίησης
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  45,3  Το αφρώδες της σέλας τείνει προς το σκληρό,
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  13,7                 όμως δεν επιβαρύνει την άνεση στην αστική χρή-
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   4,6
                                                              ση,  ενώ  το  σχήμα  της  ευνοεί  την  εύκολη  πρό-
        που «Light Bar», που φιλοξενεί και τα φλας και        σβαση των ποδιών στο έδαφος. Το χώρισμα των
        στέλνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, τα δύο        επιπέδων  αναβάτη-συνεπιβάτη  εξυπηρετεί  ως
        ξεχωριστά μικρότερα φανάρια. Μην ξεχνάμε, ότι         μαξιλαράκι  μέσης  του  αναβάτη,  όμως  απουσιά-

        οι  μπάρες  φωτός  είναι  ένα  κυρίαρχο  trend  της   ζει η πλάτη του συνεπιβάτη, που είχαμε δει στην
        αυτοκινητοβιομηχανίας  τα  τελευταία  χρόνια  και     προηγούμενη γενιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι η άνε-
        αποδεικνύεται,  ότι  ταιριάζει  γάντι  και  στην  νέα   ση του 2ου ατόμου επιβαρύνεται: Κάθε άλλο μά-
        εμφάνιση του MP3. Στο πίσω μέρος υπάρχει και          λιστα, αφού ο συνεπιβάτης απολαμβάνει χώρους
        αεροδυναμικός διαχύτης, κάνοντας το look ακό-         επιπέδου τουριστικών δικύκλων.
        μα πιο ιδιαίτερο.  Αν εξετάσεις το μοντέλο από         Εντελώς νέα είναι τα χειριστήρια, στο τιμόνι και
        ακόμα  πιο  κοντά,  θα  διακρίνεις  ότι  το  εξάγωνο   στο  εσωτερικό  ταμπλό.  Οι  χειρολαβές  φέρουν
        «κυψελοειδές» μοτίβο δεν συναντάται μόνο στις         περισσότερα πλήκτρα, για τον χειρισμό των πολ-
        γρίλιες, αλλά και αλλού, αποτελώντας αναφορά          λών λειτουργιών του μοντέλου, ενώ στο ταμπλό
        στο σήμα της Piaggio. Όσον αφορά την ποιότη-          η διάταξη είναι σαφώς βελτιωμένη και πιο «κα-

        τα κατασκευής, το MP3 δικαιολογεί το ρόλο του         θαρή».  Αλλαγές  δεν  έγιναν  στους  αποθηκευτι-
        ως premium και δήλωση μοναδικότητας και θέτει         κούς χώρους, με ένα ντουλαπάκι πάνω από την
        ψηλά τον πήχη. Στα πρότυπα των νέων Beverly/          οθόνη για μικροαντικείμενα, με παροχή ρεύμα-
        Medley, το MP3 επωφελείται από πολύ καλά υλι-         τος USB, αλλά και τον κύριο χώρο κάτω από την
        κά,  προσεγμένη  συναρμολόγηση  και  φινίρισμα        σέλα. Ο τελευταίος φωτίζεται, μπορεί να φιλοξε-
        αντάξιο της ιταλικής ταυτότητας του.                  νήσει έως και 2 κράνη full-face (ανάλογα με το
          Άνεση-εργονομία                                     μέγεθος  τους,  όμως),  είναι  αρκετά  φαρδύς  για
          Αν τo MP3 ισορροπεί μεταξύ scooter και αυτο-        να χωρά χαρτοφύλακα ή τσάντα laptop, ενώ είναι

        κινήτου, στο θέμα της άνεσης φλερτάρει με… το         πλήρως αδιάβροχος με κλειστή σέλα. Ένας ανα-
        δεύτερο! Για το 2022 οι αλλαγές επηρεάζουν και        διπλούμενος γάντζος υπάρχει επίσης, στο εσωτε-
        τα εργονομικά χαρακτηριστικά.  Το τιμόνι έχει το-     ρικό της ποδιάς-ταμπλό.
        ποθετηθεί 10 χιλιοστά ψηλότερα και έχει έρθει πιο      Εξοπλισμός-τεχνολογία
        κοντά στον αναβάτη, ενώ οι πλατφόρμες είναι πιο        Το MP3 530 Exclusive κάνει επίδειξη τεχνολο-
        ευρύχωρες και βρίσκονται 20 χιλιοστά χαμηλότε-        γικής υπεροχής, αφού τα συστήματα του υπερ-
        ρα. H σέλα είναι νέα, με περισσότερο κατά μήκος       βαίνουν  κάθε  προσδοκία.  Η  νέα  οθόνη  TFT  7
        χώρο, ενώ η πίσω χειρολαβή είναι ψηλότερα το-         ιντσών,  είναι  η  μεγαλύτερη  του  κόσμου  μέχρι
        ποθετημένη και ανασχεδιασμένη. Η Piaggio άλ-          στιγμής σε 3τροχα scooter. H πληρότητα πληρο-
        λαξε ακόμα και τον μοχλό του χειρόφρενου, βά-         φοριών που φιλοξενεί εντυπωσιάζει, αφού πέρα

        ζοντας τον ψηλότερα για να είναι πιο εύχρηστος.       από τα «βασικά», έχουμε 3 υπολογιστές ταξιδιού,
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     46
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51