Page 43 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 43
TEST Aprilia
Tuareg 660
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
γρήγορα όταν βρεθείς στο χώμα.
Εκτός δρόμου το Tuareg 660 θα βγάλει τον κα-
λό του εαυτό, επιτρέποντάς σου να πας κυριολε-
κτικά παντού χωρίς δεύτερες σκέψεις. Παρότι εί-
ναι πιο ροπάτο από τα Tuono-RS660 αρέσκεται να
δουλεύει στο υψηλό φάσμα στροφών, βγάζοντας
δυνατό ήχο που θυμίζει περισσότερο street παρά
χωμάτινη μοτοσυκλέτα, όμως η πολύ γλυκιά από-
κριση στο γκάζι δίνει απόλυτο έλεγχο σε όλες τις
συνθήκες, ακόμη και αν απενεργοποιήσεις το εξαι-
ρετικό traction control. Έχει δύναμη για να ντριφτά- Οι τρεις προβολείς αποτελούν και πάλι το σήμα
ρεις ατελείωτα και είναι ελαφρύ για να σκαρφαλώ- κατατεθέν, ενώ η ζελατίνα προσφέρει καλή
νεις παντού με χάρη endurο μοτοσυκλέτας, ενώ ανεμοκάλυψη που σπάνια συναντάς σε μια
χωμάτινη μοτοσυκλέτα.
στα άλματα οι αναρτήσεις δεν τερματίζουν παρότι
είναι αρκετά μαλακές για να σε κρατούν ξεκούρα-
στο όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε κακοτράχαλα
εδάφη. Άλλωστε είναι σίγουρο ότι με το Tuareg 660
θα περιπλανάσαι για ώρες σε κάθε τερέν, απολαμ-
βάνοντας τις δυνατότητες που μπορεί να σου προ-
σφέρει μια πραγματική Adventure μοτοσυκλέτα.
Εξοπλισμός αναβάτη Λιτό και απέριττο, το πίσω μέρος είναι εξίσου
Κράνος: Nolan N70-2X (Μπαξεβάνης) ξεχωριστό με την υπόλοιπη σχεδίαση.
Μπουφάν: T.UR J-TWO (Μπαξεβάνης)
Παντελόνι: Nordcode Air Ripstope (Moto Market)
Μπότες: Forma Adventure Low (Moto Market) Η άποψή μας
Γάντια: Nordcode Glenn II (Moto Market)
Το Tuareg έλειπε από την γκάμα της Aprilia
και η πλατφόρμα 660 ήταν η ιδανική αφορ-
μή για να το ξαναδούμε στους δρόμους και
στα βουνά. Με τιμή από 12.290 ευρώ, εξοπλι-
σμό μεγαλύτερων κατηγοριών και πραγματι-
κές δυνατότητες για εκτός δρόμου οδήγηση,
έχει ακριβώς ό,τι χρειάζεται για να πρωταγω-
νιστήσει κατευθείαν στην ολοένα και πιο δη-
μοφιλή κατηγορία.
Δυνατότητες εκτός δρόμου, φιλικότητα,
Οι αναρτήσεις της KYB είναι πλήρως ρυθμιζόμενες ηλεκτρονικά
και με εντυπωσιακή διαδρομή που αγγίζει
τα 240χιλ. Το ABS παρέχει τη δυνατότητα Σπογγώδης αίσθηση μπροστινού φρένου,
απενεργοποίησης για οδήγηση στο χώμα, εκεί νευρικότητα στις υψηλές ταχύτητες
όπου η σπογγώδης αίσθηση του μπροστινού
φρένου περνά σε δεύτερη μοίρα.
43 Eπιστροφή στα περιεχόμενα