Page 38 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2023
P. 38

TEST         Aprilia
                                                         Tuareg 660
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ


        Τεχνικά χαρακτηριστικά
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος             2Κ, 4T, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,9
        Κυβισμός (κ.εκ.)       659    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,6
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  81X63,93
        Συμπίεση (:1)          13,5   60-120 χλμ./ώρα (δλ.)
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)     80/9.250  με 4η     4,4
        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)     7.1/6.500
        Τροφοδοσία          Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   18  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  46
        Κατανάλωση (λτ./100χλμ)   6,1

        νού. Η περιήγηση γίνεται φυσικά με τους διακόπτες
        ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και αυτός για το
                                                              Ο γνωστός πλέον κινητήρας 659 κυβικών αποδίδει
        cruise control. Όπως και τα ασφάλτινα μοντέλα έτσι  80 ίππους όμως η ροπή των 7,0 χλγμ εμφανίζεται
        και το Tuareg μπορεί να εξοπλιστεί με την προαιρε-    στις 6.500 σ.α.λ (2.000 σ.α.λ νωρίτερα από το RS).
        τική πλατφόρμα MIA που λειτουργεί σαν συνδετι-        Χαρακτηριστικός και ο δυνατός του ήχος που
        κός κρίκος μεταξύ μοτοσυκλέτας και smartphone,        συνεχίζει να θυμίζει V2.

        παρέχοντάς  σου  τη  δυνατότητα  να  διαχειριστείς  ήδη, δεν θα μπορούσε να μεταφερθεί αυτούσια σε
        κλήσεις, μουσική αλλά και το navigation μέσω της  μια Adventure μοτοσυκλέτα. Οι τεχνικοί της Aprilia
        οθόνης ή να βρεις πληροφορίες σχετικά με τη δια- έπρεπε να τον προσαρμόσουν σύμφωνα με τον χα-
        δρομή που ακολούθησες.                                ρακτήρα του νέου μοντέλου, οπότε η απόδοση πε-
          Κινητήρας                                           ριορίστηκε στους 80 ίππους στις 9.000σ.α.λ, καθώς
          Για να δημιουργήσει τον 2κύλινδρο εν σειρά κι- το ζητούμενο εδώ ήταν περισσότερο η ροπάτη λει-
        νητήρα  659  κυβικών  που  γνωρίσαμε  αρχικά  στα  τουργία στο χαμηλό φάσμα παρά τα απόλυτα νού-
        Tuono και RS660, η Aprilia ¨έκοψε¨ στη μέση τον  μερα.
        γνωστό της V4, μεταφέροντας αυτούσια την τεχνο-         Έτσι συναντάμε διαφορετικούς εκκεντροφόρους,
        λογία του τελευταίου σε κάθε τομέα, όπως η κε- εισαγωγή και φιλτροκούτι, ενώ νέα είναι και η δι-

        φαλή, ο θάλαμος  καύσης και τα έμβολα. Κράτησε  άταξη της εξάτμισης. Το 6τάχυτο κιβώτιο έχει κο-
        μόνο τους δύο μπροστινούς κυλίνδρους και επέλε- ντύτερες σχέσεις αλλά και κοντύτερη τελική μετά-
        ξε χρονισμό ανάφλεξης 270ο  ώστε να θυμίζει V2,  δοση με 2 δόντια μικρότερο μπροστινό γρανάζι σε
        καταφέρνοντας να συνδυάσει τις μικρές διαστάσεις  σχέση με τα ασφάλτινα αδέλφια του. Το κάρτερ λα-
        και το χαμηλό βάρος με απόδοση που συγκρίνε- διού είναι κοντύτερο και με νέα τοιχώματα, ώστε
        ται μόνο με μεγαλύτερους κινητήρες. Φυσικά κατά  να χωρά την ίδια ποσότητα λιπαντικού συμβάλλο-
                                     τη σχεδίασή του γνώ- ντας στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος, ενώ
                                       ριζε  ότι  στο  μέλλον  νέο είναι και το κύκλωμα λίπανσης. Το αποτέλεσμα

                                          θα πρέπει να κα- όλων των παραπάνω είναι η ροπή των 7,0 χλγμ να
                                            λύψει τις ανά- εμφανίζεται στις 6.500 σ.α.λ (2.000 σ.α.λ νωρίτερα
                                              γκες     δια- από το RS) με το 75% αυτής να είναι διαθέσιμο από
                                               φορετικών  τις 3.000σ.α.λ.
                                               κατηγορι-       Ως είθισται στα μοντέλα της Aprilia, το ηλεκτρο-
                                               ών.            νικό γκάζι ride by wire συνδυάζεται με την πλατ-
                                                Παρότι  φόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC. Συναντά-

           PHOTO GALLERY                     λοιπόν  η  λύ- με λοιπόν 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις, traction
                                           ση  για  τον  κι- control  4  επιπέδων  -εκτελεί  και  χρέη  wheelie
                                          νητήρα  υπήρχε  control-, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα 3 επιπέδων

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43