Page 95 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 95

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ














        Κοιτώντας τις δύο σέλες είναι εύκολο να καταλάβεις ότι του TMAX είναι πιο άνετη τόσο για ένα όσο
        και για δύο άτομα. Σχεδιασμένη για την αστική μετακίνηση, η σέλα του CE-04 είναι στενότερη και πιο
        χαμηλή επιτρέποντας να πατάς ευκολότερα τα πόδια σου στο έδαφος.


                                                              Μια γραμμή Led είναι αρκετή για να ξεχωρίζεις το
                                                              TMAX το βράδυ. Το BMW από την άλλη πάει τον
                                                              μινιμαλισμό ένα βήμα παραπέρα, καταργώντας
                                                              τελείως το πίσω φανάρι αφού τον ρόλο του
                                                              τελευταίου παίζουν τα led φλας.







                                                                Η άποψή μας


                                                                 Στην  ερώτηση  αν  υπάρχει  νικητής,  το  νόμι-
                                                                σμα έχει 2 όψεις. Πες μου για ποια χρήση το
                                                                θέλεις να σου πω ποιο κερδίζει. Το ΤΜΑΧ είναι
                                                                πιο  ολοκληρωμένο,  ταξιδεύει  με  άνεση,  έχει
                                                                μεγαλύτερη τελική και καλύτερη οδική συμπε-

                                                                ριφορά στα όρια, οπότε αν ζητάς κάτι από τα
                                                                παραπάνω την απάντηση την έχεις πάρει ήδη.
                                                               Η άποψή μας
                                                                Το CE-04 έχει αντίστοιχες επιδόσεις ως τα 100
                                                                χλμ/ώρα,  ενώ  όσο  περισσότερο  το  χρησιμο-
                                                                ποιείς τόσο θα βλέπεις την τσέπη σου να μην
                                                                αδειάζει  από  τα  2  ευρώ  το  λίτρο.  Σε  βάθος
                                                                5ετίας το όφελός από τη βενζίνη θα κυμαίνεται
                                        Ο δικύλινδρος
                                        κινητήρας του           5.000-7.000 ευρώ και 1500 από τα service του
                                        TMAX συνεχίζει να       γεγονός που το κάνει ακαταμάχητο, για αστική
                                        αποδίδει 47 ίππους      χρήση. Αν λοιπόν η προτεραιότητα σου είναι η
                                        με 5,7 χλγμ ροπής       καθημερινή μετακίνηση μπορεί να σημείωσες
                                        με τον γνωστό ήχο
                                        που τον κάνει να        ήδη διπλό στο TMAX-CE04. Η άποψη μας εί-
                                        ξεχωρίζει. Στο CE-      ναι πως πρώτη φορά βλέπουμε ένα ηλεκτρικό
                                        04 o υγρόψυκτος         που μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα τόσο ολο-
        ηλεκτροκινητήρας είναι κρυμμένος κάτω από
        τα πλαστικά και αποδίδει 42 ίππους με 6,3 χλγμ          κληρωμένο scooter. Αν κερδίζει το TMAX στα
        ροπής. H μπαταρία διαθέτει εγγύηση καλής                ίσια; Όχι δεν το κερδίζει, αν έχεις λόγους να
        λειτουργίας για 40.000χλμ ή για 5 χρόνια, έχει          το επιλέξεις έναντι του TMAX; Τότε η απάντη-
        χωρητικότητα 8,9 kWh και δεν είναι αποσπώμενη,
        αφού βρίσκεται κάτω από το πάτωμα διατηρώντας           ση είναι ναι.
        το κέντρο βάρους χαμηλά.

                                               95   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100