Page 94 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 94

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ


          Ανοίγοντας  το  γκάζι  έρχεσαι  αντιμέτωπος  με  CE-04 να το περιορίζει προφανώς σε πιο κοντι-
        κάτι  πρωτόγνωρο.  Φυσικά  δεν  αναφερόμαστε  νές διαδρομές, όμως δεν θα πει όχι αν σε αυτές
        στο  TMAX  και  στον  εθιστικό  ήχο  του  δικύλιν- περιλαμβάνονται και στροφές. Εκεί το χαμηλό κέ-
        δρου, αλλά στο CE-04. Οδηγώντας το scooter της  ντρο βάρους και η σωστή λειτουργία των αναρ-
        BMW νιώθεις ότι τα πάντα έχουν μπει σε αθόρυ- τήσεων συμβάλλουν στο να είναι ευχάριστο, αρ-
        βη λειτουργία. Η ηρεμία που προσφέρει ο ηλε- κεί να μην ζητάς υπερβολές. Τα 231 κιλά και το

        κτροκινητήρας είναι ένας από τους λόγους που  μακρύ μεταξόνιο δίνουν μια βαριά αίσθηση που
        ο ηλεκτρισμός έχει φανατικούς θαυμαστές αλλά  σε προδιαθέτει περισσότερο για ήρεμη οδήγηση,
        παράλληλα και εχθρούς. Στην πράξη πάντως αυ- σε αντίθεση με το TMAX που μπορεί να ακολου-
        τή η ησυχία γίνεται γρήγορα συνήθειο και το κα- θήσει οποιοδήποτε ρυθμό του επιβάλλεις με χά-
        ταλαβαίνεις όταν αρχίσει να σου λείπει στις χαλα- ρη σπορ μοτοσυκλέτας. Ευέλικτο αλλά παράλλη-
        ρές βόλτες. Αντίθετα, η απόκριση στο γκάζι δεν  λα σταθερό σε κάθε ταχύτητα και κλίση, το TMAX
        χρειάζεται καμία απολύτως συνήθεια αφού οι κι- στην τελευταία του γενιά αποδεικνύει ότι η φήμη
        νήσεις του δεξιού καρπού μεταφέρονται με από- του δεν χτίστηκε τυχαία και απέναντι στα πλεο-

        λυτη  ακρίβεια,  χωρίς  τα  απότομα  ξεσπάσματα  νεκτήματα του ηλεκτρισμού, αντιπαραβάλλει την
        που μπορεί κανείς να συναντήσει σε υποδεέστε- ικανότητά του να αντεπεξέρχεται το ίδιο καλά σε
        ρα ηλεκτρικά μοντέλα. Η δύναμη έρχεται γραμμι- διαφορετικές απαιτήσεις.
        κά και αν το παρακάνεις το traction control ανα-
        λαμβάνει  για  την  πρόσφυση  του  πίσω  τροχού,
        λειτουργώντας εξαιρετικά όπως και στο TMAX.
          Και όσο εντυπωσιακός είναι ο τρόπος που επι-
        ταχύνει το CE-04 χωρίς να ακούγεται, αλλά τό-
        σο  είναι  και  ο  τρόπος  που  φρενάρει,  αφού  με-
        τά από μερικά χιλιόμετρα μαζί του θα μάθεις να

        σταματάς χωρίς να αγγίζεις καν τα φρένα! Υπεύ-
        θυνο για αυτό είναι το σύστημα ανάκτησης ενέρ-
        γειας το οποίο μέσα στην πόλη μπορεί να αυξή-
        σει σημαντικά και την αυτονομία, με αποτέλεσμα
        να εξοικειώνεσαι με έναν νέο και οικονομικότε-
        ρο  τρόπο  οδήγησης  που  μειώνει  σημαντικά  και
        τη φθορά των φρένων.  Φυσικά όταν χρειαστείς
        τα  παραδοσιακά  φρένα  είναι  εκεί,  με  το  CE-04

        να χρειάζεται 43,8 μέτρα για 100-0 χλμ/ώρα. Στο
        TMAX τα πράγματα είναι πιο απλά. Το μόνο που
        έχεις να κάνεις είναι να πιέσεις τις μανέτες αφή-
        νοντας τις τετραπίστονες δαγκάνες να κάνουν τη
        δουλειά τους πετυχαίνοντας μια εξαιρετική επί-
        δοση με 40,5 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα.
          Φυσικά τα mega scooter δεν χαρακτηρίζονται
        μόνο για τις ικανότητές τους στο αστικό περιβάλ-
        λον αλλά και για την ευκολία με την οποία ¨βγαί-      Παρόμοιος ο αποθηκευτικός χώρος στα δύο
                                                              μοντέλα, επαρκεί για ένα Full face κράνος και
        νουν¨ και έξω από αυτό. Μπορεί η αυτονομία του  συνδυάζεται με ντουλαπάκι στην ποδιά.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     94
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99