Page 94 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 94
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Ανοίγοντας το γκάζι έρχεσαι αντιμέτωπος με CE-04 να το περιορίζει προφανώς σε πιο κοντι-
κάτι πρωτόγνωρο. Φυσικά δεν αναφερόμαστε νές διαδρομές, όμως δεν θα πει όχι αν σε αυτές
στο TMAX και στον εθιστικό ήχο του δικύλιν- περιλαμβάνονται και στροφές. Εκεί το χαμηλό κέ-
δρου, αλλά στο CE-04. Οδηγώντας το scooter της ντρο βάρους και η σωστή λειτουργία των αναρ-
BMW νιώθεις ότι τα πάντα έχουν μπει σε αθόρυ- τήσεων συμβάλλουν στο να είναι ευχάριστο, αρ-
βη λειτουργία. Η ηρεμία που προσφέρει ο ηλε- κεί να μην ζητάς υπερβολές. Τα 231 κιλά και το
κτροκινητήρας είναι ένας από τους λόγους που μακρύ μεταξόνιο δίνουν μια βαριά αίσθηση που
ο ηλεκτρισμός έχει φανατικούς θαυμαστές αλλά σε προδιαθέτει περισσότερο για ήρεμη οδήγηση,
παράλληλα και εχθρούς. Στην πράξη πάντως αυ- σε αντίθεση με το TMAX που μπορεί να ακολου-
τή η ησυχία γίνεται γρήγορα συνήθειο και το κα- θήσει οποιοδήποτε ρυθμό του επιβάλλεις με χά-
ταλαβαίνεις όταν αρχίσει να σου λείπει στις χαλα- ρη σπορ μοτοσυκλέτας. Ευέλικτο αλλά παράλλη-
ρές βόλτες. Αντίθετα, η απόκριση στο γκάζι δεν λα σταθερό σε κάθε ταχύτητα και κλίση, το TMAX
χρειάζεται καμία απολύτως συνήθεια αφού οι κι- στην τελευταία του γενιά αποδεικνύει ότι η φήμη
νήσεις του δεξιού καρπού μεταφέρονται με από- του δεν χτίστηκε τυχαία και απέναντι στα πλεο-
λυτη ακρίβεια, χωρίς τα απότομα ξεσπάσματα νεκτήματα του ηλεκτρισμού, αντιπαραβάλλει την
που μπορεί κανείς να συναντήσει σε υποδεέστε- ικανότητά του να αντεπεξέρχεται το ίδιο καλά σε
ρα ηλεκτρικά μοντέλα. Η δύναμη έρχεται γραμμι- διαφορετικές απαιτήσεις.
κά και αν το παρακάνεις το traction control ανα-
λαμβάνει για την πρόσφυση του πίσω τροχού,
λειτουργώντας εξαιρετικά όπως και στο TMAX.
Και όσο εντυπωσιακός είναι ο τρόπος που επι-
ταχύνει το CE-04 χωρίς να ακούγεται, αλλά τό-
σο είναι και ο τρόπος που φρενάρει, αφού με-
τά από μερικά χιλιόμετρα μαζί του θα μάθεις να
σταματάς χωρίς να αγγίζεις καν τα φρένα! Υπεύ-
θυνο για αυτό είναι το σύστημα ανάκτησης ενέρ-
γειας το οποίο μέσα στην πόλη μπορεί να αυξή-
σει σημαντικά και την αυτονομία, με αποτέλεσμα
να εξοικειώνεσαι με έναν νέο και οικονομικότε-
ρο τρόπο οδήγησης που μειώνει σημαντικά και
τη φθορά των φρένων. Φυσικά όταν χρειαστείς
τα παραδοσιακά φρένα είναι εκεί, με το CE-04
να χρειάζεται 43,8 μέτρα για 100-0 χλμ/ώρα. Στο
TMAX τα πράγματα είναι πιο απλά. Το μόνο που
έχεις να κάνεις είναι να πιέσεις τις μανέτες αφή-
νοντας τις τετραπίστονες δαγκάνες να κάνουν τη
δουλειά τους πετυχαίνοντας μια εξαιρετική επί-
δοση με 40,5 μέτρα για το 100-0 χλμ/ώρα.
Φυσικά τα mega scooter δεν χαρακτηρίζονται
μόνο για τις ικανότητές τους στο αστικό περιβάλ-
λον αλλά και για την ευκολία με την οποία ¨βγαί- Παρόμοιος ο αποθηκευτικός χώρος στα δύο
μοντέλα, επαρκεί για ένα Full face κράνος και
νουν¨ και έξω από αυτό. Μπορεί η αυτονομία του συνδυάζεται με ντουλαπάκι στην ποδιά.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 94