Page 93 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 93
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
το CE-04) καθώς και σύστημα ελέγχου πρόσφυ- χρόνο ανεφοδιασμού, καθώς το CE-04 χρειάζε-
σης. ται 4,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε οικιακή
Στον τομέα των επιδόσεων έρχεται η πρώτη έκ- πρίζα ή 3,5 ώρες για να φτάσει στο 80%. Με το
πληξη, καθώς ένα ηλεκτρικό μπορεί πλέον να προαιρετικό καλώδιο Mode 3 μπορείς να φορτί-
κοντράρει στα φανάρια ένα από τα γρηγορότερα σεις και σε δημόσιο σταθμό φόρτισης, ενώ με τον
scooter. Tο CE-04 είναι το γρηγορότερο ηλεκτρι- προαιρετικό φορτιστή (6,9kW αντί για 2,3kW) ο
κό scooter που έχουμε μετρήσει, καθώς μέχρι χρόνος για την πλήρη φόρτιση μειώνεται στη 1
τα 120χλμ/ώρα που είναι η ηλεκτρονικά περιορι- ώρα και 40 λεπτά, εφόσον βέβαια αυτή γίνεται σε
σμένη τελική του, στέκεται δίπλα στο TMAX, βγαί- wallbox ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης.
νοντας μάλιστα και μπροστά του μέχρι τα πρώτα Οδηγώντας
80χλμ/ώρα. Για το 0-100 χλμ/ώρα το BMW χρειά- Παρά το μέγεθός τους, τα δύο μοντέλα αισθά-
ζεται 7 δλ. και για τη ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα 4,8 νονται ιδιαίτερα άνετα στο αστικό περιβάλλον, με
δλ., την ώρα που το ΤΜΑΧ χρειάζεται 6,8 δλ. και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να βοηθά στις επι-
4,2 δλ. αντίστοιχα. Φυσικά το TMAX δεν σταμα- τόπιες μανούβρες και την ποιότητα κύλισης να
τά στα 120χλμ/ώρα, αλλά συνεχίζει μέχρι το κο- εντυπωσιάζει για τα δεδομένα των scooter. Απο-
ντέρ του να ξεπεράσει τα 170 χλμ/ώρα, κάτι που λαμβάνεις λοιπόν τις καθημερινές μετακινήσεις,
του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα έξω από το αστι- με το TMAX να αποσβένει καλύτερα τις κακοτε-
κό περιβάλλον. Όμως τα μοντέλα της συγκεκρι- χνίες του οδοστρώματος, οι οποίες σε αντίθεση
μένης κατηγορίας στις περισσότερες περιπτώσεις με το CE-04 φιλτράρονται και από το αφρώδες
θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους της σέλας.
στην πόλη και εκεί το CE-04 παίρνει το αίμα του
πίσω, όχι μόνο με την αθόρυβη-χωρίς ίχνος κρα-
δασμού λειτουργία του αλλά και με το ελάχιστο
κόστος χρήσης.
Αν υποθέσουμε ότι κάποιος διανύει περίπου
10.000 χλμ/έτος, το κέρδος που θα έχει οδηγώ-
ντας το CE-04 κάθε χρόνο ανέρχεται κοντά στα
1.000 ευρώ μόνο από τη βενζίνη, χωρίς να προ-
σθέτουμε το εξίσου σημαντικό κέρδος από τα
service (Για τα 4 πρώτα χρόνια το service του CE-
04 κοστίζει μόλις 370 ευρώ). Φυσικά όσο περισ-
σότερα είναι τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τόσο με-
γαλώνει η διαφορά υπέρ του BMW, αφού με μέση
κατανάλωση 8 kWh/100χλμ και μέση τιμή κιλο-
βατώρας αυτή τη στιγμή στα 0,17 λεπτά (με την
επιδότηση), χρειάζεσαι μόλις 1,36 ευρώ/100χλμ.
σε σχέση με τα 10+ ευρώ /100 χλμ που χρειάζε-
σαι με το TMAX το οποίο έχει μέση κατανάλωση
5,3λτ/100 χλμ. Φυσικά το TMAX χάρη στο ρεζερ- Σε αυτοκινητιστικά μονοπάτια με εντυπωσιακές
βουάρ 15 λίτρων υπερέχει στο θέμα της αυτο- TFT οθόνες 10,25 και 7 ιντσών για το CE-04 και το
νομίας (η μέση αυτονομία του CE-04 κατά τη δι- TMAX αντίστοιχα. Το BMW κλέβει τις εντυπώσεις
με το μέγεθος και με τη δυνατότητα διαιρούμενης
άρκεια της δοκιμής ήταν 110χλμ) όπως και στον προβολής.
93 Eπιστροφή στα περιεχόμενα