Page 93 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2022
P. 93

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ



        το CE-04) καθώς και σύστημα ελέγχου πρόσφυ- χρόνο ανεφοδιασμού, καθώς το CE-04 χρειάζε-
        σης.                                                  ται 4,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε οικιακή
          Στον τομέα των επιδόσεων έρχεται η πρώτη έκ- πρίζα ή 3,5 ώρες για να φτάσει στο 80%. Με το
        πληξη,  καθώς  ένα  ηλεκτρικό  μπορεί  πλέον  να  προαιρετικό καλώδιο Mode 3 μπορείς να φορτί-
        κοντράρει στα φανάρια ένα από τα γρηγορότερα  σεις και σε δημόσιο σταθμό φόρτισης, ενώ με τον
        scooter. Tο CE-04 είναι το γρηγορότερο ηλεκτρι- προαιρετικό φορτιστή (6,9kW αντί για 2,3kW) ο
        κό  scooter  που  έχουμε  μετρήσει,  καθώς  μέχρι  χρόνος για την πλήρη φόρτιση μειώνεται στη 1
        τα 120χλμ/ώρα που είναι η ηλεκτρονικά περιορι- ώρα και 40 λεπτά, εφόσον βέβαια αυτή γίνεται σε

        σμένη τελική του, στέκεται δίπλα στο TMAX, βγαί- wallbox ή σε δημόσιο σταθμό φόρτισης.
        νοντας μάλιστα και μπροστά του μέχρι τα πρώτα          Οδηγώντας
        80χλμ/ώρα. Για το 0-100 χλμ/ώρα το BMW χρειά-          Παρά το μέγεθός τους, τα δύο μοντέλα αισθά-
        ζεται 7 δλ. και για τη ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα 4,8  νονται ιδιαίτερα άνετα στο αστικό περιβάλλον, με
        δλ., την ώρα που το ΤΜΑΧ χρειάζεται 6,8 δλ. και  το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού να βοηθά στις επι-
        4,2 δλ. αντίστοιχα. Φυσικά το TMAX δεν σταμα- τόπιες  μανούβρες  και  την  ποιότητα  κύλισης  να
        τά στα 120χλμ/ώρα, αλλά συνεχίζει μέχρι το κο- εντυπωσιάζει για τα δεδομένα των scooter. Απο-

        ντέρ του να ξεπεράσει τα 170 χλμ/ώρα, κάτι που  λαμβάνεις λοιπόν τις καθημερινές μετακινήσεις,
        του δίνει μεγάλο πλεονέκτημα έξω από το αστι- με το TMAX να αποσβένει καλύτερα τις κακοτε-
        κό περιβάλλον. Όμως τα μοντέλα της συγκεκρι- χνίες του οδοστρώματος, οι οποίες σε αντίθεση
        μένης κατηγορίας στις περισσότερες περιπτώσεις  με  το  CE-04  φιλτράρονται  και  από  το  αφρώδες
        θα περάσουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους  της σέλας.
        στην πόλη και εκεί το CE-04 παίρνει το αίμα του
        πίσω, όχι μόνο με την αθόρυβη-χωρίς ίχνος κρα-
        δασμού λειτουργία του αλλά και με το ελάχιστο
        κόστος χρήσης.

          Αν  υποθέσουμε  ότι  κάποιος  διανύει  περίπου
        10.000 χλμ/έτος, το κέρδος που θα έχει οδηγώ-
        ντας το CE-04 κάθε χρόνο ανέρχεται κοντά στα
        1.000 ευρώ μόνο από τη βενζίνη, χωρίς να προ-
        σθέτουμε  το  εξίσου  σημαντικό  κέρδος  από  τα
        service (Για τα 4 πρώτα  χρόνια το service του CE-
        04 κοστίζει μόλις 370 ευρώ). Φυσικά όσο περισ-

        σότερα είναι τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τόσο με-
        γαλώνει η διαφορά υπέρ του BMW, αφού με μέση
        κατανάλωση 8 kWh/100χλμ και μέση τιμή κιλο-
        βατώρας αυτή τη στιγμή στα 0,17 λεπτά (με την
        επιδότηση), χρειάζεσαι μόλις 1,36 ευρώ/100χλμ.
        σε σχέση με τα 10+ ευρώ /100 χλμ που χρειάζε-
        σαι με το TMAX το οποίο έχει μέση κατανάλωση
        5,3λτ/100 χλμ. Φυσικά το TMAX χάρη στο ρεζερ-         Σε αυτοκινητιστικά μονοπάτια με εντυπωσιακές
        βουάρ  15  λίτρων  υπερέχει  στο  θέμα  της  αυτο-    TFT οθόνες 10,25 και 7 ιντσών για το CE-04 και το
        νομίας (η μέση αυτονομία του CE-04 κατά τη δι-        TMAX αντίστοιχα. Το BMW κλέβει τις εντυπώσεις
                                                              με το μέγεθος και με τη δυνατότητα διαιρούμενης
        άρκεια της δοκιμής ήταν 110χλμ) όπως και στον  προβολής.

                                               93   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98