Page 73 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 73

TEST        Daytona
                                                         350 T2
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        ση της επιφάνειας του κεντρικού ψυγείου και το  σαι  άνετα,  γρήγορα  και  με  λογική  κατανάλωση,
        μεγαλύτερης διαμέτρου βεντιλατέρ. Μεγαλύτερο  ενώ το στροφάρισμα ψηλά στα κόκκινα θα ξεκλει-
        είναι επίσης και το φιλτροκούτι, κατά 30% σε σύ- δώσει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη με αντίκτυ-
        γκριση με του 310, ενώ η νέα σύνδεσή του, προ- πο τιμές πάνω από τα 4,6 λίτρα της μέσης κατανά-
        σφέρει βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές.  λωσης,  αλλά και κραδασμούς οι οποίοι θα γίνουν
        Το 350 Τ2 διαθέτει επίσης μονόδρομο και υποβο- περισσότερο  αισθητοί  μετά  τα  130  χλμ./ώρα.  Η
        ηθούμενο συμπλέκτη για πιο προβλέψιμη συμπε- όρθια θέση οδήγησης με το ψηλά τοποθετημένο
        ριφορά σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλεί- φαρδύ τιμόνι  προσφέρει το κατάλληλο περιβάλ-

        σιμο του γκαζιού, και πιο ελαφριά αίσθηση στη  λον για εύκολες και άνετες μεταβάσεις, ανεξάρτη-
        μανέτα του συμπλέκτη.                                 τα από το πεδίο χρήσης. Μέσα στην πόλη το 350
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρένα                        Τ2 τα πηγαίνει περίφημα. Ευέλικτο με σωστό ζύ-
          Το  ατσάλινο  πλαίσιο  σωληνωτής  διάταξης  σε  γισμα, παραμένει ασφαλές στις απότομες εναλλα-
        συνδυασμό  με  το  αλουμινένιο  ψαλίδι  επιτυγχά- γές κατεύθυνσης και καταφέρνει να ελιχθεί χωρίς
        νουν την απαιτούμενη ακαμψία διατηρώντας πα- πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Παράλληλα,
        ράλληλα  το  βάρος  σε  χαμηλά  επίπεδα.  Από  τις  ο μαλακός συμπλέκτης κρατάει το χέρι ξεκούρα-

        σημαντικότερες  βελτιώσεις  που  έχει  δεχθεί  το  στο  στα  συνεχή  ανεβοκατεβάσματα  ταχυτήτων,
        νέο 350 Τ2, είναι οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις  ενώ  η  βελτιωμένη  απαγωγή  θερμότητας  από  το
        με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορ- μοτέρ είναι ευεργετική μέσα στην κίνηση και ιδι-
        τισέρ μεγαλύτερου εμβόλου, αμφότερα με μεγα- αίτερα τις ζεστές μέρες. Εκτός των τειχών της πό-
        λύτερες διαδρομές και νέο set-up ρυθμίσεων για  λης, το 350 ταξιδεύει  ξεκούραστα με ταχύτητες
        βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά.  Η προσθή- στα 120-130χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή
        κη  των  φρένων  από  την  J.Juan-μέλος  του  ομί- θέση να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα. Οι
        λου της Brembo-με μεγαλύτερης διαμέτρου δί- νέες αναρτήσεις προσφέρουν μεγαλύτερη σταθε-
        σκους 320χιλ.μπροστά και 265 πίσω καθώς και  ρότητα και ακρίβεια, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο
        το δικάναλο ABS της Bosch, ανεβάζουν το επί- και στις στριφτερές διαδρομές. Η σφιχτή ρύθμιση

        πεδο  ασφάλειας.  Οι  τροχοί  είναι  ακτινωτοί  19  τους έχει βελτιώσει την πρόσφυση και κρατάει βι-
        ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τυλίγο-
        νται με tubeless ελαστικά διαμέτρου 110/80-19
        και 160/60-17 αντίστοιχα.
          Στο δρόμο
          Η ξεκάθαρη πρόθεση του νέου 350 Τ2 να εξυ-

        πηρετήσει  διαφορετικούς  σκοπούς  και  στόχους
        χωρίς  να  υπολείπεται  σε  αποτελεσματικότητα,
        επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση του μεγα-
        λύτερου κινητήρα και των νέων περιφερειακών.
        Πράγματι,  το  350αρι  μοτέρ  ταιριάζει  γάντι  στον
        πολλαπλό ρόλο του Τ2 εντός και εκτός δρόμου.
        Η διαφορά στην ισχύ είναι άμεσα αντιληπτή από
        τις  χαμηλές  στροφές,  με  γεμάτη  και  μεστή  από- Ή τεχνολογία keyless νέας γενιάς GEN 2.5
        δοση ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο          αναλαμβάνει το ηλεκτρικό κλείδωμα του
        6αρι κιβώτιο. Με την ωφέλιμη περιοχή να βρίσκε-       κεντρικού διακόπτη, της σέλας και της τάπας του
                                                              ρεζερβουάρ, τα οποία ξεκλειδώνουν με την χρήση
        ται κοντά στις μεσαίες στροφές, μπορείς να κινεί- πλήκτρων στο τιμόνι.

                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78