Page 73 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 73
TEST Daytona
350 T2
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ση της επιφάνειας του κεντρικού ψυγείου και το σαι άνετα, γρήγορα και με λογική κατανάλωση,
μεγαλύτερης διαμέτρου βεντιλατέρ. Μεγαλύτερο ενώ το στροφάρισμα ψηλά στα κόκκινα θα ξεκλει-
είναι επίσης και το φιλτροκούτι, κατά 30% σε σύ- δώσει όλη τη διαθέσιμη ιπποδύναμη με αντίκτυ-
γκριση με του 310, ενώ η νέα σύνδεσή του, προ- πο τιμές πάνω από τα 4,6 λίτρα της μέσης κατανά-
σφέρει βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές. λωσης, αλλά και κραδασμούς οι οποίοι θα γίνουν
Το 350 Τ2 διαθέτει επίσης μονόδρομο και υποβο- περισσότερο αισθητοί μετά τα 130 χλμ./ώρα. Η
ηθούμενο συμπλέκτη για πιο προβλέψιμη συμπε- όρθια θέση οδήγησης με το ψηλά τοποθετημένο
ριφορά σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλεί- φαρδύ τιμόνι προσφέρει το κατάλληλο περιβάλ-
σιμο του γκαζιού, και πιο ελαφριά αίσθηση στη λον για εύκολες και άνετες μεταβάσεις, ανεξάρτη-
μανέτα του συμπλέκτη. τα από το πεδίο χρήσης. Μέσα στην πόλη το 350
Πλαίσιο – Άναρτήσεις - Φρένα Τ2 τα πηγαίνει περίφημα. Ευέλικτο με σωστό ζύ-
Το ατσάλινο πλαίσιο σωληνωτής διάταξης σε γισμα, παραμένει ασφαλές στις απότομες εναλλα-
συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι επιτυγχά- γές κατεύθυνσης και καταφέρνει να ελιχθεί χωρίς
νουν την απαιτούμενη ακαμψία διατηρώντας πα- πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Παράλληλα,
ράλληλα το βάρος σε χαμηλά επίπεδα. Από τις ο μαλακός συμπλέκτης κρατάει το χέρι ξεκούρα-
σημαντικότερες βελτιώσεις που έχει δεχθεί το στο στα συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων,
νέο 350 Τ2, είναι οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις ενώ η βελτιωμένη απαγωγή θερμότητας από το
με ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ. και μονό αμορ- μοτέρ είναι ευεργετική μέσα στην κίνηση και ιδι-
τισέρ μεγαλύτερου εμβόλου, αμφότερα με μεγα- αίτερα τις ζεστές μέρες. Εκτός των τειχών της πό-
λύτερες διαδρομές και νέο set-up ρυθμίσεων για λης, το 350 ταξιδεύει ξεκούραστα με ταχύτητες
βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά. Η προσθή- στα 120-130χλμ./ώρα και την ζελατίνα στην ψηλή
κη των φρένων από την J.Juan-μέλος του ομί- θέση να προστατεύει επαρκώς από τον αέρα. Οι
λου της Brembo-με μεγαλύτερης διαμέτρου δί- νέες αναρτήσεις προσφέρουν μεγαλύτερη σταθε-
σκους 320χιλ.μπροστά και 265 πίσω καθώς και ρότητα και ακρίβεια, τόσο στον ανοιχτό δρόμο όσο
το δικάναλο ABS της Bosch, ανεβάζουν το επί- και στις στριφτερές διαδρομές. Η σφιχτή ρύθμιση
πεδο ασφάλειας. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί 19 τους έχει βελτιώσει την πρόσφυση και κρατάει βι-
ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και τυλίγο-
νται με tubeless ελαστικά διαμέτρου 110/80-19
και 160/60-17 αντίστοιχα.
Στο δρόμο
Η ξεκάθαρη πρόθεση του νέου 350 Τ2 να εξυ-
πηρετήσει διαφορετικούς σκοπούς και στόχους
χωρίς να υπολείπεται σε αποτελεσματικότητα,
επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση του μεγα-
λύτερου κινητήρα και των νέων περιφερειακών.
Πράγματι, το 350αρι μοτέρ ταιριάζει γάντι στον
πολλαπλό ρόλο του Τ2 εντός και εκτός δρόμου.
Η διαφορά στην ισχύ είναι άμεσα αντιληπτή από
τις χαμηλές στροφές, με γεμάτη και μεστή από- Ή τεχνολογία keyless νέας γενιάς GEN 2.5
δοση ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο αναλαμβάνει το ηλεκτρικό κλείδωμα του
6αρι κιβώτιο. Με την ωφέλιμη περιοχή να βρίσκε- κεντρικού διακόπτη, της σέλας και της τάπας του
ρεζερβουάρ, τα οποία ξεκλειδώνουν με την χρήση
ται κοντά στις μεσαίες στροφές, μπορείς να κινεί- πλήκτρων στο τιμόνι.
73 Eπιστροφή στα περιεχόμενα