Page 72 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 72

TEST        Daytona
                                                        350 T2
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ













































        ση πλήκτρων στο τιμόνι- ενώ και το τιμόνι κλει- για τοποθέτηση top box.
        δώνει ηλεκτρικά για μεγαλύτερη        Εξοπλισμός - τιμή                  Κινητήρας
        ασφάλεια.  Ο  περιπετειώδης  χα-                                         Στο επίκεντρο του νέου Τ2 βρί-

        ρακτήρας υπογραμμίζεται από τα        ABS / Ρυθμ.                l/8   σκεται ο ολοκαίνουργιος τετρά-
                                              Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                         8/8
        προστατευτικά κάγκελα από σω-         Στροφόμετρο                  l   χρονος,  μονοκύλινδρος,  υγρό-
        λήνες ατσαλιού διαμέτρου 29 χι-       Immobilizer                  l   ψυκτος κινητήρας των 348 κ.εκ.,
                                              Yπολογιστής ταξιδιού
        λιοστών  για  ανώδυνες  πτώσεις,      Μερικός χιλιομετρητής        l   με  δύο  εκκεντροφόρους  επικε-
                                                                           l
        τις  προστατευτικές  χούφτες  χε-     Ένδειξη βενζίνης             l   φαλής  και  λίπανση  υγρού  κάρ-
        ριών με ενίσχυση αλουμινίου και       Δείκτης θερμοκρασίας         l   τερ, ο οποίος αποδίδει 39,5 ίπ-
                                              Θερμοκρασία περιβάλλοντος
                                                                           8
        τη  σχάρα  –  προέκταση  φτερού       Ζελατίνα / Ρυθμ.          l/l    πους  στις  9.500σαλ.  και  3,3
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   kg-m ροπής στις 7.500σαλ. αντί-
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               8   στοιχα.  Το  σύστημα  ηλεκτρονι-
                                              Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    κού ψεκασμού όπως και η ECU
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π    8/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     προέρχεται από την Bosch, προ-
                                                -: δε διατίθεται               σφέροντας δύο χαρτογραφήσεις
                                                                               (Eco-Sport), ενώ η νέα μέθοδος
                                                              χύτευσης του κυλίνδρου έχει ως αποτέλεσμα τα
                                                              λεπτότερα τοιχώματα και την αύξηση των διόδων
                                                              ψυκτικού  για  καλύτερη  απαγωγή  της  θερμότη-
              PHOTO GALLERY                                   τας.    Στο  συγκεκριμένο  τομέα  συμβάλλει  και  η
                                                              προσθήκη του ψυγείου λαδιού μαζί με την αύξη-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77