Page 78 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 78
TEST Malaguti
Mission 200
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά από ένα ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο που τα πη-
Κινητήρας* Eπιδόσεις γαίνει περίφημα στη διαχείριση των δυνάμεων και
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 4,6 των ταχυτήτων που μπορεί να αναπτύξει το scooter.
Κυβισμός (κ.εκ.) 181 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,9
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α 40-80 χλμ./ώρα Σον τομέα των αναρτήσεων, το Mission κάνει τη δι-
Συμπίεση (:1) Δ.Α με 4η (δλ.) 8,5 αφορά καθώς μπορεί να έχουμε συμβατικό τηλε-
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 17,3 / 8.000 Απόσταση ακινητοποίησης
Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 1,58 / 7.750 80-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 29,7 σκοπικό πιρούνι εμπρός, αλλά πίσω υπάρχει μονό
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός αμορτισέρ αντί για δυο, όπως συνηθίζεται, το οποίο
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,1 εδράζεται χωρίς μοχλικό στη δεξιά πλευρά του ψα-
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120 λιδιού. Αυτό όπως διαπιστώσαμε στην πράξη έχει
Στην ποδιά έχουμε θύρα USB, αλλά δεν υπάρχει θετικό αντίκτυπο στην άνεση και την οδική συμπε-
κάποιο ντουλαπάκι ή ανοιχτός χώρος, καθώς εκεί ριφορά. Για την πέδηση φροντίζει ένας δίσκος δι-
έχει τοποθετηθεί η τάπα του ρεζερβουάρ κάνοντας αμέτρου 267 χιλιοστών με δαγκάνα δυο εμβόλων
πιο εύκολο τον ανεφοδιασμό. Η τοποθέτηση του δι- εμπρός και ένας 220 χιλιοστών με δαγκάνα 1 εμ-
ακόπτη των αλάρμ δίπλα από την κεντρική κλειδα- βόλου πίσω με το δικάναλο ABS να είναι στάνταρ.
ριά δεν είναι πολύ πρακτική, καθώς σε αναγκάζει Οι όμορφης σχεδίασης τροχοί των 13 ιντσών φο-
να αφήσεις το δεξί χέρι από το τιμόνι (και άρα να ρούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-13 και 130/70-
αφήσεις το γκάζι). 13, ενώ το βάρος του Mission ανακοινώνεται στα
Κινητήρας 156 κιλά γεμάτο.
Ο υδρόψυκτος κινητήρας των 181 κυβικών είναι χω- Στο δρόμο
ρίς αμφιβολία ένα από τα δυνατά χαρτιά του Mission, Το νέο scooter της Malaguti σε κερδίζει αρχικά με
καθώς με 17,5 ίππους είναι ένας από τους ισχυρότε- την εμφάνισή του αφού οι γραμμές και η διχρωμία
ρους της κατηγορίας. Η τροφοδοσία του γίνεται φυ- αποπνέουν μια έντονα σπορ αύρα. Ανεβαίνοντας
σικά με ηλεκτρονικό ψεκασμό και οι ανάγκες του σε στη σέλα του αντιλαμβάνεσαι τη διαφορετικότητα
καύσιμο κρίνονται άκρως ικανοποιητικές δεδομένης της κατασκευής, καθώς είναι στενή για τα δεδομένα
της ιπποδύναμης, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκι- της κατηγορίας και κάθεσαι σχετικά ψηλά. Ο χρό-
μής μας μετρήσαμε 3,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυ- νος προσαρμογής είναι σύντομος και αυτό που σου
τό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7 λίτρων δί- μένει τελικά είναι το μαλακό αφρώδες και η συνολι-
νει αυτονομία πάνω από 200 χιλιόμετρα. Σε επίπεδο κή άνεση που προσφέρει. Τα 810 χιλιοστά που απέ-
επιδόσεων αξίζει να αναφέρουμε ότι τα πρώτα 80 χι- χει από το έδαφος σε συνδυασμό με το σχήμα της
λιόμετρα από στάση έρχονται σε 11,9 δευτερόλεπτα, επιτρέπουν στα πόδια να πατούν με ασφάλεια στο
ενώ 8,5 απαιτούνται για το 40 – 80, νούμερα που το έδαφος στοιχείο που θα διευκολύνει τον αναβάτη
κατατάσσουν στο μέ- στις μανούβρες. Από τα πρώτα μέτρα σε εντυπωσι-
σο όρο της κατη- άζει η ευελιξία και η ευκολία με την οποία αλλάζει
γορίας. κατεύθυνση, που σου επιτρέπουν να ελίσσεσαι σαν
Πλαίσιο αίλουρος ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα
– αναρ- κερδίζοντας χρόνο σε κάθε μετακίνηση.
τήσεις – Το επίπεδο κραδασμών που παράγει ο κινητή-
φρένα ρας παραμένει σε χαμηλά επίπεδα και ποτέ δεν
Τ ο θα γίνουν ενοχλητικοί. Επιταχύνει πρόθυμα σε κά-
Mission θε άνοιγμα του γκαζιού και νιώθεις ένα μικρό σκα-
PHOTO GALLERY 200 έχει λοπάτι μετά τις 6.000 στροφές με τον κινητήρα να
κτιστεί γύρω ανεβάζει αδιάκοπα στροφές μέχρι τα κόκκινα. Η με-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 78