Page 39 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 39
ΑΠΟΣΤΟΛΗ
και μπεκ καυσίμου, μπουζί ιριδίου και την πιο εξε- τις GTS, υπάρχει σύστημα ABS, με νέο εγκέφαλο
λιγμένη κεντρική μονάδα ελέγχου της Magneti υψηλότερης απόδοσης της Bosch.
Marelli. Και για τους δύο κινητήρες, υπάρχει σύστη- Στο δρόμο
μα αντι-σπιν του πίσω τροχού ASR, με δυνατότητα Ποιο θα μπορούσε να είναι καλύτερο μέρος, για
απενεργοποίησης. την παρουσίαση μιας νέας Vespa, από την «αιώ-
To πλαίσιο «Vespone» της GTS αποτελεί μια αυ- νια πόλη», την Ρώμη; Μάλλον κανένα! Όμως η δια-
τοφερόμενη κατασκευή, εξολοκλήρου από ατσάλι, δρομή που έχουν χαράξει οι άνθρωποι της Piaggio
ενώ σημαντικές αλλαγές αφορούν την εμπρόσθια για μας, δεν περιλαμβάνει μόνο οδηγικό tour μέσα
ανάρτηση. Η γεωμετρία της έχει αλλάξει, ενώ έχει στην πόλη, αλλά και μια εκδρομή στην λίμνη Lago
προστεθεί ένας ακόμα βραχίονας για μεγαλύτερη di Bracciano, που αποτελεί μία συνήθη Κυριακά-
ακαμψία και καλύτερη λειτουργία σε βάθος χρό- τικη απόδραση για τους κατοίκους της πρωτεύου-
νου. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιούνται δύο αμορ- σας. Η οδηγική παρουσίαση ξεκίνησε στην σέλα μί-
τισέρ ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση των ελατηρί- ας 125άρας GTS, μέσα στο κέντρο της Ρώμης. Η
ων. Στα φρένα, οι δαγκάνες των δίσκων εμπρός και εμβληματική πόλη αποτελεί ονειρεμένο προορισμό
πίσω αλλάζουν, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου για εκατομμύρια ανθρώπους και όχι άδικα, όμως
είναι νέα, από την Brembo. Στο προηγούμενο μο- οδηγώντας στο εσωτερικό της έρχεσαι αντιμέτωπος
ντέλο, μας είχε απασχολήσει η μέτρια αίσθηση στις με ένα εκτεταμένο… κυκλοφοριακό κομφούζιο!
μανέτες, κάτι που όπως θα δούμε παρακάτω, τώρα Συνθήκες στις οποίες δεν θα ιδρώσει το αυτί της
βελτιώθηκε, μαζί με την λειτουργία του συστήμα- Vespa GTS: Με εξαιρετικό ζύγισμα εν στάσει αλ-
τος σε εντονότερους ρυθμούς οδήγησης. Σε όλες λά και εν κινήσει, θεαματική ευελιξία και πραγματι-
39 Eπιστροφή στα περιεχόμενα