Page 38 - net.mototriti.gr 01 Νοεμβρίου 2022
P. 38

ΑΠΟΣΤΟΛΗ





















































        άλλα αντικείμενα, αλλά εξακολουθεί να μην χωρά-        Κινητήρες-περιφερειακά
        ει τα μεγαλύτερα jet και τα full-face κράνη. Στην έκ-  Οι κινητήριες μονάδες i-Get 125 και HPE 300 κά-
        δοση SuperTech ο χώρος φέρει και μοκέτα, ενώ εί- νουν και πάλι την εμφάνιση τους. O κινητήρας των
        ναι και φωτιζόμενος – κάτι που θα ήταν εύκολο και  125 κυβικών είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα μοτέρ
        επιθυμητό  να τοποθετηθεί και στις άλλες εκδόσεις. της κατηγορίας του, αποδίδοντας 13,8 ίππους και
          Οι αλλαγές συνεχίζονται με νέα όργανα, σχεδι- ροπή που φτάνει τα 1,2 Kgm. Είναι 4βάλβιδος και
        ασμένα για καλύτερη χρήση του συστήματος συν- φέρει το σύστημα Start-Stop της Piaggio, ονόματι
        δεσιμότητας με κινητό «Vespa MIA», διαθέσιμο για  RISS. Δεν υπάρχει παραδοσιακή μίζα, η οποία αντι-

        όλες τις εκδόσεις. Το αναλογικό ταχύμετρο παραμέ- καθίσταται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια το-
        νει, αλλά η οθόνη 3 ιντσών που το συνοδεύει είναι  ποθετημένο απευθείας στο στροφαλοφόρο. Εν στά-
        νέα, τεχνολογίας LCD: μπορεί να απεικονίσει πλη- σει, ο κινητήρας σβήνει και ενεργοποιείται άμεσα
        θώρα ενδείξεων, από τον υπολογιστή ταξιδιού και  με το άνοιγμα του γκαζιού. Ο κινητήρας των 300
        το κινητό τηλέφωνο σας. Εξαίρεση και εδώ αποτε- κυβικών είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί
        λεί η SuperTech, που εξοπλίζεται με έγχρωμη TFT  ποτέ σε Vespa, αγγίζοντας τους 23,8 ίππους και τα
        οθόνη 4,3 ιντσών και δυνατότητα εμφάνισης ακόμα  2,7 kgm ροπής. Οι αλλαγές στο εσωτερικό του είναι
        και GPS πλοήγησης! Το νέο σύστημα keyless, αντι- αρκετές: Ενδεικτικά αναφέρουμε νέα τμήματα στο
        καθιστά πλήρως το παραδοσιακό κλειδί και είναι δι- σύστημα κίνησης βαλβίδων και νέα ελατήρια τους,

        αθέσιμο ως βασικός εξοπλισμός.                        νέο προφίλ εκκεντροφόρου, νέο αυλό εισαγωγής
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     38
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43