Page 503 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 503

SUPER SOCO CPX


        βάτη να κάνει όπισθεν όταν χρειαστεί να απεμπλα-         ΤΕΧΝΙΚΑ
        κεί από δύσκολες καταστάσεις. Παρά το γεγονός            ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        ότι είναι τοποθετημένος στον πίσω τροχό, ο κινη-
        τήρας δεν εμποδίζει την αφαίρεση του τροχού. Η           Τύπος                     Ηλεκτροκινητήρας
                                                                                                     4800 W
                                                                 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
        ζάντα αφαιρείται πανεύκολα – μέσω ενός έξυπνου          Κινητήρας  Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)            17,4
        συστήματος – μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, κι έτσι        Μπαταρία 2 μπαταρίες LITHIUM αποσπώμενες
                                                                                                     60V 45A

        για πρώτη φορά σε σκούτερ η αλλαγή ελαστικού γί-         Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                90
        νεται παιχνίδι.
          Πλαίσιο – Αναρτήσεις - Φρένα                           Τύπος                    Ατσάλινο σωληνωτό
          Το CPX είναι δομημένο γύρω από ένα ατσάλινο            Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        σωληνωτό πλαίσιο το οποίο καταλήγει σε ένα μονό-        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ, ΠΕ
        μπρατσο ψαλίδι. Μπροστά υπάρχει ένα τηλεσκοπι-           Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        κό πιρούνι 31 χιλιοστών και πίσω μονό αμορτισέρ,         Φρένα Ε (χλστ.)              Δ/240, 1Ε, CBS
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                              Δ/180, 1Ε, CBS
        τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά με δυνατότη-
        τα ρύθμισης της προφόρτισης ελατηρίου. Τα φρένα         Ελαστικά    Ελαστικό Ε            100/80-16’’
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                  110/80-14’’
        του CPΧ αποτελούνται από δισκόφρενο διαμέτρου
        240 χιλιοστών μπροστά και 180 χιλιοστών πίσω, και
        φέρουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS για  οδήγησης, ιδανική για μεγάλες αποστάσεις. H ελα-
        μεγαλύτερη ασφάλεια. Για λόγους άνεσης και στα- φριά αίσθηση που αποκομίζεις ακόμα και με ακινη-
        θερότητας υπάρχει μπροστά 16άρης τροχός, ενώ  τοποιημένο το scooter, συνεχίζεται και όταν ανοί-
        πίσω συναντάμε έναν τροχό 14 ιντσών, με ελαστι- ξεις το γκάζι. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κέντρο
        κά tubeless. Το συνολικό βάρος του CPX μαζί με τις  του scooter εξασφαλίζοντας σωστή κατανομή βά-
        δύο μπαταρίες ανέρχεται στα 144 κιλά, με την κα- ρους, με αποτέλεσμα το CPX να ελίσσεται με ευκο-
        θεμία να ζυγίζει κάτι περισσότερο από 18 κιλά. Βέ- λία και σταθερότητα. Η ανάρτηση έχει σχετικά σφι-

        βαια μπορεί να μειωθεί αν επιλέξετε να αφαιρέσε- χτή ρύθμιση αλλά ο 16αρης τροχός αναλαμβάνει να
        τε μια από αυτές, όταν η επιλεγμένη διαδρομή είναι  σώσει τα κακώς κείμενα του οδοστρώματος, προ-
        μικρότερη.                                            σφέροντας σταθερότητα και πρόσφυση ακόμα και
          Στο δρόμο                                           στις μεγάλες ταχύτητες. Πολύ καλή απόδοση έχει
          Ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι τώρα για περιορισμένες  και το σύστημα πέδησης με το μοναδικό παράπονο
        τελικές ταχύτητες και μικρά επίπεδα αυτονομίας. Το  να αφορά την αίσθηση του μπροστινού φρένου το
        CPX δίνει δυναμική ηλεκτρική απάντηση, αφού δεν  οποίο χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα. Ο τρό-
        έχει να ζηλέψει τίποτε από τις επιδόσεις των αντα- πος οδήγησης διαφέρει σε σχέση με ένα συμβατικό

        γωνιστών του που τροφοδοτούνται με βενζίνη στην  scooter και εσύ πρέπει να προσαρμοστείς στην ιδέα
        κατηγορία των 125 κυβικών, αλλά ούτε και από την  ότι στο κλείσιμο του γκαζιού η ταχύτητα δεν μειώ-
        αυτονομία τους. Και μάλιστα με τόσο γραμμική από- νεται αφού δεν υπάρχει το παραδοσιακό φρένο του
        δοση, που ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν  κινητήρα. Έτσι μπορείς να έχεις σταθερή ροή απο-
        μπορεί να πετύχει. Το CPX είναι ένα ευρύχωρο και  φεύγοντας τα συνεχόμενα άνοιξε-κλείσε του γκα-
        άνετο scooter από κάθε άποψη. Το μεγάλο τμήμα  ζιού κρατώντας την ταχύτητα σου, χωρίς να χρει-
        της σέλας, το επίπεδο πάτωμα με αρκετό χώρο για  άζεται  να  ρουφάς  συνεχόμενα  ενέργεια  από  την
        τα πόδια και η βολική εργονομία που βάζει τον κορ- μπαταρία.  Η  ροπή  είναι  άμεση,  αλλά  η  επιτάχυν-
        μό σε όρθια θέση και τα χέρια σε σωστή απόσταση  ση από τα 0 μέχρι τα πρώτα 15χλμ/ώρα έρχεται με
        από το τιμόνι, συνηγορούν σε μια ξεκούραστη θέση  απόλυτα ελεγχόμενο ρυθμό.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508