Page 499 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 499
SUPER SOCO CUX
χα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και ΤΕΧΝΙΚΑ
με το δίπλωμα ΑΜ. Η μονάδα ελέγχου φέρει 3 χαρ- ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
τογραφήσεις ισχύος, που ο αναβάτης επιλέγει από
κατάλληλα πλήκτρα στο τιμόνι. Τύπος Ηλεκτροκινητήρας hub-center, Bosch
Ισχύς (ίπποι)
3,8
To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικι- Κινητήρας Ροπή (kg-m στον τροχό) 11,7
ακό ηλεκτρικό βύσμα, για την επαναφόρτιση της Μπαταρία Λιθίου αφαιρούμενη, 60V
Χωρητικότητα (Ah)
30
μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7 Αυτονομία κατ/στη (χλμ) 75
ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 50
χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδή- Τύπος Ατσάλινο
γησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. Στην Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλ/κό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
δοκιμή μας, με φορτίο δύο ατόμων, την ισχυρότερη Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ
ρύθμιση ισχύος και οδήγηση «γκάζι στο τέρμα», η Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
ελάχιστη αυτονομία που εξάγαμε έφτασε τα 45 χι- Φρένα Ε (χλστ.) Δ/180, 1Ε
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/180, 1Ε
λιόμετρα, που και πάλι είναι επαρκής για τον αστι-
κό προσανατολισμό του CUx. Σε «μέσο κύκλο», με Ελαστικά Ελαστικό Ε 90/90-12”
Ελαστικό Π
90/90-12”
την ίδια χαρτογράφηση και ηπιότερη οδήγηση, εξά-
γαμε περίπου 55 χιλιόμετρα αυτονομίας κατ’ επα-
νάληψη. To μοντέλο φέρει αναρτήσεις που αποτε- το… ανύπαρκτο βάρος του. Η ευελιξία του βρίσκε-
λούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο ται σε κορυφαία επίπεδα, επιτρέποντας σας να ελι-
αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύ- χθείτε αβίαστα ακόμη και στο πιο ασφυκτικό αστι-
στημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών κό περιβάλλον. Από τους 3 χάρτες ισχύος, η λογική
εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες επιλογή για πόλεις σαν τις δικές μας είναι η «3»,
ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοή- όπου το CUx αποδίδει την πλήρη ισχύ του φτάνο-
θησης φρεναρίσματος EBS. ντας μέχρι και τα 50 χλμ/ώρα (σε κατωφέρεια, εί-
Οδηγώντας δαμε ακόμη και 60), ενώ όλη η ροπή του μοτέρ εί-
Μπορεί οι «οθόνες καλωσορίσματος» να είναι ναι διαθέσιμη για τυχόν προσπεράσεις. Μια μικρή
σχεδόν συνηθισμένες στα κορυφαία μοντέλα μοτο- υστέρηση που παρατηρήσαμε στο γκάζι, αν το κλεί-
συκλετών σήμερα, όμως το CUx είναι το πρώτο μο- σει και το ανοίξει κανείς αμέσως, δεν προβληματί-
ντέλο που δοκιμάσαμε και ίσως το μόνο στην αγορά, ζει αλλά θα μπορούσε να εξαλειφθεί με κατάλληλο
που σε υποδέχεται με… μουσική, όταν ενεργοποι- προγραμματισμό. Στην χαρτογράφηση «2», ο κινη-
είς τον κεντρικό διακόπτη. Η οθόνη ενεργοποιεί- τήρας λειτουργεί πιο ήπια και φτάνει μέχρι τα 35
ται αμέσως και με την ένδειξη Ready να φωτίζεται χλμ/ώρα περίπου, κάνοντας την πιο κατάλληλη για
σε πράσινο, το μοντέλο είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Η κίνηση σε «στενά» ή αν θέλετε να κερδίσετε μερικά
απόκριση του ηλεκτροκινητήρα στο γκάζι από στά- χιλιόμετρα αυτονομίας ακόμα. Στην 1η θέση ο κινη-
ση είναι άμεση και το ίδιο χαρακτηρίζει και την ροπή τήρας αποδίδει την χαμηλότερη ισχύ του κάνοντας
του, που χαρίζει σβέλτες εκκινήσεις. Το CUx ξεκι- την κατάλληλη για «ειδικές» συνθήκες, όπως π.χ.
νά από την ακινησία με ευκολία, ακόμη και φορτω- διάσχιση εσωτερικού χώρου ή Parking, ιδανικό για
μένο ή σε ανωφέρεια και μάλιστα σε οποιονδήποτε ξενοδοχειακά συγκροτήματα και όχι μόνο. Πλεονέ-
χάρτη ισχύος έχει επιλέξει ο αναβάτης. Στο δρόμο, κτημα του κεντρικά τοποθετημένου ηλεκτροκινητή-
η ποιότητα κύλισης του CUx είναι πολύ ικανοποιητι- ρα στον πίσω τροχό, η εντελώς αθόρυβη λειτουργία
κή με το scooter να διαπρέπει και στην σταθερότη- του, μιας και δεν υπάρχει μετάδοση και οι ταχύτητες
τα, αν σκεφτεί κανείς τις λιλιπούτειες διαστάσεις και περιστροφής του είναι σχετικά μικρές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα