Page 499 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 499

SUPER SOCO CUX


        χα «50άρια» βενζίνης, άρα μπορεί να οδηγηθεί και         ΤΕΧΝΙΚΑ
        με το δίπλωμα ΑΜ. Η μονάδα ελέγχου φέρει 3 χαρ-          ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
        τογραφήσεις ισχύος, που ο αναβάτης επιλέγει από
        κατάλληλα πλήκτρα στο τιμόνι.                            Τύπος   Ηλεκτροκινητήρας hub-center, Bosch
                                                                 Ισχύς (ίπποι)
                                                                                                          3,8
          To CUx συνοδεύεται από έναν φορτιστή με οικι-         Κινητήρας  Ροπή (kg-m στον τροχό)        11,7
        ακό  ηλεκτρικό  βύσμα,  για  την  επαναφόρτιση  της      Μπαταρία            Λιθίου αφαιρούμενη, 60V
                                                                 Χωρητικότητα (Ah)
                                                                                                           30
        μπαταρίας, μια διαδικασία που γίνεται σε περίπου 7       Αυτονομία κατ/στη (χλμ)                   75
        ώρες. Η μέση αυτονομία του CUx δηλώνεται στα 75          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                50
        χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται και από τον τρόπο οδή-        Τύπος                              Ατσάλινο
        γησης, την εκάστοτε διαδρομή και το φορτίο. Στην         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις      Τηλ/κό πιρούνι
                                                                 Διαδρομή (χλστ.)
                                                                                                         Δ/Α
        δοκιμή μας, με φορτίο δύο ατόμων, την ισχυρότερη        Αναρτήσεις - Φρένα   Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Δύο αμορτισέρ
        ρύθμιση ισχύος και οδήγηση «γκάζι στο τέρμα», η          Διαδρομή (χλστ.)                        Δ/Α
        ελάχιστη αυτονομία που εξάγαμε έφτασε τα 45 χι-          Φρένα Ε (χλστ.)                    Δ/180, 1Ε
                                                                 Φρένα Π (χλστ.)
                                                                                                    Δ/180, 1Ε
        λιόμετρα, που και πάλι είναι επαρκής για τον αστι-
        κό προσανατολισμό του CUx. Σε «μέσο κύκλο», με          Ελαστικά    Ελαστικό Ε             90/90-12”
                                                                 Ελαστικό Π
                                                                                                   90/90-12”
        την ίδια χαρτογράφηση και ηπιότερη οδήγηση, εξά-
        γαμε περίπου 55 χιλιόμετρα αυτονομίας κατ’ επα-
        νάληψη. To μοντέλο φέρει αναρτήσεις που αποτε- το… ανύπαρκτο βάρος του. Η ευελιξία του βρίσκε-
        λούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο  ται σε κορυφαία επίπεδα, επιτρέποντας σας να ελι-
        αμορτισέρ πίσω, που επενεργούν σε ψαλίδι. Το σύ- χθείτε αβίαστα ακόμη και στο πιο ασφυκτικό αστι-
        στημα πέδησης, φέρει δύο δίσκους 180 χιλιοστών  κό περιβάλλον. Από τους 3 χάρτες ισχύος, η λογική
        εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με δαγκάνες  επιλογή για πόλεις σαν τις δικές μας είναι η «3»,
        ενός εμβόλου, ενώ υπάρχει και σύστημα υποβοή- όπου το CUx αποδίδει την πλήρη ισχύ του φτάνο-
        θησης φρεναρίσματος EBS.                              ντας μέχρι και τα 50 χλμ/ώρα (σε κατωφέρεια, εί-

          Οδηγώντας                                           δαμε ακόμη και 60), ενώ όλη η ροπή του μοτέρ εί-
          Μπορεί  οι  «οθόνες  καλωσορίσματος»  να  είναι  ναι διαθέσιμη για τυχόν προσπεράσεις. Μια μικρή
        σχεδόν συνηθισμένες στα κορυφαία μοντέλα μοτο- υστέρηση που παρατηρήσαμε στο γκάζι, αν το κλεί-
        συκλετών σήμερα, όμως το CUx είναι το πρώτο μο- σει και το ανοίξει κανείς αμέσως, δεν προβληματί-
        ντέλο που δοκιμάσαμε και ίσως το μόνο στην αγορά,  ζει αλλά θα μπορούσε να εξαλειφθεί με κατάλληλο
        που σε υποδέχεται με… μουσική, όταν ενεργοποι- προγραμματισμό. Στην χαρτογράφηση «2», ο κινη-
        είς  τον  κεντρικό  διακόπτη.  Η  οθόνη  ενεργοποιεί- τήρας λειτουργεί πιο ήπια και φτάνει μέχρι τα 35
        ται αμέσως και με την ένδειξη Ready να φωτίζεται  χλμ/ώρα περίπου, κάνοντας την πιο κατάλληλη για

        σε πράσινο, το μοντέλο είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Η  κίνηση σε «στενά» ή αν θέλετε να κερδίσετε μερικά
        απόκριση του ηλεκτροκινητήρα στο γκάζι από στά- χιλιόμετρα αυτονομίας ακόμα. Στην 1η θέση ο κινη-
        ση είναι άμεση και το ίδιο χαρακτηρίζει και την ροπή  τήρας αποδίδει την χαμηλότερη ισχύ του κάνοντας
        του, που χαρίζει σβέλτες εκκινήσεις. Το CUx ξεκι- την κατάλληλη για «ειδικές» συνθήκες, όπως π.χ.
        νά από την ακινησία με ευκολία, ακόμη και φορτω- διάσχιση εσωτερικού χώρου ή Parking, ιδανικό για
        μένο ή σε ανωφέρεια και μάλιστα σε οποιονδήποτε  ξενοδοχειακά συγκροτήματα και όχι μόνο. Πλεονέ-
        χάρτη ισχύος έχει επιλέξει ο αναβάτης. Στο δρόμο,  κτημα του κεντρικά τοποθετημένου ηλεκτροκινητή-
        η ποιότητα κύλισης του CUx είναι πολύ ικανοποιητι- ρα στον πίσω τροχό, η εντελώς αθόρυβη λειτουργία
        κή με το scooter να διαπρέπει και στην σταθερότη- του, μιας και δεν υπάρχει μετάδοση και οι ταχύτητες
        τα, αν σκεφτεί κανείς τις λιλιπούτειες διαστάσεις και  περιστροφής του είναι σχετικά μικρές.

                                                    Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504