Page 435 - mototriti testbook 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 435
EFUN TIGER
ΤΕΧΝΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚA
Τύπος Ηλ. hub-center, με ανάκτηση ενέργειας
Κινητήρας Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Κυβισμός (κ.εκ.)
Δ/Α
Δ/Α
Συμπίεση (:1)
Ισχύς (ίπποι)
Ροπή (kg-m στον τροχό) 9,5
6,4
Μπαταρία 72V, 3.000 κύκλων
Χωρητικότητα (Ah) 80
Αυτονομία (χλμ) 100-160
To σπορ στοιχείο στο εμπρός μέρος του Tiger είναι Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 100+
έκδηλο. Τύπος Ατσάλινο
Αναρτήσεις - Φρένα Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι
Δ/Α
Διαδρομή (χλστ.)
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις
Δύο αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)
Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.)
Δ/3Ε, CBS
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/2Ε, CBS
Ελαστικά Ελαστικό Ε 130/80-13”
130/80-13”
Ελαστικό Π
Ιδού ο αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά του Tiger,
με την θύρα USB σε πρώτο πλάνο.
πιο πάνω, η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε επίπε-
δο premium δικύκλων. Έτσι, το στήσιμο του μοντέ-
λου είναι ελαφρώς πιο «αργό» για τις εναλλαγές
κατεύθυνσης, κυρίως στην φάση της εισόδου στην
στροφή όπου απλά θέλει μια μικρή συνήθεια. Η
σταθερότητα στην πορεία, δεν θυσιάζεται επ’ ου-
δενί και αυτό γίνεται πιο αντιληπτό σε γρηγορότε-
ρες και παρατεταμένες στροφές, με τον GT χαρακτή-
Η οθόνη απεικονίζει όλες τις βασικές ενδείξεις ρα να μπαίνει στο παιχνίδι. Οι αναρτήσεις συμμαχούν
για ένα ηλεκτρικό όχημα. Οι κατακόρυφες μπάρες με τον αναβάτη στα οδηγικά σενάρια που θα κληθεί να
δείχνουν το επίπεδο ισχύος του μοτέρ ανά πάσα αντιμετωπίσει, ενώ στις κακοτεχνίες της πόλης απέ-
στιγμή.
δωσαν αξιοσημείωτα καλά: Απορροφούσαν σχεδόν
αίσθηση επιτάχυνσης που προσφέρει. Ειδικά από τα πάντα, πριν ο αναβάτης αισθανθεί ενόχληση, εμφα-
τα 40 χλμ/ώρα μέχρι την τελική, μιλάμε για πραγ- νίζοντας όρια μόνο σε αντίστοιχα μεγάλες ανωμαλίες
ματικό fun-to-ride παράγοντα, με το μοτέρ να «δί- του δρόμου, σε αναμενόμενα επίπεδα.
νει» χωρίς κανένα κόμπιασμα κάνοντας τις προ- Η πόλη είναι το βασικό περιβάλλον του Tiger, αλ-
σπεράσεις παιχνίδι και προκαλώντας χαμόγελα λά το μοντέλο μπορεί να κινηθεί πολύ εύκολα και
στον αναβάτη. Εύκολα ξεχνάς έτσι, την ελαφρώς στον αυτοκινητόδρομο αλλά και στον επαρχιακό,
πιο «ήπια» λειτουργία κάτω από τα 40χλμ/ώρα, διατηρώντας τα καλά στοιχεία που αναφέραμε μέ-
όπου λίγη ακόμη διαθέσιμη ροπή θα ήταν ευπρόσ- χρι τώρα. Το επίπεδο της πλευρικής ανεμοκάλυ-
δεκτη. ψης ικανοποιεί και η ψηλή ζελατίνα προστατεύει
Η γεωμετρία και οι ρυθμίσεις ανάρτησης δίνουν αρκετά (όχι όμως στην εντέλεια για τους ψηλότε-
έμφαση στην σταθερότητα, ενώ όπως είπαμε και ρους) το μετωπικό επίπεδο.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα